eitaa logo
کانال انتظار
1.3هزار دنبال‌کننده
11.6هزار عکس
13.2هزار ویدیو
77 فایل
کانال در ذیل قرارگاه مطالبات مقام معظم رهبری با هدف تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی درحوزه های مختلف سیاسی و اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی ومذهبی فعالیت مینماید کپی مطالب با ذکر صلواتی نذر ظهور آزاد میباشد @Zohoremahdi خادم کانال
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 شهید آوینی: او میخواهد ما را بترساندو... اگر ما بترسیم، دیگر از ایمان‌مان کاری ساخته نیست
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 موشکی که به عنوان شاهکار شهید حسن تهرانی مقدم و تیمش نامیده می‌شود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کلیپی از برنامه زندگی پس از زندگی که هیچوقت کهنه نمیشه ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌┈┈┈•••༶༓✤༓༶•••┈┈┈ ‌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨 🇮🇶انفجار قوی در پادگان نیروهای حشد الشعبی در بغداد پایتخت عراق برخی منابع از حملات پهپادی ارتش تروریستی آمریکا به این اردوگاه خبر میدهند. ‌ 🔴‌جهت پیوستن کلیک بفرمایید 🆔گروه سربازان سید علی خامنه ای حفظ الله لینک و فوروارد آزاد است 🆔کانال انتظار @Zohoremahdijan
🌹شهدای شب گذشته حمله رژیم صهیونیستی به سوریه ‌ 🔴‌جهت پیوستن کلیک بفرمایید 🆔گروه سربازان سید علی خامنه ای حفظ الله لینک و فوروارد آزاد است 🆔کانال انتظار @Zohoremahdijan
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اژه‌ای: مدرک‌های جعلی متعلق به نمایندگان مجلس نیست. 🔹رئیس قوهٔ‌قضائیه: نحوهٔ انعکاس خبر مدرک‌های جعلیِ متقاضیان مجلس به‌گونه‌ای است که ممکن است مردم فکر کنند بیش از ۱۰۰ نمایندهٔ فعلیِ مجلس دارای مدرک تحصیلیِ جعلی هستند؛ درحالی‌که موضوع مربوط به افراد متقاضیِ نمایندگیِ مجلس است.
emam zaman.mp3
2.65M
🔊 📝 تو خیابون، با دل خون زیر بارونم 👤 سیدمصطفی موسوی ☀️ 👌بسیار دلنشین ♨️پیشنهاد دانلود
⁉️سؤال 👈 سید کریم پینه دوز چه عملی را انجام داد که به نقلی تا (نوزده سال شبهای جمعه) به محضر مبارک امام زمان ارواحنافداه مشرف می شد؟ ✅ پاسخ 👈 علاوه بر اخلاص، تقوا و لقمه ی حلال یکی از دلایل مهم این تشرفات از زبان سید کریم پینه دوز به این شرح است: در جوانی برای دیدن مولایم صاحب الزمان ارواحنافداه بی تابی بسیاری می کردم تا اینکه شبی در عالم رویا رسول الله صلی الله علیه و آله را زیارت کردم که فرمودند: "اگر می خواهی به حاجت دلت برسی بمدت یکسال روزی دوبار صبح و شام بر فرزند غریبم حسین گریه کن" تا یکسال هر روز صبح و شب گوشه ی خلوتی پیدا می کردم، دو سه خط روضه در دلم می خواندم و چند قطره اشکی برای مولایم حسین علیه السلام می ریختم تا اینکه توفیق زیارت امام زمانم ارواحنافداه نصیبم شد.
‌🌹ویژگی های یاران امام زمان و منتظران حقيقى که در قرآن به آنها اشاره شده : 👇👇 1️⃣ - متواضع اند: «عباد الرحمن الذين يمشون علي الأرض هونا » 2️⃣ - داراي بينش صحيح هستند، زيرا غرور در قلب و عقل آنان نفوذ نکرده است 3️⃣ - اهل پرورش جاهلان جامعه اند، «وإذا خاطبهم الجاهلون قالوا سلاما » 4️⃣ - اهل طاعت و سجده و قيامند، «و الذين يبيتون ربهم سجدا و قياما » 5️⃣ - خود را آلوده به گناه که منجر به ورود به جهنم مي شود نمي کنند، «والذين يقولون ربنا أصرف عنا عذاب جهنم » 6️⃣ - اهل اعتدالند، «إذا أنفقوا لم تسرفوا و لم يقتروا » 7️⃣ - موحدند و غير خدا را نمي خوانند، «لا يدعون مع الله الها آخر » 8️⃣ - به جان انسانها احترام مي گذارند، «ولايقتلون النفس التي حرم الله إلا بالحق » 9️⃣ - پاکدامنند، «ولايزنون » 0⃣1⃣ - دنبال پاکسازي روان خويش اند، «و من تاب و عمل صالحا » 1️⃣1️⃣ - جبران کننده عقب ماندگيها و پرکننده خلأ ها هستند، «إلا من تاب و آمن و عمل صالحا » 2️⃣1️⃣ - حتي مرتکب مقدمات گناه هم نمي شوند و در مجالس گناه هم شرکت نمي کنند، «و إذا مروا باللغو مروا کراما »
آیا ۳۱۳ از رجعت کنندگان میباشد؟.mp3
634K
⁉️آیا ۳۱۳ نفر از رجعت کنندگان میباشد؟واینکه آیا ماشطه آرایشگر زن فرعون از رجعت کنندگان میباشد ؟
شکل رویت امام در تشرفات.mp3
215.5K
⁉️ امام عصر در تشرفاتی که رخ می‌دهد شکل رویت شان چگونه میباشد ؟
پیرامون خروج زندیق از قزوین.mp3
700.3K
⁉️آیا خروج کافری بنام زندیقی از منطقه قزوین صحت دارد و از نشانه های اخرالزمان میباشد ؟
🔹 ۱ 📝تکالیف منتظران در عصر غیبت امام زمان علیه السلام 🔸ما در عصر غیبت به ساحت مقدس امام عصر علیه السلام تکالیفی داریم که از آنها به عنوان تکالیف منتظران یاد شده است. و ما این مطالب را با عنوان یک دنیا یک پدر از کتب مختلفی که در رابطه با علیه السلام هستند، جمع آوری کرده تا شاید با خواندن آنها بتوانیم تذکری در وجود خودمان در رابطه با امام حی و زنده ایجاد نماییم. چرا که ایشان بنا به روایت های مختلف پدری دلسوز برای تمام عالم هستند. 💠اقسام دعا کردن 🔸 درود و صلوات از اقسام دعا کردن است؛ چون صلوات از ناحیه ما، درخواست رحمت از خداوند عزوجل است و با رحمت او امور دنیا و آخرت سامان می گیرد، پس هرگاه بر آن حضرت صلوات و درود بفرستیم، این کار طلب رحمت برای آن حضرتست در تمام اموری که در دنیا و آخرت متعلق به اوست. 🔸در این درود و صلوات، ما از خداوند حفظ آن جناب و حفظ یاران و دوستانش از هرگونه گزند و رفع هم و غم از قلب مقدسش و دل دوستانش و تقاضای تعجیل فرج و ظهورش را می خواهیم. 📚 کتاب شریف مکیال المکارم فی فوائد الدعاء للقائم علیه السلام 🔰ادامه دارد
💚 🍂من کبوتر نیستم اما ندیدم در بقیع 🍂یا کریمی را برانی از حریمت یا کریم...
🔴 روایتی بسیار عظیم و شگفت انگیز در مقام یاران امام زمان ارواحنافداه از لسان حضرت سکینه سلام الله علیها 🔵 قَالَتْ سُکَیْنَةُ بِنْتُ الْحُسَیْنِ علیهمَاالسَّلام: کُنْتُ جَالِسَةً ذَاتَ لَیْلَةٍ مُقْمِرَةٍ بِوَسَطِ الْخَیْمَةِ ، ...، وَ اِذا بأبِی جَالِسٌ وَ اَصْحَابُهُ حَوْلَهُ وَ هُوَ یَبْکِی ، فَسَمِعْتُ مِنْ کَلَامِهِ یَقُولُ: ... وَ قَدْ قَالَ جَدِّی رَسُولُ اللهِ صَلَّی الله علیه وآله: وَلَدِیَ الْحُسَیْنُ عَلیه السَّلامُ یُقْتَلُ بِطَفِّ کَرْبَلَاءَ غَرِیباً وَحِیداً عَطْشَاناً فَرِیداً ، فَمَنْ نَصَرَهُ فَقَدْ نَصَرَنِی وَ نَصَرَ وَلَدَهُ الْحُجَّةَ 🟢 حضرت سکینه علیهاالسلام، دخت گرامی حسین بن علی علیه السلام گفت: آن شب مهتابی میان چادر نشسته بودم ... پس پدرم را دیدم که نشسته و می‌گرید و یارانش پیرامون اویند. پدرم می‌فرمود: همانا جدّم رسول خدا صلّی الله علیه و آله فرمود: فرزندم حسین علیه السلام در طفّ کربلا، غریب، تنها، تشنه و یگانه کشته می‌شود. هر کس او را یاری کند، گویا مرا و فرزندش حجّت علیه السلام را یاری نموده است. 📚 معالی السبطین ، ج ۱ ص ۳۳۸-۳۳۹ به نقل از ایقاد القلوب للسیّد محمدعلی شاه عبدالعظیمی به نقل از نور العین 🟡 حدیثی پر از معارف عظیم مهدوی مگر حضرت مهدی ارواحنافداه و یاری او چه مقامی است که پیامبر یاری کنندگان امام حسین علیه سلام در کربلا را به ثواب یاری حضرت مهدی ارواحنافداه بشارت می دهد.. 🔹 و می فرماید هر کسی به زبان ما را یاری کند.. نصرت زبانی یعنی تبلیغ و ذکر نام حضرت مهدی ارواحنافداه دروغ نگفتن .تهمت نزدن..غمی را از دل یک مومن برطرف کردن.... اگر ذره ای این حدیث را درک کنیم به عظمت و ارزش یاری و تبلیغ نام امام زمان ارواحنافداه خواهیم رسید.
راوی کرب و بلا دارد روایت می کند از جدایی سر و تن ها حکایت می کند شد سکینه معنی اش آرامش قلب حسین بشنو از دریا زمانی که شکایت می کند 🔳 ۵ سالروز (سلام‌الله‌علیها) دختر امام حسین(علیه‌السلام) تسلیت باد.
مداحی_آنلاین_روضه_جانسوز_حضرت_سکینه.mp3
2.58M
🔳 (سلام‌الله‌علیها) جانسوز حضرت سکینه(سلام‌الله‌علیها) 🎙استاد انصاریان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴فرمانده نیروی زمینی سپاه: تمامی گروه‌های تروریستی در اقلیم کردستان عراق خلع سلاح شدند 🔹با رشادت‌های نیروی زمینی سپاه و قرارداد امنیتی امضا‌شده با کشور عراق تمامی گروه‌های تروریستی در اقلیم کردستان عراق خلع سلاح شدند. 🔹دلاورردان نیروی زمینی سپاه با تمامی امکانات و تجهیزات و در تمامی مرزهای کشور در حالت آماده‌باش بوده و آمادۀ هر نبردی هستند.
🔴فرمانده نیروی زمینی سپاه: تمامی گروه‌های تروریستی در اقلیم کردستان عراق خلع سلاح شدند 🔹با رشادت‌های نیروی زمینی سپاه و قرارداد امنیتی امضا‌شده با کشور عراق تمامی گروه‌های تروریستی در اقلیم کردستان عراق خلع سلاح شدند. 🔹دلاورردان نیروی زمینی سپاه با تمامی امکانات و تجهیزات و در تمامی مرزهای کشور در حالت آماده‌باش بوده و آمادۀ هر نبردی هستند.
🔴 سفارت ایران در لندن: حتی اجازه نمی دهند یک آگهی بشر دوستانه منتشر شود! 🔹سفارت جمهوری اسلامی ایران در لندن نوشت: به گزارش روزنامه گاردین، شبکه تلویزیونی بی بی سی از پخش یک آگهی بشردوستانه در مورد بحران انسانی موجود در غزه به خاطر ترس از واکنش طرفداران رژیم صهیونیستی خودداری کرده است. 🔹سفارت ایران با کنایه در این باره نوشت: نیاز به توضیح بیشتری نیست؛ کاملا روشن است، آنان حتی اجازه پخش یک آگهی بشر دوستانه به نفع مردم فلسطین را نمی دهند.