eitaa logo
کانال انتظار
1.3هزار دنبال‌کننده
11.6هزار عکس
13.2هزار ویدیو
77 فایل
کانال در ذیل قرارگاه مطالبات مقام معظم رهبری با هدف تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی درحوزه های مختلف سیاسی و اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی ومذهبی فعالیت مینماید کپی مطالب با ذکر صلواتی نذر ظهور آزاد میباشد @Zohoremahdi خادم کانال
مشاهده در ایتا
دانلود
💢 بیانیه ارتش اسرائیل: اکنون محاصره نظامی در تمام مناطق لبنان آغاز شده است.
🔥 حالا که مقدّر شده درهای بهشت بر روی سید مقاومت باز شود، خسارت محض است اگر همزمان درهای جهنم بر روی دشمن گشوده نشود.
🥀 داغ‌های همه تاریخ را ما به یکباره دیدیم، چرا که ما امت آخرالزمانیم... 👤 شهید سید مرتضی آوینی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هوای شهرمان امروز بارانی بود انگار غم از دست دادنت را آسمان زودتر رساند تا رسانه‌ها...
🔰پیام تسلیت محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در پی شهادت سید حسن نصرالله 🔹پناه بی‌پناهان و سید مقاومت، محبوب قلب مستضعفان جهان، رهبر فداکار و مجاهد خستگی‌ناپذیر، دبیرکل صادق، شجاع، جانفدا و پرهیزکار حزب‌الله لبنان برادر دوست‌داشتنی و فرمانده رشید اسلام ابوالشهید جناب آقای سید حسن نصرالله به دست باند جنایتکار و اشغالگر صهیونیستی مظلومانه به شهادت رسید. 🔹رحمت خدا بر آن عالم ربّانی و لعنت و نفرین ابدی تاریخ بر تبهکاران خون‌آشام صهیونیست که دستشان به خون پاک‌ترین بندگان خدا آغشته است و وجود منحوسشان بزرگ‌ترین لکه ننگ تاریخ بشریت است. 🔹حامیان ددمنش صهیونیست‌ها و در رأس آن‌ها رژیم آمریکا با پشتیبانی همه‌جانبه، تسلیح و حمایت بی‌حد و مرز از این تبهکاران بین‌المللی در تمام‌ خون‌های ریخته‌شده اعم از خون زنان و کودکان مظلوم و آوارگان و بی‌پناهان شریک هستند و چهره خبیث خود را بیش از گذشته برای تمام مردم جهان آشکار می‌کنند. 🔹شهید سید حسن نصرالله در راه هدف مقدس و الهی خود که دفاع از اسلام و مقابله با ظلم و تجاوز و آزادی قدس شریف بود به شهادت رسید و تا آخرین نفس در جهانی آکنده از ظلم و جنایت و تزویر و فریب، پاسدار آرمان‌های بلند اسلام و ارزش‌های انسانی بود. 🔹به او که عمر شریف خویش را صرف مبارزه‌ای مقدس کرد و در نهایت به فیض شهادت و سعادت ابدی نائل آمد، غبطه می‌خورم، شهید سید حسن نصرالله در عمر پربار و پر برکت خود دستاوردهای بی‌شماری در راه عقب راندن دشمن صهیونیست و تأمین امنیت ملت لبنان و رفع اشغال از آن سرزمین به دست آورد و مسیر آزادی قدس شریف را با هوشمندی و درایت تسهیل کرد. 🔹او در زمان تهاجم وحشیانه نیروهای تکفیری به مردم منطقه، بزرگ‌ترین یار و یاور زنان و کودکان و مظلومان بود و دشمن تکفیری را از تعدی و تجاوز به بی‌پناهان مسلمان یا غیر مسلمان بازداشت. 🔹این شهید عالی مقام، الگوی نسل آینده مجاهدان و باورمندان به آرمان مقاومت در سراسر جهان خواهد ماند. راه پرافتخار او که همان راه انبیاء و اولیاء الهی و عموم عدالت‌طلبان و ظلم‌ستیزان جهان بود توسط یاران و دوستداران و شاگردانش در تمام دنیا ادامه خواهد یافت. 🔹به تعبیر رهبر معظم انقلاب، سرنوشت این منطقه را نیروهای مقاومت و در رأس آنان، حزب‌الله سرافراز رقم خواهد زد و همانگونه که ایشان ایستادن در کنار مردم لبنان و حزب‌الله و یاری دادن آن‌ها را بر همه مسلمانان فرض دانستند، ملت مقاوم و سربلند ایران نیز همچون گذشته و با تمام توان در این مسیر در کنار ملت مظلوم و عزیز لبنان خواهد ایستاد. 🔹شهادت مظلومانه شهید سید حسن نصرالله را که پاداش مجاهدت مخلصانه و مستمر آن حکیم مبارز بود به ساحت بقیة‌الله الأعظم، رهبر معظم انقلاب، ملت شریف لبنان و ملت‌های مسلمان منطقه و عموم آزادی‌خواهان جهان به ویژه جوانان عزیز و مجاهد حزب‌الله لبنان و خانواده مکرم و معزز ایشان تبریک و تسلیت می‌گویم و رحمت بی‌دریغ الهی را برای ایشان مسئلت می‌کنم.
پیام «سیدعمار حکیم» درپی شهادت سیدحسن نصرالله رهبر جریان حکمت ملی عراق: 🔹با قلبی پر از درد و با رضایت کامل و تسلیم در برابر قضا و قدر الهی، شهادت عالم ربانی از علمای اسلام و مجاهد مخلص از قهرمانان میادین جهاد و اعتلای کلام حق را به جهان اسلام و ملت لبنان و طرفداران قهرمان و مقاومت بی‌مانند آن را اعلام می‌کنیم. 🔹ایشان عمر شریف خود را با جهاد و مخلصانه در لبنان و با یاری مسائل دین حنیف و امت اسلامی و در راس آن قضیه نخست اسلام یعنی قدس شریف صرف کرد.
تسلیت آيت‌الله سیستانی درپی شهادت سید حسن نصرالله 🔹آيت الله سیستانی شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را مصیبت و ضایعه‌ای بزرگ خواند و آن را به ملت لبنان تسلیت گفت. 🔹وی نصرالله را الگوی رهبری دانست که کمتر در دهه‌های اخیر نظیرش دیده شده است.
پیام آیت‌الله نوری همدانی در پی شهادت سیدحسن نصرالله مرجع تقلید شیعیان: ‌‌🔹رژیم نامشروع صهیونیستی این‌باره نیز دست به جنایتی عظیم زد و علاوه بر کشتار بی‌رحمانه مردم بی دفاع، شخصیتی بزرگ و مجاهدی نستوه و انسانی مقاوم؛ جناب سید حسن نصرالله را به شهادت رساند. 🔹‌بی‌شک گروهای مقاومت خصوصاً حزب الله عزیز راه این شهید، که محو صهیونیست است‌ را ادامه خواهند و همه ملت های آزاده در سراسر جهان از آنها حمایت خواهند کرد. 🔹‌بر همه مسلمانان جهان فرض و لازم است در این مسیر کمک نمایند و همانطور که رهبر معظم انقلاب مرقوم داشته‌اند از حزب الله لبنان به عنوان محور مقاومت حمایت کامل داشته باشند و ان‌شاءالله خللی در عزم راسخ جبهه مقاومت ایجاد نخواهد شد.
باقری: راه شهید نصرالله قدرتمندتر استمرار خواهد یافت 🔹رئیس ستادکل نیروهای مسلح: راه شهید نصرالله پرفروغتر و قدرتمندتر استمرار خواهد یافت و به حول و قوه الهی سرنوشت منطقه و فلسطین عزیز در آینده‌ای نزدیک با اراده پولادین رزمندگان مقاومت و حمایت و همراهی مجاهدان مومن امت اسلامی با پرچمداری حزب الله عزیز و رزمندگان سازمان عظیم مقاومت با صلابت رقم خواهد خورد.
پرچم مقاومت سرافراز خواهد ماند آیت‌الله‌ مکارم‌شیرازی:‌ 🔹در طول این سال‌ها مردم لبنان و فلسطین و امت اسلام مدیون فرماندهی حکیمانه سیدحسن نصرالله در جنگ با دشمن صهیونیستی بود و هرگز رشادت‌های مخلصانه او را فراموش نخواهند کرد. ‌ 🔹پرچم مقاومت همواره سرافراز خواهد ماند و دشمن به آرزوی خود نخواهد رسید، چرا که این مسیر، رزمندگان و مخلصین فراوانی دارد که با نصرت الهی، صهیونیست خون‌خوار را زبون و ذلیل خواهد کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
امام خامنه‌ای (حفظه‌الله): من قاطعانه میگویم، حرکت نزولی و رو به زوالِ رژیم دشمن صهیونیستی آغاز شده و وقفه نخواهد داشت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💔خدایا با ظهور امام زمان (عج) خشمِ دلهای ما را فرو نشان... 🤲 الّلهُـمَّ‌عَجِّــلْ‌لِوَلِیِّکَـــ‌الْفَـــرَج
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💔برای امامِ غائبمون وقت بذاریم... 🤲 الّلهُـمَّ‌عَجِّــلْ‌لِوَلِیِّکَـــ‌الْفَـــرَج
‌ الان وقت آن رسیده که با تحریم اقتصادی، شریان‌های اصلی اقتصاد اسرائیل قطع و گلویش توسط جامعه مسلمین فشرده شود که اگر بشود، نام نحس از صفحه جهان پاک خواهد شد!
‌ امام عزیزمون چه خوب گفت : - ما غیر از خدا کسی را نداریم و اگر هزار بار قطعه قطعه شویم، دست از مبارزه با ظالم بر نمی‌داریم !