eitaa logo
کانال انتظار
1.3هزار دنبال‌کننده
11.6هزار عکس
13.2هزار ویدیو
77 فایل
کانال در ذیل قرارگاه مطالبات مقام معظم رهبری با هدف تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی درحوزه های مختلف سیاسی و اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی ومذهبی فعالیت مینماید کپی مطالب با ذکر صلواتی نذر ظهور آزاد میباشد @Zohoremahdi خادم کانال
مشاهده در ایتا
دانلود
نماهنگ حکم جهاد.mp3
5.98M
دوران بزن در رو گذشته بزنید میخورید وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد از خشم به هر چهره روان چشمه آب است 🎙 «لبیک یاحسین»
نماهنگ یوم الانتقام.mp3
5.59M
مرحبا لشکر حزب الله مرحبا جَیش رسول الله سنصلی فی القدس ان شاءالله ما آیه والتین و الزیتونیم یا حیدر ما عاشقان جنگ با صهیونیم یا حیدر 🎙 «لبیک یاحسین»
🔴 درهم شکننده ابهت ظالمان 🔵 أيْنَ قاصِمُ شَوْكَةِ الْمُعْتَدِينَ ؟ 🔺 کجاست درهم‌شکننده شوکت ستمکاران و متجاوزان 🔹 قاصم به معناى شكننده و درهم ‏كوبنده است. 🌕 این فراز از دعای ندبه چنین می رساند که حضرت مهدی در زمانی ظهور می کند که ستمکاران و ظالمان از شوکت و شکوه و قدرت بالایی برخوردار هستند. 🔹 طبیعی است که شکست ظالمان قدرتمند، نیازمند نیرویی قدرتمندتر است که امام عصر عجل الله تعالی فرجه با تکیه بر قدرت الهی ، ابهت و شکوه ستمگران را در هم می شکند. «لبیک یاحسین» جهاد تبیین به عشق سید الشهدا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
⁉️میدونید کدوم دسته از ایرانیا الان خیلی ترسیدن و از خطر جنگ، مُدام دارن صحبت میکنن؟ 🔹اونایی که تحت تاثیر رسانه های دشمن، بالاخص اینستاگرام هستن و فقط اخبار ما رو از زبان دشمن ما می شنون ؛ این بنده های خدا نمیدونن که قبل از هر جنگی، خودشون تو جنگ شناختی قربانی شدن و باختن؛ 🔹برای همه جنگ زده های دنیا دعا کنید برای جنگ زده های جنگ شناختی بیشتر دعا کنید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥در مورد جهاد، سخن کافرانه نگوییم! 🔹سخنان تامل‌برانگیز استاد پناهیان در برنامه زمانه شبکه دو
🔹منابع نظامی خبر دادند که سپاه در مدت خویشتنداری، خود را برای یک جنگ بزرگ و گسترده آماده کرده است و در صورت حماقت رژیم صهیونسیتی پاسخ بعدی سپاه پاسداران با ۲ هزار تیر موشک بالستیک است!
خوشحـالـی؟ اگر امشب از پاسخ سنگین ایران خوشحال شدی..... حتما دست و پای پدر و مادرت رو ببوس.....چون تو یک‌حلال زاده ای که لقمه حلال بهت دادن 🌷🌷🌷🌷🌷🌷
📷 تصاویر مرکز کنترل و فرماندهی عملیات «وعدۀ صادق۲»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌️شلیک موشک‌های سپاه از زاویه دید یک مسافر هواپیما
رسانه های غربی یه جور دارد افتضاح دیشب صهیونیست ها رو سانسور میکنن که انگار دیشب ما یه سیاره دیگه رو زدیم نه اسرائیل رو !
نیروهای مسلح یمن: با ۳ موشک بالدار از نوع قدس ۵ مواضع نظامی را در عمق رژیم صهیونیستی هدف قرار دادیم.
بازگشت عزت و احساس غرور و قدرت به جبهه مقاومت و ایرانیان خارج از کشور
❌️شلیک ۳۰ موشک حزب‌الله به منطقه «المطله» 🔻رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که از صبح امروز حدود ۳۰ موشک به سمت منطقه المطله در شمال فلسطین اشغالی شلیک شده است.
🌹قابی از "مجاهد کبیر" در کنار رهبر انقلاب اسلامی
از نترس بودن و دل شیر داشتن سیدعلی بنویس که بعد از حمله موشکی دیشب امروزصبح دیدار با نخبگان کشور گذاشته است...
خبرنگار اسرائیلی که در صفحه شخصی خود خبری مبتنی بر کشته شدن دستکم 100 نیروی نظامی و امنیتی اسرائیلی در حمله ایران در پلتفرم x منتشر کرده بود و بلافاصله پاک کرده بود توسط شین بت به جرم نقض مقررات سانسور ارتش دستگیر شد. سانسور خبری شدیدی بر شهرک نشینان اسرائیلی حاکم شده است .