𝐡𝐨𝐳𝐫𝐚𝐭 𝐠𝐡𝐚𝐦𝐚𝐫|حضܝࡅ߳ߺߺܙ ܦ̈ܩܝ¹³³
دختر حرمله در اوج حسادت میگفت..
خوشبحال رقیه چه عمویی دارد!🥲♥
6.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فراموش نمیکنم برا حسین بمیرم:)))♥️
2.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آفریدند تو را که گره باز کنی❤️🩹
پیش بابا ناز کنی.....
3.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دیگه ندارم من به زندگی میلی💔🙂
1.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دنیا اگر جای قشنگی بود که...
14.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
رفیقا به شما دارم وصیت میکنم:) 🥲
–دیوانه ایم و سر در هیئت نوشته اند
پروردگار ملک جنون عباس"ع است و بس🌙