eitaa logo
مرکز تخصصی امربه ‌معروف 💕
84.5هزار دنبال‌کننده
8.5هزار عکس
5.5هزار ویدیو
585 فایل
تحت اشراف علمی استاد علی تقوی ادمین: 😊 Eitaa.com/amr_nahy123 دوره های مجازی: 🎁 amrn.ir/c کانال نظرات فراگیران👇🏻 amrn.ir/nazar درخواست خرید کتب، سی‌دی و بازیها: 📚 ziadat.ir ♥️ aamerin.ir آپارات موسسه 💻 aparat.com/aamerin_ir تبلیغ و تبادل نداریم
مشاهده در ایتا
دانلود
📣به‌مناسبت گرامیداشت ، رونمایی شد😍 ✅جلسات آموزشی امر به معروف 💠به همت 🌷با تدریس صمیمانه مشاهده فیلم👇 aparat.com/v/KgtaV 💎به آمـرین بپیـوندیـد .
❤️خیلی دل میخواد وقتی با ذره ذره وجودت از شوق به وصال و خدمت رسیدن برای دست بوسی آقا، پول جمع کنی و در آخر ببخشی در راه خدا 🔆استاد سلام رساندند و گفتند: زیارت قبول 🤝 به آمرین بپیوندید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بزرگ یاوران معـروف «داستـان رطب خوردن پیامبـر(ص) کی وارد کتـاب‌های درسی دانـش‌آمـوزان شـد⁉️» 💎 به آمریـن بپیـوندیـد .
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚠️ زنگ خطـر و هشـدار مهـم استـاد در مـورد نحـوه جلوگیـری از ورود افـراد ڪشف حجـاب در ملاء عـام❗ 👈 ورود اینهـا در همـه جـا ممنوعـه🚫 💎به آمـرین بپیـوندیـد .
📣به‌مناسبت گرامیداشت ، رونمایی شد😍 ✅جلسات آموزشی امر به معروف 💠به همت 🌷با تدریس صمیمانه مشاهده فیلم👇 aparat.com/v/mXDEo 💎به آمـرین بپیـوندیـد .
📸 🔵 کارگاه آموزش "امـر به معـروف و نهـی از منڪر" در شهرستـان فریدون‌ڪنار استـان برگـزار شـد. در ۱۳ اردیبهشت ماه، کارگاه آموزشی امر به معروف و نهی از منکر، ویژه جامعه کارکنان اصناف، نهاد های نظامی و انتظامی و دستگاه های اداری شهرستان فریدون‌کنار با سخنرانی ، مدیر مرکز تخصصی امر به معروف و نهی از منکر کشور در سالن همایشات شهید حسین بصیر این شهرستان برگزار شد. این برنامه به همت سپاه کربلا شهرستان فریدون‌کنار  و همکاری دستگاه های اداری این شهرستان با هدف آگاه سازی و آموزش صحیح امر به معروف و نهی از منکر نهادها و کارکنان حاضر و مذکور به عرصه اجرا رسید. 💎به آمـرین بپیـوندیـد .
. 🔴 پخـش زنـده سخنـرانـی 👇👇 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📸 🔴 کارگاه آمـوزش امـر به معـروف و نهـی از منڪر ویژه شاغلیـن، ڪارڪنان و ڪارمندان دستگاه‌هـای مختلـف در شهـرستـان فریدون‌ڪنـار استـان برگـزار شـد. در نیمه اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ کارگاه آموزشی امر به معروف و نهی از منکر ویژه جامعه کارکنان اصناف، نهاد های نظامی و انتظامی و دستگاه های اداری شهرستان فریدون‌کنار با سخنرانی ، مدیر مرکز تخصصی امر به معروف و نهی از منکر کشور در سالن همایشات شهید حسین بصیر این شهرستان برگزار شد. این برنامه به همت سپاه کربلا شهرستان فریدونکنار  و همکاری دستگاه های اداری این شهرستان با هدف آگاه سازی و آموزش صحیح امر به معروف و نهی از منکر نهادها و کارکنان حاضر و مذکور به عرصه اجرا رسید. 💎به آمـرین بپیـوندیـد .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بزرگ یاوران معـروف «شـرط مسلمـانی» چه فـرقی است بیـن دینـداری مـا و ڪسانی ڪه لعنتشـان می‌ڪنیـم⁉️ 💎 به آمریـن بپیـوندیـد .
🔵 «بی‌تفاوتی» منڪری ڪه نیاز به نهـی از منڪر دارد❗️ 🔴 «لااڪراه‌فـی‌الـدیـن» یعنـی چـه❓ 🔹من در برابر ماجرای کشف حجاب‌ها در حریم عمومی چه وظیفه‌ای دارم؟ آیا می توانم بدون تفاوت باشم؟ اصلا مگر حجاب، برای حریم خصوصی آدم‌ها نیست؟ پس چرا می‌گویند باید امر به معروف و نهی از منکر کنید؟ 🔸برای پاسخ به این سوالات، سراغ یکی از کسانی رفته‌ایم که درباره و وظایف اجتماعی ما در قبال آن، حرف‌ برای گفتن دارد، رئیس اندیشڪده تخصصی امـر به معـروف و نهـی از منڪر🌺 🔹این مصاحبـه تفصیلـی در دو بخـش منتشـر خواهـد شـد، بخـش اول این گفـت‌ و گـو را در 👈 اینجـا 👉 بخوانیـد. 💎به آمـرین بپیـوندیـد .