eitaa logo
راه‌نوشته‌های یک کفترِ آرمان‌جو
247 دنبال‌کننده
203 عکس
65 ویدیو
12 فایل
انسان بودن سخته؛ خاصّه وقتی که هوای آسمون به سرت می‌زنه و کو بال پرواز؟ شناس: @en_sherah ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_dpbq10i&btn=کفترِ.نامه‌رسون
مشاهده در ایتا
دانلود
سلام ما رو به سیدحسن برسونید آقای ابوعلی...
باید ببینیم که دل به چه کسی داده‌ایم؟ کجا و با چه کسی بوده‌ایم؟ این طور محاسبه کنیم! باید ببینیم مایی که از صبح تا شب می‌خندیم [یا گریه می‌کنیم] چه عواملی باعث این شادی و رنج شده است؟ چه کسی حاکمِ دلِ ما بوده است؟ با چه چیزهایی مأنوس بوده‌ایم؟ دلی را که عرش و پایتخت خدا و حریم حرم الهی‌ست از چه چیزها پر کرده‌ایم؟ آیا حاکمِ دلِ ما خدا بوده؟ قرار دل بی‌قرار ما خدا بوده؟ انس ما خدا بوده؟ چرا به دیگری دل بستیم؟ چرا به غیر او دل دادیم؟ باید اینگونه محاسبه کنیم تا خود بفهمیم که بدهکاریم. اخبات | استاد علی صفائی‌حائری
اگر همه‌ی روزهای عمرت را روزه بگيرى، همه‌ی شب‌ها را نماز بخوانی، و ميان رُكن و مقام كعبه شهید بشوی، باز هم خداوند تو را با علاقه‌ات محشور خواهد‌ کرد! هر چیزی كه باشد... _مولای‌متقین‌، علی‌علیه‌السلام
تو ای بشر؛ ‏حق نداری آنچنان در عشق کسی فرو روی که خدا تحت الشعاع قرار گیرد. _ آقا مصطفی چمران
دین ما، تماماً بر مبنای حبّ و بغضه.
از زیارت نامه ی ارباب و "سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم" این جور برمی‌آید که پروردگارِ عالمیان رفیق بازها را بیش‌تر دوست دارد... قیدار | رضا امیرخانی
راه‌نوشته‌های یک کفترِ آرمان‌جو
من انتـظار دارم که صاحبـان فکـر و صاحبـان بیــان و قلــم، به‌خصــوص مرتبطیـن با افکار عمومی جهانیـان
آمـریکایی‌ها و کسانی که با سیاسـت‌های این مـنطقـه آشـنا هـستنـد، می‌داننــد که ورود آمریکا به این مسـئله صـددرصـد به ضرر او خواهد بود و ضربه خواهد خورد. ضربه‌ای که صدمه آن به مراتب بیشتر از صـدمه‌ای اسـت که ایــران خواهـد خـورد. ورود نظامی آمریکا در این میدان بدون تردید موجب صدمهٔ جبران‌ناپذیر برای آنها خواهد شد.
انقلاب اسلامی به عنوان یگانه مظهر حق در جهـان امـروز، تنهـا در نبــرد رو در رو با باطـل اسـت كه به تمامیـت مي‌رســد و این چنیــن، رو در رویـی ما با آمــریـكا به عنـــوان مـظـهــرِ بزرگِ شیــطان، اجتنـاب‌ناپذیر و حتمی است. اگرچه هنوز شیــطان بزرگ بر این قصـد نیست كه پای در عرصـه‌ی آن نبــرد سرنوشــت بگذارد، اما به هر تقدیر، مبــارزه‌ی كنــونی ما با آمــریكا مبین این حقیقت است كه نور انقلاب اسلامی با سـرعتـی بسـا بیـش‌تر از آن چه بتـوان تصـور كرد، پهنـه‌ی سیـاه شـب جاهلیـت را تســخیـــر مـي‌كنـــد و پیـــش مــی‌رود. وقتـی انقـلاب اسـلامی توانسـته اسـت به مرحلــه‌ای از تـكامــل خـویـش دســت یابد كه آمــریكا را به دخـالت نظامـی وادار كند، چه بسا كه صیرورت انقلاب خیلی زودتر از آن چه ما انتظـار داریم به مـراحل انتهـایی رشــد و تمامیـت خــویــش نـزدیـک شـــود. - آوینیِ شهید؛ سال ١٣۶۶
داشتم یادداشتای قدیمی رو مرور می‌کردم که رسیدم به این. واسه دو سال پیشه... الان نه به قوت قبل، که حتی صدها برابر بیش از پیش می‌گم ارزششو داره!
▫️لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَةً لِلَّذِينَ آمَنُوا الْيَهُودَ ▫️اللهم عجّل لولیک الفرج و الغلبة و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره ▫️خداوند قائد عظیم‌الشان و خبیر و بصیر، شجاع و دلسوز امّت اسلام را از شرّ دشمنان از همه بلیّات مصون و محفوظ بدارد. ▫️رژیم سفّاک کودک‌کشِ بی رحم صهیونی را به بوار و هلاکت برساند و روز به روز بر صلابت و قدرت و عزت مقاومت و ملّت عزیز ایران و شیعیان مظلوم جهان بیفزاید. ▫️شایسته است مؤمنين جهت سلامتی و طول عمر رهبر معظّم انقلاب بعد از نمازهای فرائض دعا نمایند، خداوند شرّ أیادی کفر و ظلم را به خودشان برگرداند و در فرج یگانه منجی عالم بشریّت حضرت حجّة بن الحسن ارواحنا له الفداء تعجیل فرماید. 🔸 العبد الاثم السیّد محمّدصادق الحسینی الطهرانی غفر الله له و لوالدیه و رفع درجتهما 🔸 ۲۶ ذوالحجة الحرام ۱۴۴۶هجریّه قمریّه علی هاجرها الاف التحیّة و الثناء 🆔 Nooremojarrad_com
هدایت شده از الرحیل...!
حالا که با آمریکا وارد جنگ شدیم، تسویه حسابمون رو باید از اینجا شروع کنیم به نام خدای حاج قاسم، بسم الله...