eitaa logo
راه‌نوشته‌های یک کفترِ آرمان‌جو
247 دنبال‌کننده
203 عکس
65 ویدیو
12 فایل
انسان بودن سخته؛ خاصّه وقتی که هوای آسمون به سرت می‌زنه و کو بال پرواز؟ شناس: @en_sherah ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_dpbq10i&btn=کفترِ.نامه‌رسون
مشاهده در ایتا
دانلود
ذکرِ رکوع و سجده‌ی ما: «یا علی مدد» در هر قنوت، جایِ دعا، مدحِ حیدر است
"زرتشتی" و "یهود" و "مسیحی" و "ارمنی" تسبیحِ انبیاء شما مدحِ حیدر است
مدحِ علی نوشته شده بر تمامِ خلق... هر چیز و هر کس و همه جا مدحِ حیدر است
اصلی‌ترین عبادتِ حجّاجِ کعبه هم، در مروه و صفا و منا مدحِ حیدر است
وقتی که در بهشت، کسی می‌زند به در در گوش‌شان به جای صدا، مدحِ حیدر است
سوره به سوره مدحِ علی شد کتابِ دین توحید و حمد و ناس و نساء، مدحِ حیدر است
در مدحِ هیچ‌کس نسرودیم غیرِ او... پس شعرِ ما هجا به هجا مدحِ حیدر است
وقتِ نبرد، جای رجز نیز بر لبِ یاران سیدالشهداء، مدحِ حیدر است :)
راه‌نوشته‌های یک کفترِ آرمان‌جو
اصلی‌ترین عبادتِ حجّاجِ کعبه هم، در مروه و صفا و منا مدحِ حیدر است
+ می‌گن اولین‌بار که نگاهت به کعبه بیفته سه‌تا دعای مستجاب داری. تو باشی چی دعا می‌کنی؟ _ نمی‌دونم... باید فکر کنم! + ما خیلی فکر کرده بودیم. یه‌عالمه با زهرا تلاش کردیم تا کل دعاهای خوب عالم رو تو سه‌تا خلاصه کنیم... _ خب چی خواستین؟ + وقتی برای اولین‌بار وارد مسجدالحرام می‌شی، مدیر کاروان می‌گه سرتون رو بندازید پایین و پشت سر هم بیاید تا بهتون بگم... وقتی می‌گه حالا وقتشه و سرتو بالا میاری، یه‌جوری محو ابهت و عظمتش می‌شی که همممه‌ی صداها و رنگ‌ها و نورهای عالم خاموش می‌شن و هیچی نمی‌شنوی و نمی‌بینی جز اون... و اصن یادت می‌ره باید دعا کنی :) _ دعاهاتون‌و نگفتین ینی؟ + عوضش واقعی‌ترین سجده‌ی شکر عمرت رو به‌جا میاری؛ آخه اگه اون لحظه به سجده نیفتی ممکنه از عظمت صحنه‌ای که روبروته جون بدی! و اون‌جاست که بزرگ‌ترین نعمتی که خدا بهت داده رو یادت میاد و بابتش شکر می‌کنی... نعمتِ ولایت! + شکر می‌کنی بابتِ این‌که تحت ولایت الله و یکتاپرستی، تحت ولایت حضرت رسول و مسلمونی، تحت ولایت امیرالمؤمنین و شیعه‌ای، تحت ولایت ائمه و دوازده‌امامی‌ای، تحت ولایت فقیه و ایرانی‌ای... + آخه اون‌جا با سلول به سلولِ وجودت می‌بینی که دوری از این نعمت زندگیِ آدما رو چه شکلی می‌کنه... غربتِ یه شیعه بین وهابی‌ها خیلی عجیبه... البته که یه رکن از کعبه رکن ولایته و وقتی حین طواف اون قسمت می‌رسی، دلت غنج می‌ره که شیعه‌ی امیرالمؤمنینی و غربت یادت می‌ره :) + بعد از مکه فقط باید دعا کنی خدا نجف نصیبت کنه! وگرنه از غصه دق می‌کنی.
در رابطه با صحبتای فاطمه همینقدر میتونم بگم که کل سفر فکر میکردم سه تا خواسته ی اولم از خدا چی باشه،شبش باهم تو اتاق حرف میزدیم چی بخوایم سه تا خواسته رو جوری چیدیم که خیلی مسائل دیگه داخلش جا بشه وبه خیال خودمون زرنگ بازی در بیاریم.اما به محض دیدن کعبه یه جوری با سر رفتم توی دیوار رو سیاهیام و از محبت بی اندازه خدا خجالت زده شدم که کل دنیارو فراموش کردم حتی اسمم یادم نبود چه برسه خواسته هام، کلمه ها ناتوانن برای توصیف لحظه ی اول فقط یادمه سر که از سجده بلند کردم این بیت تو ذهنم اومد: هرکسی از یار چیزی خواست هنگامِ وصال من به محضِ دیدن او خاطرش را خواستم ‌و اما ولایت ، این رکن ولایت شیعه در کعبس، رکن یمانی محل تولد اولین ولی ما مولا علی و محل ظهور آخرین ولیّ صاحب الزمان. امان از ولایت که اگر نباشه انگار انسان روحی در وجودش نیست ، هیچ وقت اینجوری درک نکرده بودم که ولی داشتن یعنی چی تا از نزدیک با ربات های انسان نمای وهابی مواجه شدم... هر کسی ولایت علی «امیرالمومنین» و اولاد علی را نداشت؛ کافر مُرد.. _اولین دیدار @iiinscape
پیام رهبر انقلاب به مناسبت روز پاسداشت زبان فارسی و بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی.pdf
حجم: 1.8M
📣 پیام رهبر معظّم انقلاب به مناسبت روز پاسداشت زبان فارسی و بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی 📱 @rahbar_enghelab_ir