eitaa logo
نشر آثار استاد امیری
22.1هزار دنبال‌کننده
1.9هزار عکس
2.2هزار ویدیو
157 فایل
استاد امیرعلی حیدرِ امیری: -مدیر مؤسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای -افسر ارشد جنگ نرم ایران -رکورددار بیشترین سخنرانی در کشور سایت استاد امیری https://ostadamiri.ir/ پایگاه نشر آثار استادامیری @aasarostad ادمین کانال @f_aaha
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
زمان: حجم: 2.2M
🔹تحلیل کوتاه-قسمت سوم استاد امیرعلی حیدر-امیری 💥 ۴ گزینه ای که ترامپ می‌تواند انجام بدهد ۲۰ اسفند ماه ۱۴۰۴ 📚نشر آثار استاد امیری @aasarostad
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
بیعت استاد امیرعلی حیدرِ امیری و مجموعه مؤسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای کشور، با حضرت آیت الله سید مجتبی خامنه ای و آرمان‌های امام شهید سیدعلی خامنه‌ای در پرتو زعامت و رهبری شما خورشید سرافرازی مان در عصر ظهور، طلوعی دوباره خواهد داشت. «سَنُلْقِي فِي قُلُوبِ الَّذِينَ كَفَرُوا الرُّعْبَ» محضر مبارک حضرت آیت الله سید مجتبی حسینی خامنه ای حفظه الله رهبر معظم و فرزانه انقلاب اسلامی سلام الله علیکم با قلبی آکنده از غم و اندوه، در سالروز ضربت خوردن مظهر حق و عدالت امیرالمومنین علی علیه السلام و در فراق جانسوز رهبر شهیدمان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای، انتخاب سراسر افتخار و هوشمندانه حضرت مستطاب عالی را از طرف مجلس خبرگان رهبری، به عنوان ولی امر مسلمین و رهبر نظام مقدس جمهوری اسلامی به محضر مبارک امام زمان علیه السلام و آحاد ملت بزرگ ایران تبریک می گوئیم و ازخداوند منان، دوام توفیق شما را در خدمت به جهان اسلام و مذهب شیعه و کشور عزیزمان مسالت می نمائیم. رهبر عزیز، ما خادمان ملت سرافراز ایران در سنگر مهم جهاد تبیین، در روزگار آزمون‌های بزرگ و در میان معرکه جنگ تمام عیار حق علیه کفر و الحاد، بر اساس وظیفه شرعی و قانونی، با شما عهد و پیمان می‌بندیم، تا پای جان در رکاب شما باشیم و برای اعتلای کلمةالله و عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی از هیچ امری مضایقه نکنیم و به خود می بالیم که در سخت ترین برهه تاریخی مجلس خبرگان، از این امتحان بزرگ سربلند بیرون آمده اند و با انتخاب شایسته خود، تسکینی بر آلام قلوب ما ایرانیان و مسلمانان و آزادگان جهان‌ نهاده است و دشمن جنایتکار و کودکش و اذانبشان در سیطره تدبیر و ایمان، شکست و رعب و وحشت را بر روح و جان پلید دشمنان انداخت.«سنلقی فی قلوب اللذین کفرو الرعب» رهبر عزیزتر از جان، ما باور داریم که با هدایت خردمندانه، عالمانه و عزتمندانه جانشین صالح رهبر شهیدمان، این خاک پاک به قله‌های کمال و سرافرازی دست خواهد یافت و ایمان داریم به حول و قوه الهی، که از این روزهای سخت و دشوار در پرتو زعامت و رهبری شما و همراهی ملت با ایمان عبور خواهیم کرد، و فردایی پر افتخار و عزتمند را بر تارک تاریخ ایران و ایرانیان نقش خواهیم زد و خورشید سرافرازی‌مان در عصر ظهور منجی عالم بشریت «عج» طلوعی دوباره خواهد داشت ان‌شاءالله. وَنُرِيدُ أَن نَّمُنَّ عَلَى الَّذِينَ اسْتُضْعِفُوا فِي الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِينَ امیرعلی حیدرِ امیری به نمایندگی از جهادگران تبیین گر، در مجموعه جهاد تبیین و سواد رسانه ای کشور
هدایت شده از انتظار
سلام عرض ادب واحترام خدمت ادمین کانال یه سوالی عجیب ذهن منو توی این روزها درگیر به خودش کرده ! ایران با وجود اینکه اینقدر موشک های نقطه زن ودقیقی داره که هرکجارو اراده بکنه دقیق هدف رو میزنه ونابود میکنه پس چرا ساختمان شبکه ایران اینترنشنال رو نمیزنه !!!؟ مگر نه اینکه شبکه ایران اینترنشنال رسما در قامت یک جاسوس بالفعل داره برای اسرائیل خوش خدمتی میکنه و ازاین راه داره به ملت عزیزایران ضربه های سخت ومهلکی وارد میکنه ...! ممنون میشم جواب این سوال رو خیلی شفاف و مستدل داخل کانال یا به صورت خصوصی برام ارسال کنید . بابت تموم زحماتی که برای ایران جان میکشید ازتون سپاسگزارم . یاعلی مدد.
هدایت شده از علیرضا خستگان
سلام اگر دشمن اقدام به حمله اتمی کنه کارت ما چیه زدن دیمونا کافیه؟
هدایت شده از 79072
سلام لطفاً حتماً جواب بدید. آقا اصلأ من نمیدونم چرا باید با آمریکا مذاکره کنیم مگه تو این همه کشور،اون آمریکا صاحب جهانه که به ما بگه اجازه داریم یا نه؟یه بار برای همیشه مذاکره باید فراموش بشه تا حالا می‌گفتیم مذاکره کنیم جنگ نشه حالا شده خب اگه مذاکره نکنیم قراره دیگه چه اتفاقی بیوفته
هدایت شده از میرزاعلی ندری
باسلام جناب استاد امیری لطفاً به مسئولان حضوردرمیدان یاد آوری کنید تجمع هربار در نقاط مختلف شهر برگزار شود تا اکثربرای مردمی که توانایی رفت آمد ندارند مقدور باشه
هدایت شده از Mary .P
سلام. روزتون بخیر. خواهش میکنم درباره قطعنامه سازمان ملل به درخواست بحرین صحبت کنید. و رای چین و روسیه. برام جای سوال شده واقعا.