هدایت شده از ad87
یه چیزی می خوام که تحلیل گرای شما دوست دارم جواب بدن
اینکه، ما الان یک ماهه داریم پایگاه های امریکارو میزنیم، باز داریم میزنیم اما اینا باز ازش به ما حمله میکنن!
هواپیماها و های کوپترهاشون کجا هستن؟
از کجا به ما حمله میشه؟ چرانمی تونیم سوخت رسان هارو درفرودگاه هاشون بزنیم تموم کنیم؟
چرا پهپاد های دوربین دار نمیفرستیم که از لحظات اصابت موشک و پهپاد فیلم مستند بگیرن؟
چرا ناو ابراهام لینکلن که تقریبا نزدیکه رو با ۲۰ تا موشک نمیزنیم که خیلی خیلی آسیب ببینه و ازش فیلم بگیریم و حالشو ببریم؟
چرا منتظریم اونا بیان هلی برن بزنن به خاک ما؟چرا پایگاه هایی که هلی کوپترهارو دارن نمیزنیم؟؟
خیلی چیزای دیگه در ذهن من و دوستان ضد نظامم هستن که جوابی ندارم
لطفا با صوت جواب بدم درکانال
یا خودتون یا اساتیدی که ازشون صوت میذارید
ممنونم🙏🙏🙏
استاد امیریتصرف جزایر ایران.........mp3
زمان:
حجم:
11.3M
🔹تحلیل کوتاه-قسمت سوم
استاد امیرعلی حیدر-امیری
💥 آمریکا، اسرائیل و امارات در فکر تصرف یکی از جزایر ایران هستند!!
💥 امارات در همراهی با آمریکا و اسرائیل بر علیه ایران قبر خودش را کنده است!
💥 ایران از حمله زمینی واهمه ای ندارد و ۱۰۰٪ برای دفاع آماده است.
💥 درد زایمان خاورمیانه جدید با محوریت ایران، را تحمل میکنیم.
💥ان شاءالله پیروزی با ملت ایران است.
‼️جدیدترین و آخرین تحلیل روز.....
❗️شنیدن این تحلیل برای همه لازم است
پنجم فروردین ۱۴۰۵
#استاد_امیری_عمّار_ایران
📚نشر آثار استاد امیری
@aasarostad
هدایت شده از تحلیلگر محمد ندیمی
کانال محمد ندیمی در ایتا روبیکا تلگرام بله-7522897283781550333_23246405459724.mp3
زمان:
حجم:
4.5M
جنگ بزرگ جنگ بقا
نبرد آخـر برای طـــرفین
آتـش بـسـی در کار نیست
کانال محمد ندیمی در ایتا و دیگر....
🆔 @tahlilgar_siasiMN
نشر آثار استاد امیری
یه چیزی می خوام که تحلیل گرای شما دوست دارم جواب بدن اینکه، ما الان یک ماهه داریم پایگاه های امریکار
زمان:
حجم:
2.2M
👆 پاسخ استاد امیری 👆
👇 سوال مخاطب👇
یه چیزی می خوام که تحلیل گرای شما دوست دارم جواب بدن
اینکه، ما الان یک ماهه داریم پایگاه های امریکارو میزنیم، باز داریم میزنیم اما اینا باز ازش به ما حمله میکنن!
هواپیماها و های کوپترهاشون کجا هستن؟
از کجا به ما حمله میشه؟ چرانمی تونیم سوخت رسان هارو درفرودگاه هاشون بزنیم تموم کنیم؟
چرا پهپاد های دوربین دار نمیفرستیم که از لحظات اصابت موشک و پهپاد فیلم مستند بگیرن؟
چرا ناو ابراهام لینکلن که تقریبا نزدیکه رو با ۲۰ تا موشک نمیزنیم که خیلی خیلی آسیب ببینه و ازش فیلم بگیریم و حالشو ببریم؟
چرا منتظریم اونا بیان هلی برن بزنن به خاک ما؟چرا پایگاه هایی که هلی کوپترهارو دارن نمیزنیم؟؟
خیلی چیزای دیگه در ذهن من و دوستان ضد نظامم هستن که جوابی ندارم
لطفا با صوت جواب بدم درکانال
یا خودتون یا اساتیدی که ازشون صوت میذارید
ممنونم🙏🙏🙏
#استاد_امیری_عمّار_ایران
📚نشر آثار استاد امیری
@aasarostad
هدایت شده از Hadi
سلام بر استاد امیری
برای بنده جای بسی تعجب و افسوس دارد که در این شرایط که ما کل دنیا را بدلیل حمله ظالمانه آمریکا و رژیم اسراییل،بازخواست میکنیم و تحریم کردیم،و دیوارهای تحریم رو با قدرت موشک های مان و راهبرد جنگ نامتقارن و کاربرد تنگه هرمز،شکستیم،نفت مان را با حداکثر قیمت میخرند،نازمان را هم،چطوریه که برخی سیاسیون ما در ارائه شروط آتش بس، باز عنوان میکنند که باید آمریکا تحریم ها را بردارد؟!
تحریم ها خود بخود برداشته شده.
آیا مسئولین سیاسی ما هنوز نفهمیدند که نظم جدید شکل گرفته و ما اون مظلوم تو سری خور نبستیم؟
آیا نفهمیدن که طی همین سه چهار هفته جنگ،خود آمریکا تحریم نفت را برداشته؟چرخه پترو دلار نابود شده؟نظم جدید شکل گرفته؟
چرا برخی هنوز نفهمیدن که آمریکا هیچ کاره ست و قدرت دست خداست؟
ما آمریکا را تحریم خواهیم کرد نیازی به درخواست از دشمن خدا نیست.
شرط لازم برای آتش بس،پرداخت غرامت از سوی آمریکاست.تمام
اون هم برای اعلام مقصر و متجاوز هست نه اینکه اونا بخوان پرداخت کنن یا ما نتونیم بهشون خسارت وارد کنیم.
شرط ما،خروج آمریکا از منطقه است.و تمام.
تسلط بر تنگه هرمز هم جزو حقوق ذاتی ماست که محقق شده و نیازی به درخواست اون از آمریکا نیست!
ای عجب از سیاسیون ترسویی،که کنترل آبراهی که هم اسمش ایرانیه،هم مال ایرانه،هم در کنترل ماست رو از آمریکا درخواست می کنن؟!
لطفا اطلاع رسانی کنید که تثبیت آنچه در عرصه نظامی بدست آمده،با درخواست التماس گونه نشدنی است و ترسوها بهتره سکوت کنن..
والسلام