eitaa logo
آبادگران
182 دنبال‌کننده
5.1هزار عکس
2.3هزار ویدیو
14 فایل
آبادگران زنجان @abadgaranzn #آبادگران_زنجان eitaa.com/abadgaranzn
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
13.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴چرا پذیرفتیم که به مدت ۶۰ روز هزینه‌ای برای عبور کشتی‌ها از تنگه هرمز دریافت نکنیم؟ ♦️عضو اقتصادی هیئت مذاکراتی پاسخ می‌دهد. @abadgaranzn
12.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♦️کاش از ایرانی‌ها می‌آموختیم مجری مطرح عرب: 🔹بینندگان، شما را به خدا قسم خودتان مقایسه کنید، ببینید ترامپ چگونه با ایرانی‌ها رفتار می‌کند و چطور ما را خطاب قرار می‌دهد، ای کاش از ایرانی‌ها می‌آموختیم و اینگونه ذلیل نمی‌شدیم. @abadgaranzn
هدایت شده از خبرگزاری بسیج زنجان
5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آیین عزاداری «یوم‌الزینب» در زنجان 🔹زنجان در حال سوگواری و ابراز ارادت خود به حضرت زینب(س) پیام‌آور نهضت عاشورا است. https://eitaa.com/basijzn https://rubika.ir/basijzn •┈┈••••✾•🇮🇷•✾•••┈┈•
♦️منبع آگاه نظامی: علت این انفجارها اصابت پرتابه به محدوده اسکله طاهرویی سیریک است 🔹 حدود ۵ ساعت پیش چند شلیک اخطار از شهرستان سیریک به شناورهای متخلف‌ در تنگه هرمز پرتاب شد. 🔹همچنین شنیده ها از شلیک دو موشک اخطار ساعاتی پیش از حوالی کرپان به سمت تنگه هرمز حکایت دارد./ صدا و سیما @abadgaranzn
آبادگران
♦️منبع آگاه نظامی: علت این انفجارها اصابت پرتابه به محدوده اسکله طاهرویی سیریک است 🔹 حدود ۵ ساعت پی
♦️سنت‌کام به صورت رسمی حمله به اهدافی در ایران را تایید کرد. سنتکام: 🔹امروز مواضع ذخیره‌سازی موشک و پهپاد و همچنین تاسیسات راداری ساحلی ایران را هدف حملات قرار گرفته اند. 🔹 این اقدام در تلافی حمله پهپادی روز ۲۵ ژوئن ایران به کشتی باری «اور لاولی» (M/V Ever Lovely) با پرچم سنگاپور انجام شد؛ کشتی‌ای که در حال خروج از تنگه هرمز در امتداد سواحل عمان بود. 🔹این حمله نقض آشکار توافق آتش‌بس و تهدیدی علیه آزادی کشتیرانی بین‌المللی بوده است. ✊ @abadgaranzn
5.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 فؤاد ایزدی: پشت خیمه معاویه بودیم. اگر تنگه هرمز رو یک ماه دیگه بسته نگه می‌داشتیم، قیمت نفت به ۲۰۰ دلار می‌رسید و چنان هزینه‌ای برای آمریکا ایجاد می‌شد که دیگه هیچ رئیس‌جمهوری در ایالات متحده جرأت مطرح‌کردن گزینه نظامی علیه ایران را نداشته باشه. 📌 پ.ن: فؤاد ایزدی، تخصص معاویه (آمریکا) شناسی دارد. اگر از موقعیت «خیمه معاویه» حرف می‌زند، شعار نمی‌دهد؛ هیجانی نیست؛ جناحی حرف نمی‌زند؛ تحلیل کارشناسی خود را می‌گوید؛ «علی‌الاصول» یعنی دفاع باید مؤثر و پشیمان‌کننده باشد؛ باید مصداق «حتی لا تکون فتنة» و «لعلهم ينتهون» باشد... داده‌های کارشناسی می‌گوید با روند موجود، چرخه «جنگ، آتش‌بس، مذاکره، جنگ» تکرار خواهد شد؛ و این یعنی: مافوق ! @abadgaranzn
آبادگران
♦️سنت‌کام به صورت رسمی حمله به اهدافی در ایران را تایید کرد. سنتکام: 🔹امروز مواضع ذخیره‌سازی موشک و
‌ ♨️ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران: - اعلام می‌کنیم که حمله‌ای را که توسط نیروهای آمریکایی به جزیره سیریک انجام شده بود، دفع کرده‌ایم. - نیروهای دریایی و هوایی ما با موفقیت این حمله را خنثی و دفع کردند و نیروهای مهاجم را مجبور به عقب‌نشینی کردند و بدین ترتیب حاکمیت ایران بر خاک و آب‌های خود را حفظ کردند. - ما تأکید می‌کنیم که این تجاوز بی‌پاسخ نخواهد ماند و پاسخ سریع و قاطع، در زمان و مکانی که ما انتخاب کنیم، خواهد بود. - ما هشدار می‌دهیم که هرگونه اقدام تجاوزکارانه بیشتر با پاسخی قدرتمند روبرو خواهد شد که توهمات متجاوزان در منطقه را در هم خواهد شکست. @abadgaranzn
📢 تسنیم: نقض آتش‌بس و تفاهمنامه توسط آمریکا/ حمله آمریکا به نقاطی در محدوده سیریک ◀️ رسانه آمریکایی صهیونیستی آکسیوس: ارتش آمریکا حملاتی علیه ایران در نزدیکی تنگه هرمز انجام داده است. ◀️ همچنین برخی منابع دقایقی پیش اعلام کردند که انفجارهایی در محدوده اسکله طاهرویه سیریک شنیده شد. @abadgaranzn
امریکا در تلاش برای حمله به زیرساخت نظارت و حفاظت ایران از تنگه هرمز است. حملات مکرر به تاسیسات ثابت در جنوب ایران نشان می‌دهند حملات قبلی ناموفق بوده است. اصابت‌ها در سیریک و قشم گزارش شده. طی 24 ساعت گذشته امریکا تلاش کرده مسیر جدیدی در تنگه هرمز ایجاد کند اما به دلیل واکنش سریع ایران شکست خورده است. اکنون تنگه عملا مسدود است و تردد فقط با هماهنگی ایران جریان دارد. تا زمانی که امریکا به همه تعهدات خود عمل نکند، روند رفت و آمد در تنگه عادی نخواهد شد. شاخص اصلی برای ایران وضعیت لبنان است. ایران در آستانه پاسخ متقابل است. @abadgaranzn
💠 سرلشکر رضایی: مردم ایران نباید هزینه خدمات به کشورها در تنگه هرمز را بپردازند فرمانده کل سپاه در دفاع مقدس ۸ ساله در مصاحبه با شبکه نیوزنیشن آمریکا: 🔹 تنگه هرمز هیچ ارتباطی با دولت آمریکا ندارد و مربوط به دو کشور منطقه‌ای است و همه دنیا از آن استفاده می‌کنند. 🔹ما صاحب این تنگه هستیم و اجازه دخالت آمریکایی‌ها را نمی‌دهیم. 🔹 ایران طی ۴۷ سال گذشته با نجابت در مورد تنگه هرمز رفتار کرده است. 🔹 مسائل زیست محیطی، امنیت تنگه و بیمه‌ها هزینه‌هایی برای کشور ایران دارد که کسانی که از این تنگه منتفع هستند باید بپردازند و نباید توقع داشت که این هزینه‌ها از جیب شهروندان ایران پرداخت شود. @abadgaranzn