19.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺مستند «علی الاصول»
مرز باریک وفاق و نفاق؛ خطر شریح قاضی!
«میگفتند همه با رهبر هماهنگند؛ ولی در نهان، در برابر رهبر هماهنگ بودند»
اندوهـا! که رأی قاضیالقضاة، فرمانده سپاه و ارتش و نماینده دوم رهبر (دبیر شعام) یکدست، بر ضد رأی ولیّ فقیه هماهنگ بود! گویا میاندار اعظم همه اینان، قالیباف است! برپایه احادیث اسلام، کنارزدن تدبیر ولیامر کاری در حد شرک است. اینها راه را بر تدبیر رهبر بستند و به بیراهه «خسر الدنیا و الآخرة» رفتهاند
🔺استدلال نامشروع بودن رأی فرمانده سپاه
◽️آ. برپایه عقل و شرع و قانون اساسی، در مسأله جنگ و صلح، ولیّفقیه، راهبر کشور است و رهبری هر کسی بهجز رهبر، رهبری بدون حجت و طاغوتی است.
◽️ب.راهبرد رهبر در مساله جنگ و صلح (تفاهمنامه رئیسجمهوران)، چیزی بود؛ ولی تلاش فرمانده سپاه، در کجنای رأی آوردن تدبیری ضد تدبیر رهبر بود.
◼️سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پاسدار راهبرد طاغوت است یا پاسدار راهبرد ولیّفقیه؟ چرا اکنون که همه چیز روشن شده، وحیدی، توبه و بازگشت به راه حق نمیکند و از امام و امت مبعوث پوزش نمیخواهد؟ 👇
◽️تا این کار بد فرمانده سپاه، در بدنه سالم سپاه، نگسترد؛
◽️تا بیش از این توان برخی فرماندهان، بهجای خدمت به اسلام، برای توجیه این کار غیراسلامی هرز نرود؛
◽️تا بیش از این اعتبار مقدس سپاه، هزینه هرزپیمان کنونی و خیانت به ایران و جهان اسلام نشود؛
◽️تا دلِ شکسته امام زمان و مردم مبعوث، روح رهبر شهید و تدبیر لگدشده ولیّ فقیه، از آسیب این رأی ناروا مرهمکی یابد.
📚همسو: تبیین پیام علیالاصول، شبهه۱، شبهه۲، شبهه۳
هدایت شده از کانال خبری رجانیوز
🔻بیش از ۸۵ درصد پاسخگویان بر ضرورت تداوم تجمعات شبانه خیابانی تاکید داشتند
🔹 بر اساس تازهترین نظرسنجی مرکز تحقیقات سازمان صدا و سیما حدود ۸۵ درصد پاسخگویان بر ضرورت تداوم تجمعات شبانه خیابانی تاکید داشتند.
🔹 ۵۴/۵ درصد پاسخگویان در پاسخ به پرسش این نظرسنجی که «تجمعات شبانه خیابانی تا چه زمانی باید ادامه داشته باشد»، گفتهاند: «تا زمانی که رهبری صلاح بداند»
🔹 همچنین بر اساس این نظرسنجی که روزهای ۳۱ خرداد و یکم تیر صورت گرفته و جامعه آماری آن، افراد ۱۵ سال و بالاترِ ساکن مناطق شهری و روستایی استان تهران و ۳۰ استان دیگر کشور بوده، ۲۴/۴ درصد پاسخگویان معتقد بودند تجمعات شبانه خیابانی باید «تا رفع قطعی سایه جنگ از کشور» ادامه یابد و 5.9 درصد نیز تداوم این تجمعات را «تا پایان مذاکرات» ضروری میدانستند.
✅ @Rajanews_com
🚛 کلیسای سیار در جادههای ایتالیا
عکس حضرت مسیح (راست) و یک قدیس (چپ) پشت یک ۱۸چرخ
برخی توی ایران نگاره فیل ماموت میذارن!
ولی خدا را سپاس خیلی کامیونها و نیسانها هنوزم با نام و یاد اهلبیت، برای جادههای سیاهپوش، مداحی میکنند و حسینیه سیار هستند.
🌹شما هم برای اهل بیت (ع) دلبگیرید و پرچم افتاده میر علمدار را روی موتور یا خودرو خود نمادسازی کنید.
🖤 دم شما گرم و دم دودکش خودروهاتون داغ و پر آه
👈کل یوم عاشورا
👈 کل ارض کربلا
امامی، رم
هدایت شده از 🔥ابرفقه | خونخواهی
⬛️ ابرفقه سوگواری
سخنرانی در شب عاشورای ۹۸؛ رم. مجتمع آموزشی شهید باهنر با حضور سفرای ایران در ایتالیا و واتیکان، مقامات کنسولی، نماینده ایران در فائو و دوستداران ایرانی و ایتالیایی امام حسین (ع).
▫️ابرفقه
امیرالمؤمنین (ع) یک نظام ساده و کاملاً عادی را در تبیین لایه های انسان و جامعه بیان می کند:
العُقولُ أَئِمَّةُ الأفکارِ و الأفکارُ أَئِمَّةُ القُلوبِ و القُلوبُ أَئِمَّةُ الحَواسِّ و الحَواسُّ أَئِمَّةُ الأعضاء (کنز،، ۱: ۲۰۰). عقلها، ائمه فکرها هستند و فکرها، ائمه دلها هستند و دلها ائمه حسّها هستند و حسّها، ائمه عضوها.
▫️تبیین تمثیلی ابرفقه
انسان همانند خودرویی است که اعضای او، کارکرد بدنه خودرو، سامانه عصبی وی کارکرد سامانه انتقال نیرو و انتقال پیام، قلب او همانند پیشران، و فکر او همانند چراغ خودرو و سامانه راهیابی (ناوبری) است؛ و عقل نقش راننده خودرو را انجام می دهد و رانندگی درست یعنی تعقل و تنظیم تمام توانش ها در راستای هدف.
⬛️ تبیین ابرسوگواری
سوگواری در لایه عضو، حس، قلب، فکر و عقل و سپس سوگواری تعقلی
▫️سوگواری عضوی
هماهنگ کردن ظاهر بدن با عزا؛ یعنی پوشیدن لباس مشکلی، سینه زدن و دیگر امور مربوط به وضعیت ظاهری بدن
▫️سوگواری حسی
تراز کردن شبکه ارتباطی در فضای واقعی و مجازی با معیارهای فرد حسینی و عزادار امام حسین؛ یعنی حتی دریافت داده یا ارسال داده ها در شبکه مجازی و واقعی که در ایام عادی نادرست نیست، ممکن است در محرم و برای عزادار حسینی نادرست باشد؛ چنان که لباس گُلگُلی چنین است.
▫️سوگواری قلبی
خوشی و ناخوشی کردن ما باید تناسب با فرد حسینی و عزادار باشد؛ شادی و ناشادی و دوست داشتن و نادوستی باید تناسب یابد.
▫️سوگواری فکری
قواره شدن فکر با تراز اندیشه حسینی و اندیشیدن در چرایی عاشورا و درس ها و عبرتها و فاصله گرفتن از تحلیل هایی که ممکن است گوشه قبای عاشورا و امام حسین علیه السلام را بگیرد.
▫️سوگواری عقلی
افراد محب امام حسین و بَکّاء که مثلا در قبل از انقلاب هم داشتیم؛ گویا در محرم، فرزند و عزیزتر از فرزندشان کشته شده بود؛ کسانی مثل علامه طباطبایی یا سید احمد خوانساری شاید این چنین بودند.
⬛️ نسبت سوگواریها
سوگواری عضوی معمولا آسانتر است و گام نخست برای تمرین عزاداری حسینی است. اما شاگرد امام حسین در کلاس نخست نمی ماند و رشد می کند؛ در گام بعد، ضمن حفظ سوگواری عضوی، نوبت به سوگ حسی می رسد، سوگواری حسی یعنی تراز کردن شبکه ارتباطی و حس برونی مان با صداقت و درستکاری حس درونی در خودمان و در جامعه؛ یعنی پالایش ارتباطی خویش و شبکه ارتباطی جامعه. سپس به سوگواری قلبی می رسیم که رفیق بازی افراطی یا کم محبتی نسبت به اطرافیان را تراز می کند و این محبت در خدمت امام حسین (ع) و محبانش قرار می گیرد: «و ولیّ لمن والاکم و عدو لمن عاداکم مصباح المتهجد، ۲: ۷۷۵» و در گام پنجم فرد در جوهره وجودش عزادار است.
⬛️ ویژگی دستگاه امام حسین
آیا دستگاه امام حسین دستگاه ویژه ای است و نظام محاسباتی اش با نام محاسباتی دستگاه امیرالمؤمنین (ع) تفاوت دارد؟ شیخ جعفر شوشتری به درستی می گوید که باب حسین (ع) اوسع است و کشتی و نجات وی اسرع است (الخصائص الحسينية: ۱۴)؛ شاید این تفاوت در بیان پیامبر به شکل «حسین منی و انا من حسین؛ کامل الزیارات: ۵۲» و "لا یوم کیومک" بیان شده باشد. یعنی کسانی نمی توانند سوار کشتی سایر معصومین شوند، زیرا جا برای هر کسی ندارد؟ اما وسعت کشتی امام حسین این جا را به برخی جاماندگان کشتی نجات می دهد. دیگر این که در عصر شتاب حرکت و درک اهمیت لحظه ها و ذره ها، اسرع بودن کشتی حسین می تواند اولویت خود را به سرعت بیابد.
👈 بخش دوم
13.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📚مستند تحریف پیام «علیالاصول» از سوی حداد عادل
◽️دو سوی پیام
آقای حداد! «پیام علیالاصول» را، «رهبر حکیم، سخندان و مخاطبشناس» نوشتهاند و «مخاطب پیام» هم خواص لغزیده نبودند و رهبر آشکارا «مخاطب پیام خود را مردم مبعوث» دانستند. مردم هم پیام رهبر خود را گرفتند و کار خود را میکنند. شما چه کارهاید؟ نه «فقه فطری مردم» را داری، نه «فقه تخصصی فقیه متقی» را؛ وگرنه بافت و قرائن درونی متن و واقعیتهای بیرونی، شما را از این لغزش بزرگ باز میداشت! ادعای شما آشکارا ضد پیام رهبر است!
◽️«با مردم مبعوث، فروتن باش و با باغی انقلاب سرسخت!
در این گفتار، مردم ما، تنزبان تیز و گفتاری نزدیک به جیغ از شما میبینند! مگر شما نبودید که با باغی انقلاب (خاتمی) چاقسلامتی زبونانهنما کردی؟ و پس از اعتراض مردم ولایی، توجیه کردی که این یک واکنش اخلاقی بود؛ نه سیاسی. آیا این کردارهای دوگانه شما، «أذِلَّةٍ علی المؤمنین» و «أعِزَّةٍ علی الکافرین» است؟
◽️شهادت رهبر در پی کوتاهی مسئولان
لغزشهای مسئولان و خواص، به گستاخی دشمن و شهادت رهبرمان انجامید. یادت میآید که در برابر راهبرد «بیتابی مهارناپذیر» رهبر در جنگ موجودیتی، «پندار تله جنگ» را با ظریف، فریاد زدی؟ از وضع «حجازی» درس بگیرید و هادِر باشید که به چیزهای بیرون از صلاحیت و تخصص خود نپردازید!
🔻همسو👇
پاسخ شبهات «علیالاصول»: شبهه۱، شبهه۲، شبهه۳
- رهبر: گاه مسئول ما همان کاری میکند که مأمور عالیرتبه سیا میخواهد
- مصباح: فتنه عمامهسرها، سردوشیدارها
- کودتای قالیباف در پندار «تحلیلگر»
- نبویان در شبکه خبر: سند ۱۱ شرط رهبر برای مذاکرات