eitaa logo
ابرفقه
1.2هزار دنبال‌کننده
464 عکس
428 ویدیو
19 فایل
امیرالمؤمنین (ع): عقل‌ها امامان فکرها هستند، فکرها امامان قلب‌ها، قلبها امامان حس‌ها و حسها امامان عضوها العقولُ أئمةُ الأفکار والأفکار أئمة القلوب والقلوب أئمة الحواسّ والحواسّ أئمة الأعضاء. کراجکی، کنز، ۱: ۲۰۰ کتاب ابرفقه: https://24on.ir/g/21
مشاهده در ایتا
دانلود
✅ خدا نیرنگ باز را اگر شایسته دستگیری نیستند، لعنت کند «فَإِذا جاءَتْهُمُ الْحَسَنَةُ قالُوا لَنا هذِه‏ وَ إِنْ تُصِبْهُمْ سَیئَةٌ یطَّیرُوا بِمُوسی‏ وَ مَنْ مَعَهُ أَلا إِنَّما طائِرُهُمْ عِنْدَ اللَّهِ وَ لکنَّ أَکثَرَهُمْ لا یعْلَمُونَ» اعراف، ۱۳۱ پس، هرگاه نیکی به آنان رو ‏آورد گویند برای خود ماست این! و اگر بدی به ایشان رسد به موسی و هر که با اوست، پرمی‏دهند! هان که فال شان نزد خدا است! اما بیشترشان نمی‏دانند. 📚 نتیجه کلید روحانی را به رهبری نسبت می دهند!
به نام خدای مهرای ویژامهر گفتگوی نادقیق برخی از موافقین و مخالفین واکسن، کمک چندانی به جامعه نمی‌کند 1️⃣ تبیین علمی مایه‌کوبی رهبری بنابر مبانی فقهی دقیق در طب جدید، واکسیناسیون را پذیرفته‌اند، نه نظر اکثر کارشناسان، و لذا «مایه‌کوبی عمومی» را بسیار مهم دانسته‌اند و به بایستگی حتمی آن «حکم حکومتی» کرده‌اند و ! 2️⃣ نقد نسبت «یک مشت بی‌سواد» در فرض نادرستی که «نویسنده ح. انقلابی» سخن گفته است، حرفش محمل فقهی دارد. 3️⃣ اولا باید بین «حکم الهی» و «حکم ولایی» جدا کرد که متأسفانه هنوز این مسأله دقیق در گفتمان فقهی مغفول است. اما در فقه مصطلح، قطعا «عمل معصوم» دلالت بر وجوب ندارد و طبعاً دال بر جواز و رجحان است. اما در فقه ولایی، عمل خاص عندالحظریِ حاکمیتی، می‌تواند بر وجوب دلالت کند؛ مانند اذن در: «اُذن للذین یُقاتَلون بأنّهم ظلموا» 4️⃣ عدم دلالت عمل معصوم بر جواز در فرض «نویسنده» اگر معصوم (ع)، سخنی را به عنوان قول کارشناس (پزشک) غیر معصوم، مبنای عمل قرار دهد، کسی که نظر این کارشناس را مُضرّ می‌داند، نمی‌تواند از این عمل معصوم، «جواز» اقدام را برداشت کند. 5️⃣ نمونه معصوم نبودن عمل معصوم اگر طرفین نزاع، نزد شما بیایند و بنا بر اسناد (سوگند یا شهود)، حکم نزاع را به نفع طرف الف تشخیص دادی و در این خلال، این دو نفر نزد معصوم می‌روند و ایشان بر پایه سوگند یا شهودِ متفاوتی که دریافت می‌کنند، حکم دیگری بدهند. در اینجا اگر آنان دوباره پیش شما به عنوان قاضی تحکیم بیایند، حق نداری حکم خودت را نقض کنی و «عمل و حکم معصوم»، دال بر جواز تبعیت از ایشان در این مسأله نیست
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
بهره های شگفت آب باران در 👈 پاکیزگی شما 👈 ستردن تکانه و وسوسه شیطان 👈 استواری دلهای شما 👈 و پایداری گامهای تان آتش نشسته بر در و دیوار خانه ها باران ببار بر تب تند جوانه ها نم نم ببار و از تن پر غصه ات بخوان بگذار غمگنانه سرت را به شانه ها روضه باران خیز است چشم تان عاشورا! دل تان تاسوعا! 🌐 به پایگاه خبری صبح میبد بپیوندید
چند برش از فرمایش امام خامنه ای در دیدار با نخبگان؛ ۲۶ آبان ۱۴۰۰ «استعداد و ظرفیت ذهنی تنها شروط تحقق نخبگی نیست بلکه باید با شکرگزاری و قدرشناسی این نعمت، و با کار و تلاش و همت و مجاهدت، استعداد و ظرفیت را به نخبگی تبدیل کرد.» « البته قدرشناسی و شکر عملی نعمت نخبگی جوان، وظیفه پدر و مادر، معلم و استاد و دستگاههای حاکمیتی نیز هست.» «ملت ایران، ملتی بالقوه نخبه است و به همین علت از دیر باز هدف جنگ نرم تحقیرکننده استعمارگران قرار داشته تا استعدادها و توانایی‌های خود را فراموش کند و حتی منکر شود و دروغ بزرگ «ما نمی توانیم» را بپذیرد.» «باید به‌گونه‌ای حرکت کنیم که در آینده‌ای معقول، ایران منبع علم جهانی بشود و هر کس برای دسترسی به جدیدترین یافته‌های علمی، ناچار از یادگیری زبان فارسی شود، همانگونه که در برهه‌هایی از تاریخ، ایرانیان بر قله‌های دانش جهانی قرار داشتند و کتابهای دانشمندان ایران در دانشگاههای غرب و شرق مورد تدریس و استناد اهل علم و دانش بود.» «امروز کارهای علمی مهمی در کشور در حال انجام است که غالباً جزو شاخه‌های علمی خلق‌شده به دست دیگران است، در حالی‌که علاوه بر این، باید با خلاقیت و نوآوری، قوانین ناشناخته طبیعت را کشف، و در تولید علم، نوآوری کرد.» «اینکه عناصری در بعضی دانشگاهها، جوان نخبه را از آینده مأیوس، و او را به ترک میهن تشویق می‌کنند، صریحاً خیانت به کشور و دشمنی با آن است و دوستی با آن جوان هم نیست.» 🌻ابرفقه
💭 پُلُق‌هایی؛ پشیزتر از اندیشه یاسر عرفات 1️⃣ یک فردی در نقد کسانی که مطابق فرمایش ولیّ امر می‌گویند «مدیریت فضای مجازی باید در دست ما باشد؛ نه دشمن» و «نباید مردم را بی‌پناه در چنگال آرایش جنگی دشمن رها کرد» که ارمغانش بشود «قتلگاه جوانان و نوجوانان»، با نگاه «عاقل اندر سفیه» نوشته است: 2️⃣ «خب؛ چندتا مثال بزنم که کمی موضوع ساده‌تر بشه. عراق به ایران حمله کرد و خرمشهر رو اشغال کرد، آبادان رو هم محاصره خب، حالا ما باید چکار می‌کردیم؟! می‌گفتیم خرمشهر دیگه تحت مدیریت دشمن هست پس ما دیگه بهش کاری نداریم و فقط حاضریم در شهرهای دیگه که تحت تسلط خودمون هست با دشمن مبارزه کنیم؟! می‌گفتیم آبادان تحت محاصره دشمن هست اگه بریم سمتش کلی شهید می‌دیم و کلی هزینه داره پس توجیه نداره سمت آبادان بریم؟!» 🔺 نویسنده در پایان، هشتگ «» برای این نگاهش زده است. 📚 نقد این حرف 3️⃣ اسرائیل قدس را اشغال کرده است و تحت مدیریت او است؛ اکنون باید چه کرد که دشمن‌شناسانه و ضد اشغالگری باشد؟ این‌که برویم در شهر «قدس اشغالی» و تحت «مدیریت اسرائیل و قوانین آنها»، مؤدبانه و تحت نظر آنان زیست کنیم؟ تا مبارزه کرده باشیم؟! آیا این کار (پذیرش اشغالگری، پذیرش مدیریت مطلقِ دشمن با آرایش جنگی، بی پناه شدن مردم، بر پا شدن قتلگاه جوانان و نوجوانان، حتی ممنوع کردن نام و نشان سردار سلیمانی و حذف هر حسابی در هر لحظه ای بدون پرداخت هیچ هزینه ای از سوی دشمن) یعنی مبارزه با اشغالگری؟ یا پذیرشِ اشغالگری؟! 4️⃣ اما رهبری و پیگیران نگاه رهبری چه می‌گویند؟ می‌گویند که اگر دشمن آمده است جایی را اشغال کرده است، باید بر دشمن تاخت و ابتکار عمل و مدیریت فضای مجازی، را از او گرفت و بیرونش کرد؛ نه این که اصل سلطه و مدیریتش را بپذیریم و ذلیلانه در چنبره حکمرانی او و قواعدی که دشمن تنظیم می‌کند، نفس بکشیم یا نفسمان را ببُرد! 5️⃣ حالا شما بفرمایید که چه کسی ضد اشغال‌گری است و چه کسی پذیرای اشغالگری! چه کسی می‌گوید که خرمشهر و آبادان باید آزاد شود و چه کسانی می‌گویند که ما باید تحت مدیریت دشمن و تنها با قوانینی که دشمن برای بازی تعریف می‌کند، با او مؤدبانه گفتگو کنیم؛ وگرنه خفه‌مان کند! 6️⃣ شما چه مبارزه‌ای می‌توانید در اینستاگرام بکنید؟ رهبری فرمودند که با بازی در زمین دشمن [و طبق قواعد دشمن] هرگز برنده نمی‌شوید! شما با چه کسی می‌جنگید؟ با کسی که با یک اشاره، حساب شما را می‌بندد! مگر حتی می‌توانید نام یا تصویر سردار ملی و بلکه سردار جهانی مبارزه با تروریزم را در اینستاگرام بگذارید؟ مثل کفتار، حلق‌تان را پاره می‌کنند و گردنتان را می‌شکنند! 👈 شما هیچ اختیاری ندارید و دشمن هر وقت شما را «مزاحم» ببیند، به «حساب» تان می‌رسد و آن را مانند پُلُقی (حبابی) می‌ترکاند و هیچ کسی هم هیچ کاری نمی‌تواند بکند. هزاران کلاهبردای فحشایی و مالی شده است و هیچ کس نمی‌تواند به آنها رسیدگی کند! 7️⃣ باور کنید که دشمن‌شناسی شما و اندیشه مبارزاتی تان از توهمات هم نادرست‌تر است. آن بیچاره دست کم یک داشت؛ شما که در اینستاگرام، این را هم ندارید؛ هیچ ندارید! 8️⃣ بروید پیگیر فرمایش رهبری باشید! نه آن که آن را با تکه پاره کردن و پشت و رو کردن، تفسیر به رأی کنید! 9️⃣ قتلگاه جوانان و نوجوانان که داریم، با ، هم رقم خواهد خورد! برخی از محافظه‌کاران و غافلان جریان انقلابی، مانعی کبیره در مسیر «استقلال»، «آزادی»، «جمهوری» و «اسلامی» در فضای مجازی تحت سلطه اسرائیل هستند. 🔟 دست از این روال نادرست که نتیجه‌اش تداوم اشغال و تداوم قتلگاه جوانان و نوجوانان و تداوم غارت حیا و عفت و تداوم فروپاشی خانواده و تداوم گستاخی فتنه‌گران و تداوم آشوب در اقتصاد و امنیت است؛ و اشک امام زمان (عج) را در می‌آورد، بردارید و تابع ولیّ فقیه و قرآن باشید: «و لا ترکنوا الی الذین ظلموا فتمسّکم النار»! ا. امامی، دکترای فقه سیاسی و کاشف ابرفقه
آقای مدرسیان؛ گیزنگار نشویم! گیزاها به هر دره‌ای سرگردان می‌گردند و در همه جا نظر می‌دهند؛ قرآن کریم این افراد را «شعراء» نامیده است و یک سوره را در سرزنش‌شان نام گذاری کرده است: ✅ «وَ الشُّعَراءُ يَتَّبِعُهُمُ الْغاوُون؛ أَ لَمْ تَرَ أَنَّهُمْ فِي كُلِّ وادٍ يَهِيمُون» شعراء، ۲۲۴ و ۲۲۵ 📚 نقد اعتراضی که درباره رخدا بادرود نوشته‌اید خلاف شرع است: 👈 لچک‌ها و طاقدیس آبی بالای نمودار، نشانگر لغزش شما برادر ارجمند است: «وَ إِذَا جَاءَهُمْ أَمْرٌ مِنَ الْأَمْنِ أَوِ الْخَوْفِ أَذَاعُوا بِهِ وَ لَوْ رَدُّوهُ إِلَى الرَّسُولِ وَ إِلَی أُولِي الْأَمْرِ مِنْهُمْ لَعَلِمَهُ الَّذِينَ يَسْتَنْبِطُونَهُ مِنْهُمْ وَ لَوْلَا فَضْلُ اللَّهِ عَلَيْكُمْ وَ رَحْمَتُهُ لَاتَّبَعْتُمُ الشَّيْطَانَ إِلَّا قَلِيلًا» نساء، ۸۳. ❌ در مسائل امنیتی و نظامی مرتبط، هرگاه رخداد نگران کننده‌ای پیش آمد، نباید پخش کرد! باید به صاحبان صلاحیت در مسأله برگرداند تا اهل استنباط، سخن بگویند و بدانید که اگر فضل و رحمت خدا نبود، شما جز در اندکی چیزها، از شیطان پیروی می‌کردید. 👈 مقاله مفصل 🖌ابوالفضل امامی؛ دکترای فقه سیاسی و روابط بین الملل
☝️ گرامیان! شما که الحمد لله هم قرآن و هم رهبری را قبول دارید ... 🔺 قوت در فضای مجازی حیاتی است و مدیریت بخش عظیمی از این فضای حیاتی در دست دشمن است و نتیجه اش هم جوانان و نوجوانان» است ▪️در این سو، یک عده انقلابی، برای قطع دست دشمن، کاری می کنند و این قتلگاه تداوم می یابد. 🔻چه سنجیده فرمود رهبرمان که «محافظه کاری قتلگاه انقلاب است»؛ به جای ترس از خدای بزرگ و فروپاشی ایمان و خانواده و حیا و از دست رفتن ظرفیت های عظیم اقتصادی، انقلابی هایی داریم که از «هیاهوی افرادی محدود با صدایی نامحدو» می ترسند. ▪️اگر فضای مجازی قتلگاه جوانان و نوجوانان است، محافظه کاران قاتلان انقلاب هستند؛ حتی اگر خودشان انقلابی باشند و متوجه نباشند. و اگر به خاطر برخی از مردم از خدا نترسیدید، خدا چه بسا همان مردم را بر شما بشوراند و از همانجا، آن آبروی به ناحق جمع کرده تان را بریزد. تخشی الناس!
🌻 مؤمنین نیستند! 1️⃣ کیسه‌دهان (هَمستِر) جونده کوچکی است که گفته می شود دندان‌های جلوش همواره رشد می‌کند و برای اندازگی آن، همواره چوپ و چیزهای دیگر را می‌جود. 2️⃣ آیا مؤمن هم دندان جدالش همواره بزرگ می‌شود و همواره باید با کسی در بپیچد و مرزبندی کند؟ و اگر مخالفی در میان نباشد، بنا به عادت، به جان همدیگر بیفتند؟ و با خودشان مرزبندی کنند؟ 3️⃣ ویژگی مؤمن کم و سنجیده‌گویی و سخن سدید است تا با آن، نه تنها دشمنی نسازد، بلکه دوستی بسازد: «... ادْفَعْ بِالَّتی‏ هِی أَحْسَنُ فَإِذَا الَّذی بَینَک وَ بَینَهُ عَداوَةٌ کأَنَّهُ وَلِی حَمیمٌ» فصلت، ۳۴. 4️⃣ مؤمن حق ندارد که وسوسه مرزبندی و جدال با دیگران را حتی با مخالفان ارضاء کند. این کار بر پایه سخن قرآن، حرام است و حتی با یهودی نیز باید با نیکو«ترین» شیوه سخن گفت: امام صادق (ع): «... وَ لَكِنَّهُ‏ نُهِی‏ عَنِ‏ الْجِدَالِ‏ بِغَیرِ الَّتِی هِی أَحْسَنُ؛ أَ مَا تَسْمَعُونَ اللَّهَ عَزَّ وَ جَلَّ یقُولُ: «وَ لا تُجادِلُوا أَهْلَ الْكِتابِ إِلَّا بِالَّتِی هِی أَحْسَنُ‏» وَ قَوْلَهُ تَعَالَى: «ادْعُ إِلى‏ سَبِیلِ رَبِّک بِالْحِكْمَةِ وَ الْمَوْعِظَةِ الْحَسَنَةِ وَ جادِلْهُمْ بِالَّتِی هِی أَحْسَنُ‏» ... وَ الْجِدَالُ بِغَیرِ الَّتِی هِی أَحْسَنُ مُحَرَّمٌ حَرَّمَهُ اللَّهُ تَعَالَى عَلَى شِیعَتِنَا». تفسیر منسوب به امام عسکری (ع): ۵۲۷. 5️⃣ در ادامه، امام صادق (درودش باد) جدال غیرأحسن و حرام را چنین بیان می‌کنند: «... أَمَّا الْجِدَالُ بِغَیرِ الَّتِی هِی أَحْسَنُ، فَأَنْ تُجَادِلَ مُبْطِلًا، فَیورِدَ عَلَیک بَاطِلًا فَلَا تَرُدَّهُ قَدْ ، وَ لَكِنْ تَجْحَدُ قَوْلَهُ أَوْ تَجْحَدُ حَقّاً یرِیدُ ذَلِک الْمُبْطِلُ أَنْ یعِینَ بِهِ بَاطِلَهُ، فَتَجْحَدُ ذَلِک الْحَقَّ- مَخَافَةَ أَنْ یكُونَ لَهُ عَلَیک فِیهِ حُجَّةٌ، لِأَنَّک لَا تَدْرِی کیفَ التَّخَلُّصُ مِنْهُ، فَذَلِک حَرَامٌ عَلَى شِیعَتِنَا أَنْ یصِیرُوا فِتْنَةً عَلَى ضُعَفَاءِ إِخْوَانِهِمْ وَ عَلَى الْمُبْطِلِین». همان ۵۲۸. 👈 این که فرد حق‌ستیز حرف باطلی بر تو آورد، پس تو آن را با سخنی که خدا آن را می‌داند، پاسخ ندهی ولی حرفش را پس بزنی یا سخن حقی را که حق ستیز می‌خواهد با آن باطل را یاری کند، پس بزنی و این چنین آن حق را بستیزی از ترس این که با آن بر تو چیرگی داشته باشد و تو نمی‌دانی چگونه از آن چالش رهایی یابی. پس چنین جدالی بر شیعیان ما حرام است که مبادا فتنه‌ای بر برادران ضعیف‌شان یا بر ابطال کننده حق بشود. 6️⃣ بنابراین ارتقاء پیدا نکردن از حزب‌الله سیاسی و حزب‌الله اجرایی (پیش‌نظام) به حزب‌الله فقاهتی (نظام پیشرفته، یعنی با سخن و کردار، نظام و روابط را جدلی و استحسانی مدیریت کنیم! از این گذشته، بنگیرید که چه قد از گفتگوهای ما برپایه این تعریف امام صادق، نمونه جدال حرام است! الفقه ثم الکلام! 7️⃣ راستی! با یهودی ستمگر هم نمی‌توان جدال غیر احسن کرد. عنکبوت، ۲۹. مغنیة، محمد جواد، تفسیر كاشف، ‏۶: ۱۱۶. 🌻آری مؤمن «کیسه‌دهان» نیست!
هدایت شده از  مهدیه بندرانزلی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بیانات رهبرعزیزمون درباره ایام فاطمیه بنده حوائج یک ساله خودم را در ایام فاطمیه میگیرم. 🤲التماس دعای فرج @mahdiyebandareanzali
امر رهبری به فیلتر سلطه دشمن در فضای مجازی ✅ چکیده‌ای از سخنان رهبری: ۱. اهمیت فضای مجازی، «حیاتی» است. ۳ فروردین ۹۹ ۲. «اصل» مسأله نیز، «اختیار مدیریت و حاکمیت بر» این فضا است؛ ۲ شهریور ۹۹ ۳. اما اکنون این فضا، «در دست سرسخت‌ترین دشمن است؛ ۱۴ خرداد ۹۵. ۴. مدیریت دشمن بر این فضا، به گونه «آرایش جنگی» است؛ ۱۱ اردیبهشت ۹۸ ۵. پس مسئولین، مردم را «بی‌پناه» در مدیریت جنگی دشمنی با ابزار «سلاح شیمیایی» رها کرده‌اند؛ ۱۲ مهر ۹۷ ۶. ازاین‌رو فضای مجازی، «حقیقتاً قتلگاه جوانان و نوجوانان» شده است؛ ۱۹ آبان ۹۵ ۷. تدبیر و «حکم» رهبری: باید فضای مجازی را از «سلطه دشمن» درآورد ! ۱۴ خرداد ۹۵؛ و دقیقاً می‌گویند که «باید فیلتر کرد»! ۲۲ اردیبهشت ۸۲ ۸. رهبری: تغییر مدیریت دشمن بر فضای مجازی را کار «کوتاه‌مدت و میان‌مدت و نزدیک» دانستند؛ ۲۲ تیر ۹۹ ۹. این تغییر در سلطه دشمن بر فضای مجازی، «اولویت کلیدی» است؛ ۲۲ تیر ۹۹ ۱۰. در انجام این کار نیز «نباید، ملاحظه برخی مخالفت‌ها به نام مردم کرد»؛ ۱۴ خرداد ۹۹ ◾️چکیده‌ای از وظایف ما ۱. آیا آفریده‌ای را می‌یابید که از «زیستگاهی» که «قتلگاه» شده است، به زیستگاه امنی که اینک خرّمی کمتری دارد، نکوچد؟ اما برخی در فضای مجازی چنین حرف‌های گمراهتر از چارپایان را پیش می‌کشند! ۲. کارکرد دولت، وزارت ارتباطات، وزارت اطلاعات، مجلس، قوه قضائیه، صداسیما، حوزه علمیه، جامعه مدرسین، منصوبان رهبری، ائمه جمعه، سپاه، بسیج، سازمان تبلیغات، ارشاد و نخبگانی مانند حسن عباسی، پناهیان، رائفی‌پور، شبکه افق، رجانیوز و سعید جلیلی چیست؟ ۳. آیا پیگیری این حکم‌های «روشن» رهبری، «اولویت» ندارد؟ «حیاتی و کلیدی» نیست؟ «کوتاه‌مدت و نزدیک» نیست؟ آخر چه شده است؟! آیا در «مارپیچ سکوت» قاتلان و قالتاق‌های فضای مجازی اسیریم؟ یا در آن «چاه معروفی» افتاده‌ایم، که «علامه حلی» آن را پر کرد؟! و ما حاضر نیستیم آن را پر کنیم! ۴. وقتی خودمان به فضای مجازی دشمن (مانند اینستا و توئیتر و واتساپ و تلگرام) آلوده باشیم، خُب با دستمال کثیف نمی‌شود شیشه کثیف را پاک کرد! بلکه ما، به حضور مردم بی‌پناه، در این قتلگاه وجاهت هم می‌هیم و شریک قاتلان صهیونیست و قالتاق‌های داخلی آنها‌ هستیم! ۵. آنچه از افراد و مراکز انقلابی نامبرده به چشم عموم مردم می‌آید، «سکوت» در قبال قتلگاه» یا «سخنی بگو و بگذر» است! نه «استقامت» و «پیگیری مؤثر»! بسیاری از اینها، کم‌توجه یا دچار مشاوره غلط هستند! اما برخی افراد مؤثر، محافظه‌کار و در پی «مُلک ری» هستند! اینان خوب به سرنوشت لاریجانی نگاه کنند و عبرت بگیرند! آیا این کردارها، «التزام عملی به ولیّ فقیه» و «اسلام» است؟ شورای نگهبان به خواست خدا، طالبان «مُلک ری» را رد خواهد کرد! ۶. چقدر با ذهن تاریخی‌مان بجنگیم که برای «بی‌عملی» برخی، در برابر فریادهای «حیاتی»، عالمانه، مکرر، ژرف، «اولویت‌دار» و آتشین رهبری، سخن امیرالمؤمنین (ع) به خاطرمان نیاید که: «قاتَلَکُم اللهُ»! ۷. آری آنان که از سر محافظه‌کاری، نوجوانان معصوم را در قتلگاه دشمن رها می‌کنند، «خدا مرگشان بدهد»؛ پیش از آن که مرگ انقلاب را برسانند؛ که رهبری فرمود: «محافظه‌کاری قتلگاه انقلاب است»! ۸. پس ای ایرانی گرامی! شما «زنده» باشید و «برازنده پیگیری فرمان رهبر» در این مسأله «حیاتی و اولویت‌دار»! و خوب یادمان باشد که دچار توجیهات و حواشی نشویم که: «اولویت ترور، ترور اولویت» است! ⛔️ فرمود تنگه احد را نگه‌دارید! نگه‌نداشتند؛ گفت جزیر مجنون را نگه‌دارید! نگه‌داشتند! ما کدامیم؟ در پی غنیمت مجازی و جمع کردن چند دنبال کننده؟ یا عمل به حکم حجت خدا؟ یا اصلاً در پی «مُلک ری»؟ رد کردن حکم ولیّ امر + بازگذاشتن دست دشمن در قتلگاه بی‌پناهی مردم= «ضدیت» با ولایت فقیه! ✅ امام خامنه‌ای: «می‌شود امپراطوری رسانه‌ا‌ی صهیونیستی غربی را شکست داد؛ اگر همه همّت کنیم». ۲۶ دی ۹۶. شما را به خدا بیایید همت بورزیم و در برابر «نص روشن فرمایش رهبری» اجتهادهای جاهلانه نکنیم! اگر این چکیده شما را قانع نکرد، نوشته تفصیلی را از عین عبارات رهبری در ابرنگار یا در پی‌دی‌اف، بخوانید. یا علی