هدایت شده از خونه یِ نازنین؛
سلام!
شما صدای نازنین رو از تلویزیون خونه یِ نازنین میشنوید!
اینجانب میخواهم اولین تقدیمی عمرم رو تقدیم شما کنم امیدوارم خوشتون بیاد و شرکت کنید!
- باید چیکار کنیم؟
شما این پیام رو فوروارد میکنی چنل/دیلی قشنگت و حتما توی خونه یِ من عضو میشی و تگ تو شوت میکنی توی تگدونی📨⚽️!
+ نکته
.
- من چیکار میکنم؟
منم با توجه به شخصیت و وایبی که داری یک کتاب *که خوندم + عکسش* تقدیمت میکنم و یک عکس زیبا و یا فن آرت از اون کتاب بهت میدم!! *توضیحات هم درباره ی کتاب میدم نگران نباش*
.
- ظرفیت؟
۱۵ تا بانوی زیبا
.
- کی تقدیمی هارو میدی؟
آمار ۶۰ تایی😋
.
- هشدار
از شرکت در این تقدیمی پشیمان نمیشوید *تضمینی*
بلکه مرا خوشحال میکنید و یک کتاب هم به شما معرفی میشود