✨🌸در محضر نهجالبلاغه🌸✨
💠 نکوهش ملحق شدگان به معاویه
◽️أَمَّا بَعْدُ، فَقَدْ بَلَغَنِي أَنَّ رِجَالًا مِمَّنْ قِبَلَكَ يَتَسَلَّلُونَ إِلَى مُعَاوِيَةَ، فَلَا تَأْسَفْ عَلَى مَا يَفُوتُكَ مِنْ عَدَدِهِمْ وَ يَذْهَبُ عَنْكَ مِنْ مَدَدِهِمْ، فَكَفَى لَهُمْ غَيّاً وَ لَكَ مِنْهُمْ شَافِياً؛ فِرَارُهُمْ مِنَ الْهُدَى وَ الْحَقِّ وَ إِيضَاعُهُمْ إِلَى الْعَمَى وَ الْجَهْلِ
اما بعد (از حمد و ثناى الهى) به من خبر رسيده که افرادى از قلمرو تو مخفيانه به معاويه مى پيوندند; هرگز از اين تعداد که از دست داده اى و از کمک آنان بى بهره شده اى تأسف مخور اين گمراهى براى آنان بس و براى آرامش خاطر تو کافى است، که آنها از هدايت و حق به سوى کوردلى و جهل شتافته اند
📚نامه ۷۰ نهج البلاغه
https://eitaa.com/abiar110
امشب بزرگترین اتفاق معنوی جهان روی خواهد داد
استغاثه همزمان میلیونها شیعه به درگاه پدر مهربانشان حضرت حجت بن الحسن علیه السلام
💠 نماز استغاثه به امام زمان، دعای پس از آن و زیارت آلیاسین
⏰ امشب ساعت۲۲ همزمان در اجتماعات خیابانهای سراسرکشور
🔸اَلحَمدُ لِلّه رَبِّ العالَمین
#حماسه_مردم🇮🇷
هر شب سر هر کوچه تلاطم داریم
ایمان به توانایی مردم داریم
ما عزّت جمهوری اسلامی را
از مرحمت امام هشتم داریم
✍️#علیرضا_خاکساری
https://eitaa.com/abiar110
✅دعای مومن در حق برادر مومنش
✍️امام صادق (علیه السلام) میفرمایند: اگر شخصی در پشت سر برادر مؤمنش برای او دعا کند، از عرش ندا میشود: برای تو صد هزار برابر مثل او است (صد هزار برابر برای تو است)
این در حالی است که اگر برای خودش دعا میکرد، فقط به اندازه همان یک دعایش به او داده میشد. پس دعای تضمین شدهای که صد هزار برابر آن داده میشود، بهتر است از دعایی (دعای شخص دعاکننده برای خود) که معلوم نیست مستجاب بشود یا نشود.
📚من لا یحضره الفقیه، ج2، ص212
✅
هدایت شده از رسانه مهدوی فقط ظهور
نسخه نماز استغاثه و دعای فرج.pdf
حجم:
244.6K
فایل کامل متن
نماز استغاثه +زیارت آل یاسین+دعای فرج
از آنجایی حمل کتاب مفاتیح الجنان سخت است؛ دوستان فایل مخصوص استغاثه آماده کردند؛
برسانید به دست همه ی منتظران فرج مخصوصا مداحان و تریبون داران و...
قرار همه عاشقان ظهور؛
امشب ساعت ۱۰ هر کجا هستید
با خواندن زیارت آل یاسین و نماز استغاثه و دعای فرج ؛ شهرمان نورانی و قدم بزرگی در راه تعجیل ظهور برداریم.
ان شاءالله
امشب بحق محمد و آل محمد
دلهای مردم متوجه امام زمان علیه السلام شود و همه ی ایران توفیق دعای فرج پیدا کنند تا اذن ظهور امام زمان علیه السلام از سمت خداوند مهربان صادر گردد.
اللهم عجل لولیک الفرج 🤲🤲🤲
چیزی به ساعت ۱۰ شب نمونده
لطفا نشر حداکثری بین همه مردم🙏🪴
@Faghat_zohor
بسم الله الرحمن الرحیم
🌺اللهم صل علی محمد وآل محمدوعجل فرجهم🌺
🏴 سالروز شهادت حضرت حمزة سیدالشهداء و رحلت حضرت عبدالعظیم الحسنی تسلیت باد🏴
🥀 حدیث
🌹قال الباقر عليه السلام:
🌸عَلَى قَائِمَةِ العَرشِ مَكتُوبٌ :حَمزَةُ أسَدُ اللهِ و أسَدُ رَسُولِ اللهِ وَ سَيِّدُ الشُّهَدَاءِ. 🌸
■■■
🍀برپایه عرش نوشته شده است: حمزه، شير خدا و شير رسول خدا و سيّد شهيدان است🍀
📚بحار الأنوار : ج۳۸، ص۶
🥀 حدیث
🌹قال الهادي عليه السّلام :
🌸یَا حَمَّاد ! إذَا أشكَلَ عَلَيكَ شَىءٌ مِن أمرِ دِينِكَ بِنَاحِيَتِكَ ، فَسَلْ عَنهُ عَبدَالعَظِيمِ بنَ عَبدِالله ِالحَسَنِيَّ وَ َاَقرِئهُ مِنِّیِ السَّلاَمَ.🌸
■■■
🍀امام هادى عليه السلام به حمّاد رازى فرمودند:
هرگاه در منطقه خود در كار دين به مشكلى دچار شدى ، آن را با عبد العظيم حسنى(ع) در ميان بگذار و سلام مرا به او برسان.🍀
📚 مستدرك الوسائل ، ج ۱۷ ، ص ۳۲۱
💠 گرفتاری در خانههایی که قرآن خوانده نمیشود
خانهاى كه در آن قرآن خوانده نمىشود و از خدا ياد نمىگردد، سه گرفتاری در آن خانه به وجود میآید:
1⃣ بركتش كم میشود
2⃣فرشتگان آن را ترک میكنند
(رحمت و فیض خاص خداوند به آن خانه نازل نمیشود.)
3⃣شياطين در آن حضور مىيابند.
(نزاع و جدال در آن خانه زیاد است، آرامش ندارند)
خواندن قرآن در خانه این سه گرفتاری را برطرف میکند.
🎙 امام صادق علیهالسلام
📚 اصول کافی
📣📣📣
تمام راه نجات در دعا برای ظهور است
امام حسن مجتبی علیه السلام در عالم مکاشفه به آیت الله فقیه ایمانی فرمودند :
در منبرها به مردم بگویید توبه نموده و برای فرج امام زمان( عجل الله فرجه الشريف ) دعا کنند
دعا کردن برای فرج مانند نماز میت واجب کفایی نیست که اگر عده ای انجام دهند از دوش عده ای دیگر ساقط شود
بلکه مانند نمازهای پنج گانه است
📚 مکیال المکارم ج ۱ ص ۴۳۸
سق
#اَلَّلهُمعجِّللِوَلیِڪَالفرَج»
و عمل نکردن به واجب =گناه کبیره!
بنابراین همه کسانی که در دعای زیاد برای حضرت کوتاهی کردند ،دچار گناه کبیره شدند و باید توبه کنیم و کم کاری خویش را جبران کنیم!
🌱اخلاق بندگی🌱
🌙حضرت آیتالله بهجت قدسسره با تمسک به آيه «أَوْفُوا بِعَهْدي أُوفِ بِعَهْدِكُم؛ به پیمانی که با من داريد پایبند باشید تا من هم به پیمانی که با شما دارم پایبند باشم». [بقره:۴٠]
میفرمودند:
🔹 «شرط استجابت دعا ترک معصیت است .آیا ما به عهد خود وفادار بودیم که از خدا انتظار داریم به عهد خود عمل کند؟»
📚بهجةالدعاء، ویراست دوم، ص۵١
https://eitaa.com/abiar110
استغاثه با دعا فرق داره
❌الان استغاثه لازمه
سایه بلا رو سرمون اومده، خون ها ریخته شده، خونه ها خراب شده، قلب ها سوخته تا یه همچنین همدلی برا دعا ممکن شده....
بعد این رو صرف یه حاجت موقت کنیم؟؟؟
🔸مگه جنگ عراق، کرونا، جنگ 12 روزه تموم نشد؟ خب چی
دوباره دوباره.....
فرض کن فردا پیروز مقتدر جنگ شدیم
و فرض کن ترامپ و نتانیاهو همین فردا صبح به درک واصل بشن
فکر میکنی بساط ظلم جمع میشه!!!
نه!!!
بنا بود بشه بعد از مردن چنگیز ها و هیتلر ها و صدام ها کار جمع میشد!!
فهمیدن این مهم بعد از قرن ها تجربه کار سختی نیست.
❌دنیا بدون منجی کارش درست نمیشهههههه.
• توسل و روضه حضرت امام حسین علیه السلام
• تضـرّع و اشک ریختن
• ذکر اللهم عجل لولیک الفرج
• دعا با چشم ها بارانی و پر از اشک (ضجّه و بکاء)
این میشه استغاثه و ان شاءالله کارگشا خواهد بود