.
#شعار_راهپیمایی
#دودمه_مقاومت_اسلامی
تا ابد گوشبهفرمانِ ولی میمانیم
همه در مِیدانیم
جانفدای وطن و جانبهکف قرآنیم
همه در مِیدانیم
ــــــــــــــــــــــ
پیروِ خامنهای رهبر خوبان هستیم
در خیابان هستیم
اهل جمهوری اسلامی ایران هستیم
در خیابان هستیم
ــــــــــــــــــــــ
کوری چشم حسودان، همه در مِیدانیم
با علی میمانیم
حامی غزه و همسنگر با لبنانیم
با علی میمانیم
ــــــــــــــــــــــ
ما مقلدهای عباس و علیِ اکبریم
شیعیان حیدریم
ارباً اربا هم شویم از حامیان رهبریم
شیعیان حیدریم
ــــــــــــــــــــــ
صاحب عقباست سلطان سَریر اِرتِضا
یا رضا و یا رضا
ذکر لبهای شهیدان خدا روز جزا
یا رضا و یا رضا
✍ #علیرضا_خاکساری
#مقاومت_اسلامی
.
✨ کلام معصوم
◼️امام صادق (ع) فرمودند:
صَلاةُ اللَّيلِ تُحَسِّنُ الوَجهَ، وتُحَسِّنُ الخُلُقَ، وتُطَيِّبُ الرّيحَ، وتُدِرُّ الرِّزقَ، وتَقضِي الدَّينَ، وتَذهَبُ بِالهَمِّ، وتَجلَو البَصَرَ؛
نماز شب، چهره را زيبا و خوى را نيكو و بو را خوش و روزى را فراوان و بدهى را پرداخت و غصه را برطرف و نور ديده را زياد مىكند.
📚 ثوابالأعمال، صفحه ۶۵
بسم الله الرحمن الرحیم
#ولادت_حضرت_معصومه_سلامالله
یافاطمه معصومه اشفعی لی ...فان لک عند الله شان من الشان
خانهای که سایهاش موسیابن جعفر میشود
خوشبحال آنکه در این خانه دختر میشود
از سفارشهای آقایم رضا فهمیدهام
خوشبحال هرکه با تو او برادر میشود
از زیارت نامهات پیداست بیش از آن ، رضا
از مقاماتت بگوید خلق کافر میشود
میشود امابیها هرکه نامش فاطمه است
دختر این خانه هم یک روز مادر میشود
باورش سخت است اما باورِ ما هست که..
زائرت با زائرِ زهرا برابر میشود
در مقام زائرانت دیدهام این شأن را
هرکه از قم میرود مشهد، کبوتر میشود
تکه سنگی بودم و گفتند باید قم روی
سنگ اگر عاشق شود در صحن مرمر میشود
میشود مرمر ولی نه ، چند وقتی بگذرد
زیر پای زائران یک تکه گوهر میشود
دانشآموز آمدند و عاقبت مرجع شدند
سنگ هم اینجا بیاید عاقبت زر میشود
هر کویری که تو را فهمید میگردد بهشت
هر بهشتی که به تو دل داد قمصر میشود
گاه در مشهد زمانی قم زمانی شهرری
خوشبحال ما که با تو عمرِ ما سر میشود
حسن لطفی
https://eitaa.com/abiar110
✨🌸در محضر نهجالبلاغه🌸✨
💠 میانهروی در بخشش و مصرف
◽️کُنْ سَمْحاً وَ لَا تَکُنْ مُبَذِّراً، وَ کُنْ مُقَدِّراً وَ لَا تَکُنْ مُقَتِّراً.
سخاوتمند باش و در این راه اسراف مکن و در زندگى حساب گر باش و سخت گیر مباش.
📚حکمت ۳۳ نهج البلاغه
https://eitaa.com/abiar110
# منوی ویژه و لوکس چلوخورشتهای ما 🍽️✨
ما افتخار داریم تا با استفاده از برنج وارداتی درجه یک، طعم اصیل و بینظیر غذاهای ایرانی را برای شما به ارمغان بیاوریم. تمامی خورشتهای ما به صورت ظرف جداگانه سرو میشوند تا عطر و طعم هر کدام کاملاً حفظ شود و در ظروف فوم باکیفیت، گرم و تازه به میز شما برسد.
## 📋 لیست قیمت و انواع غذاها
- چلو خورشت قیمه: ۱۱۰ هزار تومان
- چلو خورشت قیمه بادمجان: ۱۱۵ هزار تومان
- چلو خورشت قرمهسبزی: ۱۲۰ هزار تومان
- کباب تکسیخ مرغی: ۱۱۰ هزار تومان
- کباب دوسیخ مرغی: ۱۵۵ هزار تومان
## 🎉 شرایط ویژه برای مهمانیها و سفارشهای عمده
- تمامی غذاها با بهترین کیفیت و برنج وارداتی پخته میشوند.
- برای سفارشهای ۵۰ پرس به بالا، شرایط ویژهای در نظر گرفته شده است.
- اگر قصد دارید یک مهمانی شیک و بهیادماندنی ترتیب دهید، حتماً با ما تماس بگیرید تا جزئیات را برایتان توضیح دهیم.
09196155267
✏️چرا کسی چیزی نمیگوید؟
۵۰ روز از حملهی بزرگترین باند تروریستی جهان یعنی امریکا علیه ایران میگذرد.
🔺میدانید ۵۰ روز حملهی امریکا به یک کشور یعنی چه؟
یعنی علی القاعده و به حسب تجارب گذشته، اتفاقاتی شبیه عراق باید میافتاد، تفتیش خانه به خانه توسط سربازان امریکایی و قتل عام مردان به بهانههای واهی و تجاوز به زنان و دختران!
یا شاید شبیه افغانستان، نابودی زیرساختهای ارتباطی و قطعی برق و آب و گاز بر اثر حملات پی در پی و خداحافظی با نظام بهداشت و سلامت.
چرا انقدر سخت بگیریم، کمترینش این بود که خدمات بانکی و اداری باید تعطیل میشد و تا روزی که امریکا هوس میکرد تعیین تکلیف کند، زندگی مردم زیر فشار اقتصادی و اجتماعی له میشد.
همین الانش کوبا دو ماهی میشود که توسط ارتش تروریستی امریکا محاصره است و خبری از برق نیست، البته هنوز جنگی آغاز نشده و همهی این بحرانها فقط با محاصره رخ داده است.
در ونزوئلا که نه جنگی رخ داده و نه محاصرهای، فقط یک رئیس جمهور به صورت شبانه سرقت شده و امروز با چنبرهی امریکا بر منابعش، شاهد صف پمپ بنزین ۲۴ ساعته هستیم و در کشور نفت خیز، مردمانش باید برای قطرهای نفت و بنزین، پول خونشان را بدهند.
سوریه هم که دیگر گفتن ندارد، همین الانش که با امریکا در صلح و سازش است، جنوب غرب کشورش تحت تصرف است و جرات ندارد جیک بزند...
بگذریم، انقدر از ایننمونهها در کشورهای دور و نزدیک چون لیبی و مکزیک و ویتنام رخ داده که نوشتنش یک طومار میطلبد!
اما ایران پس از ۵۰ روز مقاومت در برابر حملاتی که هر کدامش میتوانست کشوری را به خاک سیاه بنشاند،
نه تنها یک وجب خاک نداده
بلکه امروز شبکه برق پایدار دارد،
خدمات درمانیاش برقرار است،
صف پمپ بنزینها خلوت است،
شبکه بانکی طبق روال عادی کار میکند،
ادارات مشغول خدمترسانی هستند،
فضای شهر به لطف پاکبانها تمیز و چشم نواز است،
مردم مشغول عبور و مرور هستند و زندگی در جریان است.
اما چرا کسی چیزی نمیگوید؟
این اتمسفری که پس از جنگ در ایران برقرار است و برای ما عادی است، در نگاه دنیا خودش یک اعجاز است. کشوری که به ابتلائات همسایگانش دچار نشد بلکه با نیروی مقاومت، هیمنهی این نیروی اهریمنی را در هم شکست و حالا در تنگهای به نام هرمز او را گرفتار کرده است.
باید چشمها را بشوییم و نعمتها را ببنیم و روایت کنیم " وَ اَمّا بِنِعمَةِ رَبِّکَ فَحَدِّث" [ضحی،۱۱] نعمتها را آشکار کنید و آنها را شکر کنید که "لَئِنْ شَكَرْتُمْ لَأَزِيدَنَّكُمْ ۖ وَلَئِنْ كَفَرْتُمْ إِنَّ عَذَابِي لَشَدِيدٌ" [ابراهیم،۷]
✍️#محمدجوادمحمودی
بسم الله الرحمن الرحیم
#ولادت_حضرت_علیابنموسیالرضا_علیهالسلام
چشم خود را بستم و دیدم حرم را بازهم
احترام خادمانِ محترم را بازهم
بین من با تو فقط یک چشم بستن فاصلهاست
احتیاجی نیست بردارم قدم را بازهم
چشم خود را بستم و دیدم که با نقارهها
در دلم کوبیدن بابالکرم را بازهم
چشم خود را بستم و دیدم که قبلِ آمدن
میکشیدی بر گناهانم قلم را بازهم
چشم خود را بستم و دیدم شبی با ویلچر
میبرم آهسته سمتت مادرم را بازهم
از کریمان"خانی"اش در گوشیام آواز خواند
قلب من میخواند با او " آمدم " را باز هم
چشم خود را بستم و دیدم که دادی زودتر
حاجت آنکه نمیآید حرم را بازهم
چشم خود را بستم و دیدم خودت برداشتی
بی صدا از شانههایش بارِ غم را باز هم
چشم خود را بستم و خواندم میان صحن تو
زیر لبها شعرهای محتشم را بازهم
بازکردم چشم را دیدم به دستم دادهای
تو برات کربلایی پشت هم را بازهم
آنقدر دادی مکرر در مکرر دَمبهدَم
تا بگویم تا قیامت "بازهم" را بازهم
هرکسی هرجا که باشد پَر به مشهد میکشد
یاااااا علی موسی الرضااااا را تا که با مَد میکشد
بسکه مشتاقاند دلها بر خراسانِ رضا
سیل شد دلها و شد امروز مهمان رضا
شستنِ دلهای ما هیچ است وقتی دیدهایم
آب هم تطهیر میشد زیر باران رضا
این حرم بسیار دیده سالها و قرنها
سیلِ اشک زائران و سیلِ احسان رضا
اولیا جمعاند شبها در حرم فهمیدهاند
فاطمه هرشب میآید در شبستان رضا
باید از دُرّ نجف میساختند این قبله را
من نجف را دیدهام در پیش ایوان رضا
در حرم بودم در و دیوار میگفتند علی
هِی گریبان میدرم با هر علیجانِ رضا
ما از این آقا خدا تنها خدا را خواستیم
مابقی را خواستیم از زیردستانِ رضا
کوزهام سیرابِ آب سرد سقاخانهام
بی نیاز از دست میکائیلم از نان رضا
اقتداری هست اگر با ما فقط الطاف اوست
چارده قرن است نام ماست ایران رضا
وقت جان دادن خدایا کاش با این جان دهم
ای به قربان حسین و ای به قربان رضا
در شلوغی یاد چشمان غریبت سوختیم
ما همه یک عمر با یابنالشبیبت سوختیم
حسن لطفی
امام علی(ع)
آنچه برایت مقدر شده به تو خواهد رسید ؛ در کار و کسبت حریص و افراطی مباش.
📚📚📚
شرح غرر ج1 ص434
https://eitaa.com/abiar110