هروقت یکی تو زندگیتون بود که به جای خصوصیات مادی و ظاهریش، وجودش حال دلتون رو خوب کرد اسم حستونو بذارین دوس داشتن...
برای لذتبردن از زندگی
نباید منتظر کاملشدن و بینقصبودن آن باشیم،
چرا که جهان
زودگذرتر از آن است
که بتوانیم بسیاری از شرایط را
دوباره تجربه کنی...
دوستان گل کپی از متن ها،عکس ها و... نداریمااااا:»
الان چنل یکی دیدم لطف کنه پاک کنه:)
فور کنید قشنگ تره💗
ماهیان را صبر نبود یک زمان بیرون آب
عاشقان را صبر نبود در فراقِ دلستان ..
_ مولانا