سلام بر اونا که حالا غریبه شدن با مایی که روزی ریزترین جزییات زندگیمون رو با اشتیاق بهشون میگفتیم.
اینجوری دوستت دارم که بعضی وقتا ساعت ها شب تا دم صبح بهت فکر میکنم، وقتی میرم بیرون چیزایی که دوست داری رو میبینم یاد تو میوفتم و همش توی فکرتم، وقتی تنهام بهت فکر میکنم و اون لبخند غیر ارادی رو لبام ته ته حسای خوبه ، وقتی خوشحالم دلم میخواد اولین نفر به تو بگم، وقتی حالم بده فقط با تو آروم میشم، و تو انگار برای من واجب تر از هر چیز دیگه ای شدی.
بالغ بودن برای یه انسان یه سر و گردن از بقیه ویژگیها مهمتره؛
آدم بالغ وقتی ناراحته میاد و حرف میزنه.
حتی اگه باهم قهر باشید ، بازم حواسش بهته.
تصمیماتش عاقلانه است و دلتو قرص میکنه.
اگه مخالفه باهات ، مؤدبانه عنوانش میکنه.
اگه عصبانی باشه ، احترام رو حفظ میکنه.
حتی قطع ارتباطش محترمانه اس،
هر چیزی بینتون بوده امن میمونه و آسیبی بهتون نمیزنه.