اینجوری دوستت دارم که بعضی وقتا ساعت ها شب تا دم صبح بهت فکر میکنم، وقتی میرم بیرون چیزایی که دوست داری رو میبینم یاد تو میوفتم و همش توی فکرتم، وقتی تنهام بهت فکر میکنم و اون لبخند غیر ارادی رو لبام ته ته حسای خوبه ، وقتی خوشحالم دلم میخواد اولین نفر به تو بگم، وقتی حالم بده فقط با تو آروم میشم، و تو انگار برای من واجب تر از هر چیز دیگه ای شدی.
بالغ بودن برای یه انسان یه سر و گردن از بقیه ویژگیها مهمتره؛
آدم بالغ وقتی ناراحته میاد و حرف میزنه.
حتی اگه باهم قهر باشید ، بازم حواسش بهته.
تصمیماتش عاقلانه است و دلتو قرص میکنه.
اگه مخالفه باهات ، مؤدبانه عنوانش میکنه.
اگه عصبانی باشه ، احترام رو حفظ میکنه.
حتی قطع ارتباطش محترمانه اس،
هر چیزی بینتون بوده امن میمونه و آسیبی بهتون نمیزنه.
تـنَفُس؛
بیا شهرو غم برده...
In Hame Adam2_144123985530634347.mp3
زمان:
حجم:
11M
چرا قلبمو باید به تو میدادم ؟...