بالغ بودن برای یه انسان یه سر و گردن از بقیه ویژگیها مهمتره؛
آدم بالغ وقتی ناراحته میاد و حرف میزنه.
حتی اگه باهم قهر باشید ، بازم حواسش بهته.
تصمیماتش عاقلانه است و دلتو قرص میکنه.
اگه مخالفه باهات ، مؤدبانه عنوانش میکنه.
اگه عصبانی باشه ، احترام رو حفظ میکنه.
حتی قطع ارتباطش محترمانه اس،
هر چیزی بینتون بوده امن میمونه و آسیبی بهتون نمیزنه.
تـنَفُس؛
بیا شهرو غم برده...
In Hame Adam2_144123985530634347.mp3
زمان:
حجم:
11M
چرا قلبمو باید به تو میدادم ؟...
چیزایی كه در شأن تو نیست رو به اسم صبر و فداکاری تحمل نکن
تو قرار نیست فدا بشی
شکوهت رو حفظ کن...
اگه دونفرواقعا
عاشق هم باشن
هیچی جلو دارشون نیست
چه سرنوشت ، چه قسمت
حتی آدم های مزاحم دورشون...
کوتاه بگم؛
اگه توان رسیدن بهش رو نداشتی، خدا فکرشو تو سرت نمینداخت.
پس ناامید نشو ...