تـنَفُس؛
بیا شهرو غم برده...
In Hame Adam2_144123985530634347.mp3
زمان:
حجم:
11M
چرا قلبمو باید به تو میدادم ؟...
چیزایی كه در شأن تو نیست رو به اسم صبر و فداکاری تحمل نکن
تو قرار نیست فدا بشی
شکوهت رو حفظ کن...
اگه دونفرواقعا
عاشق هم باشن
هیچی جلو دارشون نیست
چه سرنوشت ، چه قسمت
حتی آدم های مزاحم دورشون...
کوتاه بگم؛
اگه توان رسیدن بهش رو نداشتی، خدا فکرشو تو سرت نمینداخت.
پس ناامید نشو ...
بعضی وقتها لازمه دلت بشکنه، بهت بر بخوره، ناراحت بشی، گریه کنی، بعضی وقتها از دست دادن بهترین تجربهاس، هیچ آدمی تو شادی موفق نشده، این غم و سختیه که آدم رو هدایت میکنه به سمت هدفهاش پس از رفتنها، سختیها، نشدنها، نرسیدنها نترس...