کوتاه بگم؛
اگه توان رسیدن بهش رو نداشتی، خدا فکرشو تو سرت نمینداخت.
پس ناامید نشو ...
بعضی وقتها لازمه دلت بشکنه، بهت بر بخوره، ناراحت بشی، گریه کنی، بعضی وقتها از دست دادن بهترین تجربهاس، هیچ آدمی تو شادی موفق نشده، این غم و سختیه که آدم رو هدایت میکنه به سمت هدفهاش پس از رفتنها، سختیها، نشدنها، نرسیدنها نترس...
تو زندگی خیلیامون یه غمی هست
که پر رنگتر از بقیه غمهاست،
هضم نشدنی و هرگز خوب نشدنی.
هر بار با هر اتفاقی غمگین میشی
یا صدمه میبینی؛ برمیگردی پیش اون غم.
از غم های جدید به کهنه ترین غمت پناه میبری.
به جانکاه ترین غمت...
آدرس شانه ام را به تو خواهم داد!
اگر روزی به تکیه دادن نیاز داشتی
بدون ذره ای تردید، بیا!
-نزارقبانی