ی جمله دیدم که شنیدنش خیلی
دردناکه میگه که:
همون کسی که بیشتر از همه دوستش
داری، آخرش بهت یاد میده،
دیگه هیچ وقت کسی رو اینجوری
دوست نداشته باشی.
فکر خودتونو درگیر آدمایی نکنید
که نمیدونین کی و کجا ارث باباشون خوردین
که باهاتون بد شدن؛
شما به هیچ وجه مسئول مشکلات روانی بقیه نیستین.