eitaa logo
أبوحیدر (حدیث و فرهنگ اسلامی)
301 دنبال‌کننده
715 عکس
138 ویدیو
12 فایل
ارتباط با بنده @abdearbab از طریق لینک زیر میتونی برای بنده پیام ناشناس ارسال کنی 👇🏽 https://daigo.ir/secret/8730079105
مشاهده در ایتا
دانلود
ان شا الله این متن برسد به سمع و نظر آقای شیخ حسین انصاریان انصاریان ساده‌لوح است یا پناهیان کذاب؟ پناهیان در برنامه سحر اعلام کرد خدمت آقای انصاریان رسیده و به او توضیح داده که داستان چه بوده و رسانه‌ها چگونه سخنان او را کامل انتقال نداده‌اند و...، و گفته که گوشت‌تلخ بودن رسول خدا و امیر المؤمنین را از زبان مخالفین بیان کرده! و بعد نیز انصاریان اخلاق پناهیان را ستوده و مرحبا گفته است. ✍🏽پی‌نوشت: اگر داستان نقل شده کذب نباشد، خدمت آقای انصاریان عرض می‌کنیم: کدام دشمن چنین نسبتی به پیامبر داده است؟! اتفاقا و برخلاف ادعای پناهیان، به نصّ قرآن کریم، دشمنان پیامبر او را اذن می‌نامیدند، و از این که حضرت مهربانانه به هر سخنی گوش می‌سپارد او را مورد انتقاد قرار می‌دادند نه اینکه ادعا کنند گوشت تلخ است!!! علاوه بر این، بد نیست دوباره کل کلیپ را ببینید! پناهیان به هیچ عنوان از زبان دیگران نمی‌گوید، بلکه به وضوح، از زبان خودش حضرات را گوشت‌تلخ می‌خواند! او پا را فراتر گذاشته و ادعا می‌کند حضرات افراد را می‌تاراندند (از خود فراری می‌دادند) که یک اتهام واضح و خلاف نص صریح قرآن و روایات است! جالب است که نمی‌داند بنابر روایت، اگر امیرالمؤمنین سلام الله علیه بینی مؤمن را بِبُرد، مؤمن از ایشان بدش نمی‌آید، و از آنسوی دیگر هرچه مال در دنیا هست را به منافق ببخشد، منافق محبت ایشان را نخواهد داشت! پناهیان که اعتقادی به ولایت حضرات ندارد، ایشان را با خودش مقایسه می‌کند! آقای انصاریان، توجه کنید کسی به شما توهین نکرده است که حال بیاید و دلجویی کند! به رسول خدا و امیرالمؤمنین توهین کرده، و در موردشان دروغ گفته است! اگر شما مدافع دین هستید، حق مرحبا گفتن ندارید! باید از او می‌خواستید که در تریبونهای مختلف اعلام توبه و استغفار کند و توضیح دهد که واقعیت با آنچه که او گفته است بسیار تفاوت دارد! یک مطلب دیگر جناب انصاریان مگر شما به همین توجیهاتِ او که شب بعد از اون جسارت در سخنرانی خود در حسینیه ی همدانی ها نفرمودید "یک قرون نمیارزد" حال چه شده که از قول شما بابت همین توجیهات گفته میشود : که به او گفته ایید: "مرحبا و .... " نکند شیخ حسین انصاریان هم دچارِ بازی های سیاسی و مطرح شدن خودش بوده یا داستان دیدارش با پناهیان ناقص و محرف نقل شده؟
مدافعان پناهیان با آب و تاب از معذرتخواهی‌ او می‌گویند و سرخوشند، اما: اگر معذرت‌خواهی او واقعی بوده، پس این یعنی اثبات ماله‌کشی‌های چند روزه شما که می‌گفتید هیچ اشتباهی نکرده است و تقطیع و غیره بوده و ... و اگر معذرتخواهی‌اش صوری، و سیاسی بوده _که قطعا چنین بوده_ این نشان از بزرگی او نیست و هیچ چیز حل نشده است. در ظاهر معذرت‌خواهی کرد، وگرنه عقاید و مبانی انحرافی با معذرت‌خواهی حل نمی‌شود، او یک منحرف است، و حداقل کار، گرفتن تریبون صدا و سیما از اوست، همان‌کاری که با نقویان به دلیل بی‌ادبی به رهبری کردند. راجع به استغفارش هم قبلش کلی توضیح داده که حرف غلطی نگفته و الآن هم استغفار رو به اگر و بهمان متکی میکند و حتی تعبیر سوء تفاهم بکار میبرد و ... این واضحا از باب کبر است که حالا درسته ما که اشتباهی نگفتیم اما حالا چون بزرگواریم استغفار هم میکنیم استغفار ،انابه میطلبد نه این بازی های خود بزرگ سازی...ما که بچه نیستیم حالت خودتعریفی و خودبزرگوارپنداری رابا حالت انابه تشخیص ندهیم چه رسد به خداوند متعال!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
_عمر بن سعد توصیه اخلاقی میکرد!! -عمر بن سعد می‌گفت : کودکان را نزنید -و گریه میکرد!! -اینجا دیگر نفاق نیست!! -خدا اینها را ببرد جهنم یا بهشت؟ خنده ی نجم الدین...
أبوحیدر (حدیث و فرهنگ اسلامی)
_عمر بن سعد توصیه اخلاقی میکرد!! -عمر بن سعد می‌گفت : کودکان را نزنید -و گریه میکرد!! -اینجا دیگر نف
مجری جماعت یه بدبختی داره اونم اینه که شدیدا برده ی لقمه نونشه و دیده شدنش مصداق این کلام این بیبی فیسمون نجم الدین شریعتیه بیست ساله هر کی هر چی گُه خورده این جلوش نشسته فقط دستمال کشیده و آخرشم گفته حاج آقا دعا کنن ما آمین بگیم:) بخاطر یه لقمه نون تو همه ی این ماجراها شریک شده.... من دارم برنامه ی سال پیشش رو تصور میکنم با خودم میگم دیوث تو چطور تونستی صبر کنی وقتی از خوبی عمر بن سعد میگفت؟! چطور لب های تشنه ی امام حسین علیه السلام رو فراموش کردی؟! الله اکبر یا وقتی توی همین برنامه جلو روت نشسته به دو نگین مظلوم و مهربان خلقت که همیشه بهشون ظلم شده به پیامبری که خدا با اون همه کرم و مهربانیش بهش میگه یا رسول الله عن قریبه جونتو از دست بدی بس که غصه این ها رو میخوری💔💔💔💔 بعد تو ببینی جلو دهها میلیون دارن به این پیامبر میگن زبانم لال گوشت تلخ... چطور سکوت کردی واقعا نجم الدین؟! چرا همونجا عمامه اش رو دور سرش نپیچیدی؟! بابا مینداختنت بیرون دیگه فوقش... با خودم میگم مگه این نجم الدین نخونده و نشنیده به مولا علی همه تهمت میزدن و میخندیدن و استخفافش میکردن؟! مگه نمیدونه امیرالمومنین رو به گریه می انداختند؟! مگه نمیدونه وقتی آقا رفتند بالا منبر کسی بهشون گوش نکرد و آقا با گریه اومدن پایین؟! چطور تونستی نجم الدین بشینی و نگاه کنی به این امامِ پر از غصه بازم توهین بشه؟! الله اکبر چطور تونستی بدبخت؟! چه نونی خوردی اینطور شدی؟! خدایا تو رو به پیامبرو امیرالمومنین قسم عافیتا و راحتا مراقبمون باش و لحظه ای به خودمون وانگذار یجا میخوام فقط برم بشینم برا آل الله گریه کنم تصور مظلومیتشون کشنده است...فقط عزاداری مدد میده تو این حال...
فقط اونایی که لفت میدن بابا نکشیمون من برای مخاطب خاصم مینویسم نه کسی دیگه و گرنه اگه دنبال فالوور بودیم راه زیاد داشت که ۳۰۰ نفر نباشه این کانال
قدرتی که از پخش زنده ،منصور ارضی رو فورا حذف میکند چیست؟؟ این شیخ گوشت تلخ کیست که هر که به او اعتراض کرد یا مورد سب واقع شد یا انگ ضد انقلاب خورد یا چپی شد مثل انصاریان شدن بی بصیرت و ... این چه قدرتیست و چه دستی این شیخ گوشت تلخ را اینچنین حمایت میکند؟؟؟ نه منصور ارضی کم شخصیتی است نه انصاریان آن یکی از سوی رسانه ها بی بصیرت و نفهم و اصلاح طلب و غیره خطاب میشود این یکی را از پخش زنده میکشن پایین
7.24M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
عمَر جلوتر بود دیر رسیدم من...😭😭😭😭 💔 با نوای حزین مداح اهل بیت مرحوم حسن جمالى
👈🏾امام باقر سلام الله علیه فرمودند: هیچ عید مسلمین نیست چه فطر و چه قربان الا اینکه با آمدن آن غم و اندوه آل محمد صلوات الله علیهم اجمعین تجدید می‌شود.! راوی پرسید چرا؟ امام فرمود: زیرا آنان حق خود را در دست دیگران می‌بینند. [کافی، ج۴، ص۱۷۰ تهذيب الأحكام، ج۳، ص۲۸۹] ای دورت بگردم ای بمیرم برات ای ایل و تبارم بفدای تو آقا کجا نشستین دارین غصه میخورین ای امام خوبم یا صاحب الزمان؟؟؟💔
هدایت شده از ⭕قَعْرِ بیت⭕
مسأله ۲۱۳۵. احتیاط مستحب آن است که بانوان از رفتن به نماز عید خودداری کنند، ولی این احتیاط برای زنان پیر نیست. 📚توضیح المسائل جامع آیت الله سیستانی مسأله ۱۵۳۶ احتياط مستحب آن است كه زنها از رفتن به نماز عيد خودداري كنند ، ولي اين احتياط براي زنهاي پير نيست. 📚رساله آیت الله وحید مسأله ۱۵۳۷. احتياط مستحب آن است كه زن از رفتن به نماز عيد خوددارى كند، ولى اين احتياط براى زن پير نيست. 📚رساله آیت الله صافی پینوشت : اینها در حالتیست که خوف وقوع حرام ، اختلاط با نامحرم و مفسده ، وجود ندارد و الا شرکت زنان در نماز حرام میباشد .
❎شیخ عباس قمی در باب آداب زیارت در مفاتیح الجنان اینگونه نوشته اند:👇🏾 کلامی در زیارت زنها و مذمت مزاحمت ایشان با نامحرمان مؤلّف گوید: از این کلمات، کثرت قبح و زشتی آنچه فعلا معمول شده، که زنان به اسم تشرّف به زیارت خود را آرایش کرده، با لباسهای نفیس از خانه‌ها بیرون می‌آیند، و در حرم‌های مطهر با نامحرمان برخورد می‌کنند، و به بدن‌های ایشان فشار می‌آورند، یا خود را متّصل به ضرایح مطهر کرده، یا روبروی مردان نشسته مشغول به زیارت خواندن شده و حواس مردم را پریشان کرده، عبادت کنندگان از زائران و نمازگزاران و متضرّعان، و گریه کنندگان را از کار خود بازداشته، و داخل در زمره صادّین عن سبیل اللّه [آنان که راه خدا را به سوی بندگان خدا می‌بندند] می‌شوند، و غیر اینها، در حقیقت، زیارت اینگونه زنان را باید از منکرات شرع شمرد، نه از عبادات، و داخل در محرمات دانست نه قربات. از حضرت صادق علیه السّلام روایت شده: که امیر المؤمنین علیه السّلام به اهل عراق فرمود: یا أَهْلَ الْعِرَاقِ نُبِّئْتُ أَنَّ نِسَاءَکُمْ یُوَافِینَ الرِّجَالَ فِی الطَّرِیقِ أَ مَا تَسْتَحْیُونَ و قال لَعَنَ اللَّهُ مَنْ لا یَغَارُ. [۱] و فی الفقیه روی الأصبغ بن نباتة عن أمیر المؤمنین علیه السلام قال سمعته یقول: یَظْهَرُ فِی آخِرِ الزَّمَانِ وَ اقْتِرَابِ السَّاعَةِ وَ هُوَ شَرُّ الْأَزْمِنَةِ نِسْوَةٌ کَاشِفَاتٌ عَارِیَاتٌ مُتَبَرِّجَاتٌ مِنَ الدِّینِ دَاخِلاتٌ فِی الْفِتَنِ مَائِلاتٌ إِلَی الشَّهَوَاتِ مُسْرِعَاتٌ إِلَی اللَّذَّاتِ مُسْتَحِلاتُ الْمُحَرَّمَاتِ فِی جَهَنَّمَ خَالِدَاتٌ. [۲] ---------- [۱]: به من خبر رسیده که زنان شما در کوچه و بازار، به نامحرمان برمی خورند، آیا حیا نمی کنید. سپس فرمود: خدا لعنت کند کسی را که غیرت ندارد. [۲]: و در کتاب «من لا یحضره الفقیه» أصبغ بن نباته از امیر المؤمنین روایت کرده است که گوید: از آن حضرت شنیدم می‌فرمود: در آخر الزمان، و نزدیکی قیامت، که بدترین زمان هاست نمایان شوند زنانی که برهنه و عریانند، و خود را برای مردان بیگانه آرایش می‌کنند، اینها از دین خارجند و در فتنه‌ها داخلند، به شهوات مایلند، و به سوی لذّتها شتابانند، و حلال شمارندگان محرّماتند، جاودانه در دوزخند!!