𝑨𝑩𝑶𝑻𝑶𝑹𝑨𝑩/¹¹⁰ابــوتــرابـــ
-
زبون حال خیلیا...💔🙂
#مرتضی_یبرنژاد
-
𝑨𝑩𝑶𝑻𝑶𝑹𝑨𝑩/¹¹⁰ابــوتــرابـــ
#محسنمحمدیپناه
-
کربلایی محسن محمدپناه در گفتگو با عقیق: نوحه باید برخاست شب عاشورا با بغض خوانده شد...🙂💔
-
𝑨𝑩𝑶𝑻𝑶𝑹𝑨𝑩/¹¹⁰ابــوتــرابـــ
این هم نماهنگش
خیلیاتون گوش کردید و لذت بردید
به کسایی که گوش نکردن پیشنهاد میکنم این نماهنگ بسیار زیبا رو💙❤️🔥
𝑨𝑩𝑶𝑻𝑶𝑹𝑨𝑩/¹¹⁰ابــوتــرابـــ
-
اَلسَّلامُعَلَیْكَیاعَلیاِبْنِموسَیالرِّضاالمُرتَضی✋🏻💙
خوش به حال اونایی که این ایام حرمتن آقا جان🙂💔
دعاگوی ما هم باشید...
-
𝑨𝑩𝑶𝑻𝑶𝑹𝑨𝑩/¹¹⁰ابــوتــرابـــ
خادم خستگیناپذیر🥲
امام رضا جان، امسال در صحن و سرای شما جای خالی زائری احساس میشود که هر سال با ارادتی خالصانه به دیدارتان میآمد زائری که با بال شهادت به سوی معبود شتافت.
همان خادم خستگیناپذیر که همیشه در پناه شما آرامش مییافت، دیگر در میان ما نیست تا ضریحتان را در آغوش بگیرد. او که عمری خادم شما بود، حالا میهمان سفرهی کرامت شما در ملکوت است.»
آقا جان، امسال ما به نیابت از ایشان زیارتنامه میخوانیم، اما میدانیم که پیش از ما، اذن دخولش را با خط سرخ شهادت از دستهای مبارک شما گرفته است.🙂💔