eitaa logo
صالحین (تجیر) ابوزیدآباد و حومه
134 دنبال‌کننده
6.2هزار عکس
2.3هزار ویدیو
696 فایل
کانال مربیان، معلمین،والدین و هادیان سیاسی http://eitaa.com/abozeiedabad منطقه ابوزیدآباد-بخش کویرات آران بیدگل استان اصفهان* لینک کانال@abozeiedabad ارتباط با مدیرکانال https://eitaa.com/snatkar1364
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از کانال هدایت(تبیین)
🔴پیشنهاد طرح «آب و گاز مجانی» برای محرومان ♦️«پورابراهیمی» عضو شورای عالی هماهنگی اقتصادی:در بحث کمک به محرومان،‌ تامین خدمات ارزان قیمت در آب، برق، گاز و تلفن مطرح است. ♦️مقام معظم رهبری در جلسه‌ای که در خدمت ایشان بودیم فرمودند از طریق عرضه مالکیت سهام شرکت‌ها برای حل مشکلات اقدام کنید. ♦️مذاکرات اقتصاد کشور را شرطی کرد؛ اولین کاری که در اقتصاد کشور باید انجام شود مهار تورم است.  ♦️از بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و مجموعه‌های اقتصادی که با دفتر مقام معظم رهبری هماهنگی دارند، انتظار می‌رود، در اقتصاد سرمایه گذاری کنند و با واگذاری‌هایی که انجام می‌دهند کوچک‌سازی کنند. 🌍 @ebratha_ir
هدایت شده از کانال هدایت(تبیین)
شهید مطهری: «هر انقلابی دو عنصر دارد؛ خون و پیام.» چه بسا پیام‌هایی وجود دارد که تنها با خون منتقل می‌شوند. امید است که جامعه، با خون شهید فخری زاده، پیام عزت انقلاب را بخوبی درک کند.
هدایت شده از معیار
✅ طنز تلخ روزگار ما ! 👈 یکی از روزنامه‌هایی که خواننده های آن کمی بیش از هیئت تحریریه آن است! نوشته: " نفوذی ها به دنبال کرسی ریاست جمهوری ۱۴۰۰/ انقلابی نماها با شعارهای فریبنده، نظام را به سمت بحران سوق می‌دهند." در اینکه جریان نفوذی در کشور وجود دارد، شکی نیست و نفوذ در جریانها اعم از اصولگرا، اصلاح طلب و انقلابی ها محتمل است، اما این که یک جریان سیاسی و رسانه ای، برای حل مشکلات جامعه و حتی حل مشکل آب خوردن مردم، به دنبال فدا کردن استقلال کشور مقابل آمریکا بود، اکنون نگران نفوذی ها شده و جریان مقابل خود را که به دنبال قطع وابستگی به غرب و بی اثر کردن تحریم‌ها هستند، متهم به نفوذی و بحران سازی میکنند، طنز تلخ روزگار ماست و ناخودآگاه یاد آن حکایت می افتیم که دزدی همراه جمعیت شده و فریاد میزد آی دزد، آی دزد... ! 🆔 https://sapp.ir/meyar.pb 🆔 eitaa.com/meyarpb 🆔https://rubika.ir/meyar_pb 🆔https://rubika.ir/g_habib49
آخه یکی دو تا سه تا ده تا، چند تا ؟ آخه تو چه خطری برا و داری؟ تو که دوست شونی، چرا ترورت کنن؟! 😂😂😂
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴روحانی امروز در واکنش به طرح مجلس گفت: ♦️بگذارید با حوصله، تحمل، خردورزی و آن‌هایی که تجربه بیست و چند ساله در این امر دارند و در دیپلماسی موفق بودند و در دیپلماسی بارها و بارها آمریکا را در سازمان ملل شکست دادند، کارشان انجام بدهند 👈البته معلوم نیس منظور جناب روحانی اون تیمی بود که صنعت هسته‌ای رو تعطیل کرد یا اینکه برجامی رو امضا کرد که نتیجه‌اش تقریبا هیج بود... 🌍 @ebratha_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
یه نکته: برنامه محبوب نود از جدول پخش (کنداکتور) شبکه سه حذف شد. عادل فردوسی پور قربانی مظلوم لقب گرفت. علی فروغی، مدیر شبکه سه ، بی لیاقت، رانتی ،حسود، منفور و ... معرفی شد. ویدیوی بالا را حتما ببینید. مدیونید اگر فکر کنید سواد رسانه ،حتی در بین مسئولین رسانه ما بالاست. افکار عمومی همه تشنه اینکه بدونن، چه اتفاقی افتاده؟ آیا روایت طرفداران عادل درسته یا این طرف ماجرا هم دلایل خودش را داره؟ به تازگی آقای مدیر یادش اومده یه چیزایی بگه (تشکر)
 در حکمی از سوی رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور، حجت‌الاسلام فرهنگ به‌عنوان رئیس جدید شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اصفهان منصوب شد. به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، در حکمی از سوی حجت‌الاسلام و المسلمین حاج علی‌اکبری رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور، حجت‌الاسلام فرهنگ به‌عنوان رئیس جدید جمعه منصوب شد. مراسم حجت‌الاسلام محمدرضا و حجت‌الاسلام به‌عنوان مدیر جدید نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اصفهان، امروز پنج‌شنبه ۱۳ آذرماه ۱۳۹۹ ساعت ۱۰ صبح از طریق ویدئوکنفرانس با حضور حجت‌الاسلام علی ، معاون سازمان شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور برگزار شد.
هدایت شده از کانال هدایت(تبیین)
🔴دو بازداشت جدید در قوه قضائیه ♦️رئیس اسبق حفاظت اطلاعات دادگستری تهران و یک قاضی بازنشسته دستگیر شدند. ♦️«در ماه‌های اخیر ۱۲ نفر از کارکنان دستگاه قضا در بخش‌های مختلف به اتهام ارتشا دستگیر شده‌اند. همچنین ۱۸ نفر از وکلایی که در بخش‌های مختلف قضایی برای اعمال نفوذ در پرونده‌ها با پرداخت رشوه تلاش می‌کردند، بازداشت شده‌اند و در همین زمینه یک کارچاق‎کن حرفه‌ای که به‌صورت علنی در مقابل یکی از مجموعه‌های قضایی فعالیت داشت، دستگیر شد.» اینها بخشی از سخنان عبداللهی رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه در اوایل آذرماه و در نشست شورای عالی قضایی بود ♦️در ادامه این برخوردها، دو نفر دیگر از مسئولان قوه قضائیه نیز دستگیر شده‌اند. «م.ش» قاضی بازنشسته و «ا.ض» رئیس اسبق حفاظت اطلاعات دادگستری استان‌های سمنان و تهران به همراه چند تن دیگر از معاونان حفاظت اطلاعات دادگستری تهران و برخی وکلای دادگستری به اتهام تشکیل شبکه ارتشا و اعمال نفوذ دستگیر شده‌اند تا همچنان جریان برخورد با مدیران و مسئولان متخلف و فاسد در قوه قضائیه ادامه داشته باشد.
هدایت شده از کانال هدایت(تبیین)
🔴 عملیات ترور یک مقام بلندپایه خنثی شد 🔹توطئه ترور «ح.ف» کشف و خنثی شده است. این توطئه از سوی یک جریان ضد انقلاب خارج از کشور طراحی و گروهی مزدور مرکب از ۵ نفر ایرانی و خارجی در داخل ایران در حال اجرا بوده است. این افراد که با چند مرکز خارجی در ارتباط بوده و از کشورهای تایلند و ایتالیا نیز پول هایی به حساب آن ها واریز شده است، طی چند مرحله درصدد ترور وی برآمده اند که نهایتا از سوی پلیس امنیت شناسایی و بازداشت شده اند. 🔻افراد ایرانی این گروه با دریافت مبالغی پول در چندین مرحله درصدد پیاده سازی نقشه ترور وی بوده اند. این افراد در مرحله اول به بهانه سالگرد درگذشت فرزند عبدالحسین روح الامینی دو ظرف غذا و خرما و حلوا برای وی برده بودند. در مرحله دوم،  یک خانمی با حضور در جلسه عصرهای جمعه وی شرکت کرده و اقدام به فیلمبرداری کرده بود. در مرحله ای دیگر، جریان ترور با سوء استفاده از یک دختربچه، وی را وادار کرده بودند که با اصرار نامه‌ای را به ایشان بدهد. 🔹در پی این اقدامات موضوع طی یک ماه مورد پیگیری قرار گرفته است. در جریان این پیگیری ها یک راننده خودرو شناسایی شده که ادعا کرده راننده اسنپ بوده اما ادعای وی تکذیب شده است. همچنین در تحقیقات از موسسه ای که برای امور عزاداری فعالیت می کنند، مشخص شده که غذای آلوده به سم از سوی افرادی سفارش داده شده بوده است. 🔻همچنین مشخص شده که تعداد ۵ نفر در ماجرای فیلمبرداری از منزل وی و همچنین اصرار دختربچه برای تحویل یک نامه دست داشته اند. عناصر اصلی و تعداد ۲۳ نفر که در کرمانشاه بوده اند، بازداشت شده اند. 🔹 «ح.ف» اخیرا پرونده های حساسی را در حوزه های اقتصادی و امنیتی در دست رسیدگی دارد که حذف وی می‌تواند روند رسیدگی به آنها را مختل کند. 🔴 دستور روحانی به نوبخت و همتی؛ محکم جواب قالیباف را بدهید! 🔹واکنش‌های تند و بعضا شتاب زده نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه و همتی، رئیس کل بانک مرکزی به سخنان قالیباف در صحن علنی مجلس در مورد جستجو علت مشکلات در کشور، به دستور روحانی صورت گرفته است. 🔻همتی اخیرا به دلیل فشار تیم اطلاع رسانی دولت و همچنین شخص روحانی، اقدامات عجیبی انجام می دهد که منجر به سوختن پروژه انتخاباتی او می شود. 🔹عبدالناصر همتی بعد از جدی شدن رای آوری بایدن، ستادهای انتخاباتی خود را با محوریت چندتن از مدیران بانک مرکزی به صورت جدی آغاز کرده است.
هدایت شده از کانال هدایت(تبیین)
لغو یکی از مصوبات مجمع تشخیص مصلحت توسط مقام معظم رهبری مجمع تشخیص مصلحت نظام طبق یک مصوبه که به اداره امور داخلی اش برمی گردد، هرقانون ارجاعی از مجلس را در صورتی که تا یکسال در دستور کار قرار ندهد یا برای ان تصمیم نگیرد از دستور کار خارج می کند و نتیجتا نظر شورای نگهبان در عمل غالب می شود. شنیده می شود اخیرا رهبرمعظم انقلاب این مصوبه را ملغی کرده و لذا مجمع تشخیص مصلحت مجاز نیست قوانین ارجاعی را معطل بگذارد. گفتنی است مجمع تشخیص مصلحت،لایحهFATF را که به تصویب مجلس رسیده و شورای نگهبان آن را رد کرده بود و با اصرار مجلس بر مصوبه خود،آن را به مجمع ارسال کرد ، بدلیل گذشتن یکسال از آن از دستورکار خارج کرد و عملا نظر شورای نگهبان را لازم الاجرا دانست.