eitaa logo
صالحین (تجیر) ابوزیدآباد و حومه
138 دنبال‌کننده
6.2هزار عکس
2.3هزار ویدیو
697 فایل
کانال مربیان، معلمین،والدین و هادیان سیاسی http://eitaa.com/abozeiedabad منطقه ابوزیدآباد-بخش کویرات آران بیدگل استان اصفهان* لینک کانال@abozeiedabad ارتباط با مدیرکانال https://eitaa.com/snatkar1364
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥پخش مستند «گاندو ۱» از شبکه‌ی سه سیما 🔸️مستندی درباره‌ی شخصیت اصلی سریال «گاندو ۱» به همراه سکانس‌هایی از این سریال در قالب مستندی ۵۰ دقیقه‌ای آماده پخش گردیده است. 🔹️در این مستند، برای اولین بار تصاویر و فیلم‌های دیده نشده‌ای به نمایش درمی‌آید که نشان از پشت پرده‌ی سرویس‌های جاسوسی آمریکا دارد و «جیسون رضائیان» طی گفت‌و‌گویی از توطئه‌های عوامل بیگانه در ایران و منطقه پرده برمی‌دارد. 🔹️در این مستند که تولید گروه مستند موسسه‌ فرهنگی هنری اندیشه‌ی شهید آوینی است، به عوامل نفوذی داخلی که در طی پروژه‌ی جاسوسی با «جیسون رضائیان» همکاری می‌کردند، اشاره می‌شود. 🔺️زمان پخش: چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه بعد از سریال تلویزیونی «یاور» از شبکه‌ی سه سیما ✅‌‌ بصیرت ┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄ 🇮🇷 @basirat_fa 🇮🇷www.basirat.ir
دیدار تصویری روز سه شنبه دانشجویان با رهبر معظم انقلاب: اگر دولت جوان سرکار بیاید مشکلات در مدت معقولی قابل حل می‎شود 🔹برخی تصورکردند که منظور از دولت جوان انقلابی دولتی است که همه اعضای آن در رده سنی ۳۰ تا ۳۵ سال باشند در حالی‌که این به معنای نادیده گرفتن صاحبان تجربه و کار آزمودگان و دنیا دیدگان نیست. 🔹دولت جوان انقلابی فقط شامل وزرا نمی‎شود بلکه مجموعه وسیعی از صدها مدیر مؤثر و تعیین‎کننده است که همه این رده‌ها می‌تواند میزبان جوانان مؤمن و انقلابی باشد که در تصمیم‌سازی‌ها و تصمیم گیری‌ها و اجرا حضور داشته باشند. 🔹اگر چنین دولتی سر کار بیاید، مشکلات در مدت زمان معقولی قابل حل خواهند بود و زمینه تحقق آرمانها نیز فراهم خواهد شد.
هدایت شده از کانال حضور در صحنه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
با کارمندان ▪️احمدی‌نژاد به‌زور همراهان خود را داخل ستاد برد 🔹محمود احمدی‌نژاد به همراه آقایان شیخ الاسلامی، مرتضی تمدن، علی‌اکبر جوانفکر و حداقل دو نفر از اعضای تیم حفاظت خود برای ثبت نام به داخل رفت. 🔸این درحالی است که برای ورود این تعداد از همراهان داوطلبان سخت‌گیری می‌شود و برخی داوطلبان روز گذشته ازجمله و از اینکه همراهان‌شان نتوانستند وارد ستاد شوند، گلایه داشتند. برای ثبت نام کرد!! !
هدایت شده از کانال حضور در صحنه
🔴خدا حافظی دوباره احمدی نژاد با نظام ♦️امروز آقای احمدی نژاد با جماعتی اندک که از پیش فراخوان شده و از شب گذشته در اطراف منزل وی خوابانده شده بودند، به وزارت کشور رفته و در حاشیه درگیری اطرافیانش، اقدام به ثبت نام نمود. ♦️احمدی نژاد که خودش به خوبی می داند صلاحیت این جایگاه را از دست داده است، بعد از ثبت نام، از تریبون وزارت کشور اقدام به قرائت بیانیه ای تند علیه نظام اسلامی نمود و تهدید کرد که اگر ردصلاحیت شود، اصلا انتخابات را قبول ندارد و در انتخابات نیز شرکت نکرده و رای هم نخواهد داد! ♦️وی سپس دستگاه های امنیتی نظام را نیز متهم به نفوذ عناصر فاسدی کرد که به دنبال خشونت علیه مردم هستند. ♦️در این زمینه اولا آقای احمدی نژاد متاسفانه با شیبی تند در حال تکرار رفتار امثال رجوی در ابتدای انقلاب و کشاندن برخی هواداران خود به رفتارهای رادیکال و خطرناک علیه نظام است. ♦️ثانیا از نظر مدل فکری، سخنان آقای احمدی نژاد ، تکرار رفتارهای امثال هاشمی رفسنجانی،میرحسین موسوی و روحانی... است که نظام را تا وقتی قبول دارند که خودشان بر آن حاکم باشند و نظرات خودشان اجرا شود وگرنه فتنه می کنند. ♦️ثالثا از الان به خیال خود می خواهد روغن ریخته را نذر امامزاده کرده و می خواهد تعداد افرادی را که به هر دلیل، از جمله عملکرد روحانی و سیاه نمایی های خودش در انتخابات شرکت نمی کنند را طرفداران خود بداند و بعد از انتخابات، تعداد هواداران خودش را با آن اعداد، القا کند. در صورتی که بعد از ماهها زور زدن و تبلیغات و ادعا، در هیچ اجتماع و جلسه ای در تمام نقاط کشور، نتوانسته تعداد قابل توجهی را جمع کند. ♦️رابعا آقای احمدی نژاد که سالهاست در پرتو مجاهدات همین نیروهای امنیتی، با امنیت و فراغ بال، در مسئولیت های مختلف حضور داشته و از امکانات پرهزینه ی حفاظتی و... استفاده کرده، چگونه می تواند چنین اتهاماتی را وارد کند؟ ♦️و سوال مهمی که از مسئولین نظام دارم این است که چگونه اجازه می دهند فردی با استفاده از تیم بزرگ حفاظتی و انواع امکانات اهم از دفتر و نیروها و حقوق مالی خود و اطرافیانش، از بیت المال ارتزاق کند و باز هم از تریبون نظام و وزارت کشور، علیه نظام و ولایت سخن بگوید؟ فاعتبروا یا اولی الابصار برای ثبت نام کرد!! !
هدایت شده از کانال حضور در صحنه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴قاسمی:قرار نبود با کسی ائتلاف کنم/ مردم انتخاب خواهند کرد ♦️وزیر سابق نفت:اگر یک کارمند نفت در پرونده زنجانی متهم بوده من پاسخ می دهم ♦️آقای رئیسی از بزرگان نظام هستند و هنوز اعلام کاندیداتوری نکردند برای ثبت نام کرد!! !
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
یه زمانی گفته بود اومدم که تیرها به من بخوره، نه ولی فقیه! حالا اما اینطور عوض شده که به جای کمک به قوی شدن کشور و حضور حد اکثری مردم در انتخابات، تلویحا مردم رو به رای ندادن تشویق می‌کنه... مگه داریم؟ مگه میشه؟ از کجا به کجا رسید .😳 رحمت خدا بر امام راحل،حکیمانه و دقیق فرمودند: ملاک حال فعلی افراد است.
☎️زنگ عبرت: ⁉️ماجرای پیامک انتخاباتی 🌍 @ebratha_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 سخنان کوبنده سردار قاآنی خطاب به امثال احمدی نژاد : ♦️ شیعه ۱۴۰۰ ساله که از دریای خون گذشته به اینجا رسیده ، دلیل نمیشه چون فلان سال خدمتی کردی پس هر جور که تو بگی باید روزگار بچرخه ، اگر خدمت برای خدا کردی که خدا بلده جواب بده اگر نه که هیچ . ما فقط زیر پرچم آقا سینه میزنیم و هرکسی حرفی خلاف آقا زد فاضربوه علی الجدار به دیوار میزنیم و به زباله دان میفرستیم. 🌍 @ebratha_ir
✳️ راز سقوط اسرائیل 🔹 نوار «غزه» قسمتی از خاک فلسطین اشغالی است به طول ۴۵ و عرض ١٠ کیلومتر ( و مساحت ۴۵٠ کیلومتر مربع یعنی کمتر از یک دهم‌ استان البرز!) با جمعیتی حدود ٢ میلیون نفر که از سال ٢٠٠۶ میلادی تا کنون در محاصره کامل ارتش اشغالگر صهیونیستی قرار دارد و به همین علت بیش از ٧٠ درصد از مردم آن دچار سوء تغذیه اند و با کمک‌های بین المللی زندگی خود را می گذرانند. این منطقه به «بزرگترین زندان جهان» مشهور شده چرا که ورود یا خروج از آن بدون هماهنگی با رژیم صهیونیستی ممکن نیست و حتی مرز مشترک آن با مصر عملا در کنترل صهیونیست ها است. 🔹 اما همین غزه در ١۶ سال گذشته ۴ بار مورد هجوم ارتش صهیونیستی قرار گرفته و هربار با موفقیت از خود دفاع کرده است. ( فراموش نکنیم ارتش صهیونیستی همان ارتشی است که طي جنگی ۶ روزه موفق شد به صورت همزمان ارتش‌های مصر، اردن و سوریه را شکست داده و معادل خاک فلسطین اشغالی از خاک این کشورها را اشغال کند!) 🔹این روزها شاهد پنجمین جنگ صهیونیست ها علیه مردم غزه هستیم. مردمی که پس از ١۶ سال محاصره کامل و تحمل کمبود شدید دارو، آب، برق، غذا و..، با «موشک‌هایشان» ، رژیم اشغالگر قدس را به خاک سیاه نشانده و به ذلت کشانده اند. مردمی که جز خدا و ایمانشان کسی را ندارند و به برکت انتخاب مسیر «مقاومت» به چنین قدرتی دست پیدا کرده اند. مردمی که به صراحت می گویند روش «زندگی با افتخار و مرگ با عزت» را از «خمینی کبیر» آموخته و شیوه شکست گرگهای بنی صهیون را از حزب الله لبنان و نیروی قدس ج. ا. ا یاد گرفته اند. مردمی که از کوچک تا بزرگ، «مقاومت» را بر «مذاکره» ترجیح داده و «مرد میدان» شده اند. ⭕️ مقاومت اسلامی غزه، راز سرنگونی رژیم صهیونیستی است. رژیمی که به گفته رهبر انقلاب اسلامی، تا ٢٠ سال دیگر، اثری از آن باقی نخواهد ماند. رژیمی که زحمت نابودی آن را بچه هایی می کشند که توسط «نیروی قدس» آموزش دیده اند!