eitaa logo
صالحین (تجیر) ابوزیدآباد و حومه
137 دنبال‌کننده
6.2هزار عکس
2.3هزار ویدیو
697 فایل
کانال مربیان، معلمین،والدین و هادیان سیاسی http://eitaa.com/abozeiedabad منطقه ابوزیدآباد-بخش کویرات آران بیدگل استان اصفهان* لینک کانال@abozeiedabad ارتباط با مدیرکانال https://eitaa.com/snatkar1364
مشاهده در ایتا
دانلود
سلام ، وقتتون به خیر 🔴عملیات (رزمایش) ثامن ۲۲ ، از امروز ۱۰ خرداد الی ۲۰ خرداد 🔴 ۴ محتوای ارسالی جهت بارگذاری در کانالهای ثامن برای امروز 👇👇 ثامنیها لطفا بارگذاری نمایید.
عیادت معاون رییس‌جمهور از یک مصدوم حادثه متروپل 🔹«انسیه خزعلی» معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده، روز گذشته برای عیادت از مصدومیت و عرض تسلیت به خانواده‌های جانباختگان حادثه ساختمان متروپل به آبادان سفر کرد. 🔹معاون رئیس جمهور با خانواده‌های مصدومان و جانباختگان حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان دیدار کرد. 🔹خزعلی با حضور در بیمارستان شهید بهشتی آبادان، به عیادت یکی از مصدومان حادثه متروپل که در بخش ICU این بیمارستان بستری بود، رفت. 🔹خزعلی در این دیدار، پیغام همدردی رئیس جمهور را خدمت خانواده این شهروند آبادانی ابلاغ و عنوان کرد رئیس جمهور تاکید کردند که به جد پیگیر حادثه دردناک آبادان هستد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👆فیفا خواب است؟! سلبریتی های غربی کجایند؟ ♦️دیشب تو بازی فینال باشگاه های اروپا در پاریس به صورت تماشاگرها گاز اشک آور زدن! ♦️پس این سلبریتی های غربی کجان داد بزنن که تو غرب با بدترین شکل با زن ها رفتار میشه! ♦️اونا مجری ندارن بیاد بگه هیچ جای دنیا از این اتفاقات نمیفته؟!
👆توییت جالب کنسول چین در لبنان: "بیایید پرچم فلسطین را به اهتزاز در آوریم"
🔴مشاور خاتمی پشت پرده فیلم ضد دینی ضد ایرانی جشنواره کن را لو داد ♦️محمد علی ابطحی مشاور محمد خاتمی به زر امیرابراهیمی به عنوان بازیگر فیلم ضد دینی و ضد ایرانی عنکبوت مقدس تبریک گفته و او را افتاده از زمین بلند شده توصیف کرده است. (کنایه از فیلم مستهجنی که امیر ابراهیمی از روابط خصوصی خود منتشر و سپس از ایران رفت) ♦️فیلم عنکبوت مقدس توهین به بارگاه و حریم مقدس رضوی (ع) است ♦️ترانه علی دوستی از نزدیکان حلقه سیاسی محمد خاتمی و زر امیر ابراهیمی پس از اکران فیلمهای ضد ایرانی و ضد دینی بدون اشاره به تحریمهای جنایتکارانه آمریکا و غرب علیه ایران به سیاهنمایی علیه ایران پرداختند که گفته شد یک طراحی سیاسی توسط جران غربگرای داخلی است و با این توییت ابطحی عملا پشت صحنه این نمایش لو رفته است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴انتقاد رئیس رسانه ملی از محتوای مبتذل سریال‌های نمایش خانگی: هیچ کس حاضر نمی‌شود با خانواده به تماشای سریال‌های درحال پخش بنشینید!
رئیس سازمان سینمایی از رسیدگی به «رفتار هنجارشکنانه» و «ژست اپوزیسیونی» سینماگران ایرانی در جشنواره کن خبر داد 🔹رئیس سازمان سینمایی، با انتقاد از آن‌چه به گفته او ژست اپوزیسیونی و رفتار هنجارشکنانه هنرمندانِ ایرانی در جشنواره کن بوده است، از مدیرعامل خانه سینما خواست تا به این حواشی رسیدگی و نتیجه را به شورای اخلاق حرفه‌ای ارائه کند. 🔹اشاره او به بوسه نوید محمدزاده و فرشته حسینی روی فرش قرمز و سخنان سعید روستایی و پیمان معادی در نشست خبری فیلم «برادران لیلا» است.
چند نکته راجع به فیلم عنکبوت مقدس خدمت عزیزان: ۱- این فیلم اشاره به قاتل زنجیره ای در مشهد دارد که در سال های ۷۹ و ۸۰ ، ۱۶ زن که به اصطلاح روسپی بودند را به قتل رسانده است. این فیلم در اردن ساخته شده و تصاویر حرم امام رضا هماستفاده کرده است ۲- شیطنت فیلم آن است که مرد عنکبوتی مشهد در حرم امام رضا (ع) تصمیم به چنین کاری می گیرد و به اصطلاح عهد می بندد با امام برای این اقدام . زهرا امیر ابراهیمی که قبلا در سریالی در ایران بازی کرد و به دلیل حواشی شخصی و اشتباه اخلاقی که مرتکب شد از کشور مهاجرت کرده بود ، در این فیلم جایزه نخل طلا بهترین بازیگر را دریافت کرده که به شدت تعجب برانگیز بوده ۳-طبق نظرات منتقدین ، هنگام پخش در جشنواره کن ، تعدادی از تماشاگران حجم خشونت رو نمیتونند تحمل کنند و وسط پخش فیلم بیرون میرند اینقدر که سیاه هست.... یکی از منتقدین هم نوشته: منتقدان کن در مورد اینکه آیا سومین یا چهارمین خفه‌کردن زن بیش از حد وحشتناک است اختلاف نظر دارند! ۳-نقش اصغر فرهادی در هیئت داوران برای توجه دادن سایر داوران به فیلم و بازی امیرابراهیمی قابل توجه بوده است لفظ های خاص برای فیلم از جمله فیلم سیاه و حتی چندش آور که صحنه های قتل را به صورت عریان و کشدار مطرح می کند باید مورد توجه باشد ۵- نقش کشور سوئد با توجه به دادگاه حمید نوری همچنین شاخه سوئدنشین منافقین در تامین مالی و حمایت گیری سیاسی از فیلم عنکبوت مقدس قابل توجه است
👆پاسخ حمید رسایی به ابطحی
🔴 انتقاد رئیس سازمان سینمایی از سکوت سینماگران ایرانی حاضر در جشنواره کن درباره تحریم‌های ظالمانه علیه مردم ♦️آیا شایسته نبود و نیست سینماگران ایرانی حاضر در جشنواره‌ها از جمله همین جشنواره کن صدای مظلومیت مردم و راوی گوشه‌ای از جفا و جنایت آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها علیه کشور بزرگ ایران باشند؟ ♦️اظهارات غیرفرهنگی و غیرسینمایی در کنفرانس‌های خبری و رسانه‌ای با انگیزه‌های سیاسی و نمایش ژست‌های اپوزیسیونی هیچگاه، مشروعیت و اعتبار بین‌المللی در پی نخواهد داشت، بلکه با واکنش منفی مردم نیز مواجه خواهد شد. ♦️آیا سزاوار است برای کسب جایزه به رفتارهای نمایشی، غیرصادقانه و مبالغه‌آمیز تن دهید و در برابر ظلم و حق‌کشی که به بیش از ۸۰ میلیون ایرانی روا داشته شده سکوت کنید؟