اَبرك؛
ــــ
ــــ
بس که دلتنگم اگر گریه کنم می گویند ،
قطرهای قصد نشان دادن دریا دارد . .
ـــ
اَبرك؛
ــــ
نمیتوانم به کسی بفهمانم
در من چه میگذرد،
من حتی نمیتوانم آن را برای خودم
توضیح دهم؛
اما تو که میدانی،حواست باشد...!
ـــ
اَبرك؛
ـــ
گاهی
فقط خودت میدانی چقدر ویرانی،
چقدر غیر قابل احیاء
و چقدر سوت و کور . . .
#دلنوشته