اَبرك؛
صبح که داشتیم میرفتیم گلزار شهدا... داشتم به این فکر میکردم که امروز...چه قدر قاب عکسها تکمیل شد..
صبح خیلی تصادفی با این عکس توی گلزار شهدا مواجه شدم...
راستش عمیقأ قلبم به درد اومد🚶🏻💔
لنززندگی 🖤
ما چندین بار خواهیم مرد!
در نماز عید فطر...
در پیام سال نو...
در ۱۴ خرداد...
در عصر عاشورای محرم...
در فاطمیه...
ما قرار است
هزاران بار به یاد
جای خالیات بمیریم💔