اَبرك؛
بعضی از دوستام اگه اسکل نبودن واقعا هیچوقت دوسشون نداشتم.
واکنش منی که همه دوست هام اسکلن😂😶🌫️
امروز رفته بودیم بیرون که تو راه با این بنر مواجه شدم...
فهمیدم که هنوز آدم هایی هستن که به فکر رضایت و لبخند و دلگرمی امام زمانمونن🥲🚶🏻
حکایت زندگی ☕