اَبرك؛
بعضی از دوستام اگه اسکل نبودن واقعا هیچوقت دوسشون نداشتم.
واکنش منی که همه دوست هام اسکلن😂😶🌫️
امروز رفته بودیم بیرون که تو راه با این بنر مواجه شدم...
فهمیدم که هنوز آدم هایی هستن که به فکر رضایت و لبخند و دلگرمی امام زمانمونن🥲🚶🏻
حکایت زندگی ☕
اَبرك؛
- لنز زندگی☕
چگونه با مردم ایران با غرور صحبت میکنید؟زمانی که واژه غرور را از ایرانی ها یادگرفته اید؟💀
-