اَبرك؛
- لنز زندگی☕
امامزمانغیبتکردهاست
اینغیبتماستنهغیبتاو...
اینماهستیمکهچشمان خودرابستهایم
اینما هستیمکهآمادگینداریم.
-شهید چمران
اَبرك؛
چه قدر دوست دارم برا یه مدت طولانی از همه دور بشم… بدون هیچ ارتباطی با هیچکس #دلنوشته
اون لحظه من زنگ میزنم و آنقدر حرف میزنیم تا جیغ مامانامون در بیاد
#دلنوشته