اَبرك؛
چه قدر دوست دارم برا یه مدت طولانی از همه دور بشم… بدون هیچ ارتباطی با هیچکس #دلنوشته
اون لحظه من زنگ میزنم و آنقدر حرف میزنیم تا جیغ مامانامون در بیاد
#دلنوشته
اَبرك؛
ویرانم ولی میرانم🚶🏻♀️ #دلنوشته
ویرانم
ولی برعکس بقیه وقتا
دیگر نمیرانم
#دلنوشته