اَبرك؛
ــــــــــ
؛
چایدمکنخستهامازتلخیِنسکافهها
چایباعطرهلوگلهایقالیبهتراست. . .( :
الان اینطوریم که حس میکنم
با دوستام دوست نیستم ، عضو از خانواده نیستم ، آدم مورد علاقه ای هیچ کسی نیستم ؛
چ میدونم ...
شاید کلا به این دنیا تعلق ندارم...