میون اینهمه مشغله و دردسر، هر روز از خدا بابت اینکه هنوز میزاره ابـيعبدالله رو صدا کنیم تشکر میکنیم ؟ ..
اَبرك؛
هعی،یادش بخیر🚶🏻♂🙃 پ.ن مشهد.شهادت حضرت زهرا لنز زندگی ☕
؛
من حسـادت میکنم
حتی به نـور!
که سرک میکشد
به خلـوتِ تــو...
اَبرك؛
- لنز زندگی☁️
آمار تعداد شهدا اشتباه بود
با هر گوله…دو نفر میمردن؛
پ.ن شب پنچشنبه کنار همسر شهید علیخانی…