هدایت شده از کیم خونه
معنی تریس کردن یعنی کپی کردن
اینکه طرح کسی رو برداری و حتی زحمت نکشی طراحیش وکنی و رو بندازی
تازه اونم دو قسمت داره تریس طرح اصلی تریس سایه
و حتی اون کاری که برای تمرین سایه زدن و سیاه قلم ابرنگ هرچی هست چون کپیه یعنی تریس
و حتی وقتی وقتت کمه و کپی میکنی
تریس یعنی کار با دست تو و با توانایی تو کشیده نشده حالا چه همش چه بخشیش
این توهین نیست کار بدی هم نیست یه چیزی که تقریبا همه انجام میدن
ولی خب کار توهم نیست دیگه فهمیدین؟
زدن کار کسی به نام خودت تریس نیست اینکار کلا جرمه و پیگرد قانونی داره این سواستفادس
کپی کردن هم هم با گوشی میشه رو انداخت هم میشه پرینت گرفت زیرشو سیاه کرد رو انداخت که گزينه دوم بیشتر برای کارای سیاه قلم و رنگ و طراحی های بزرگ استفاده میشه
و یا تمرین سایه زنی و حجم دهی
اگه یه کار بزاری جلوت از روش بکشی تو اونو با زحمت و تلاش خودت کشیدی کپی نکردی
حتی اگه همه شو بکشی یه بخشی شو گیر کنی رو بندازی بازم تریس نیست میشه تمرین برای بهتر شدن کارای بعدی
#تریس
دَفترنَقاشیِاَبرَک✧˖°¸𓏲࣪
معنی تریس کردن یعنی کپی کردن اینکه طرح کسی رو برداری و حتی زحمت نکشی طراحیش وکنی و رو بندازی تازه
معنی کامل و دقیق "تریس کردن"
ویتل به خودت بگیر🤓☝️
دَفترنَقاشیِاَبرَک✧˖°¸𓏲࣪
بهخدادارمنقاشیمیکشم☹️
https://eitaa.com/abrak_14/9539
اههههههعهههععههههههههه شخصیت مورد علاقت کیهه
_
آقای گری🔥
دَفترنَقاشیِاَبرَک✧˖°¸𓏲࣪
https://eitaa.com/abrak_14/9539 اههههههعهههععههههههههه شخصیت مورد علاقت کیهه _ آقای گری🔥
https://eitaa.com/abrak_14/9569 همچنیننیننیننینینیینینینننننننننن نمیدونی چقررررررررر خوشحللم بالاخرهههع یکی رو پیدا کردم شخصیت مورد علاقش نیک نباشهههه😭😭😭😭😭😭😭😭😭
بیشتر از اینکه از گری خوشت میاد خوشحالمممممممممممم هیچ کسو ندیدم خوشش بیا ازشش😭😭🤧🤧
_
تو دنیایی که همه عاشق نیک و جودی ان، من عاشق گری ام🤙🏻
خیلی شخصیت مهربون و نازیه:)
دَفترنَقاشیِاَبرَک✧˖°¸𓏲࣪
https://eitaa.com/abrak_14/9569 همچنیننیننیننینینیینینینننننننننن نمیدونی چقررررررررر خوشحللم بالاخر
شخصیت مورد علاقه من شهردار شیردل بود کاملا بی منطق
دَفترنَقاشیِاَبرَک✧˖°¸𓏲࣪
https://eitaa.com/abrak_14/9569 همچنیننیننیننینینیینینینننننننننن نمیدونی چقررررررررر خوشحللم بالاخر
نمیدونم اون روباه کوچیکه کیه ولی اون خیلی باحاله
دَفترنَقاشیِاَبرَک✧˖°¸𓏲࣪
نمیدونم اون روباه کوچیکه کیه ولی اون خیلی باحاله
https://eitaa.com/abrak_14/9574
چطور به نیک میگی روباه کوچیکه 🥲
_
بابا نیکو نمیگه که، اون روباه سفیده بود، تو زوتوپیای فصل دو جای بچشون جاش زده بودن نیک و جودی؟ اونو میگه