eitaa logo
پذیرش
68 دنبال‌کننده
908 عکس
36 ویدیو
0 فایل
گاهی اوقات انسان ها فقط انسان هستند.... https://abzarek.ir/service-p/msg/4281664 ۲۱ / ۲ / ۱۴۰۳
مشاهده در ایتا
دانلود
واقعا مگه میشه همه جا مشکل از از اون باشه، همه جا اشتباه باشه، همیشه اشتباه باشه، با خودش اشتباه باشه، با بقیه اشتباه باشه نه که رنج بقیه کم باشه، ولی گاهی می‌خوام اعتراض کنم که تو هر چیزی من می‌خوام رو داری و من هرگز نخواهمشون داشت یادم نمی‌مونه چند تا از اون آبنبات ها خوردم، هر روز و هر شب شادی تو تقدیر منم نیست، نه من قدردان زیبایی هستم، ولی در درون همه چیز نهایتا بی‌اعتباره، بی‌ثباته، نموندنی و گذراست زندگی فقط یه تراژدیه بیهوده‌ایه که هرگز خوانده نمیشه، و هرگز نوشته نمیشه و هرگز به یاد آورده نمیشه
باشد که نام من همراه من بمیرد و چنان که در زندگی صدا نشد در مرگ نیز صدا نشود
https://eitaa.com/acception/2027 اعععععع اسپایدر منننننننن😭😭🛐😭 - آره 😭
YKD3V4BN بچه ها این کد اشتراک بوفمه بزنید هم برا خودتون اشتراک میاره هم برا من🙏 - بچه‌ها بوف هوش مصنوعیه برین بکنین- (برای مدیا)
https://eitaa.com/acception/2046 خب از چی بگم ، راستش دیروز رفتم بستنی بخرم بعد بستنیه افتاد زمین .بعدشم میخواستم برم موتور سواری با موتورم یهو دیدم چون موتور سباستین توقیف شده با موتور من رفته . آخر شبم میخواستم کتاب بخونم آب ریخت روش . - موتورش چرا توقیف شده؟ 😭 ای بابا چه بد، چه کتابی می‌خواستی بخونی؟ 😭
نمی‌دونم دیگه دلم می‌خواد آدمای بیشتری اینجا باشن یا نه داشتم فکر می‌کردم همه رو حذف کنم و بمونم خودم فکر نکنم البته فرقی داشته باشه
https://eitaa.com/acception/2052 چون با رئیس پلیس دعوا کرده بود ، رئیس پلیس زد تو گوشش موتورشم توقیف کرد . لاشه لطیف. - ای وای- 😗😗😗 می‌خوای با آشنام حرف بزنم موتورشو برگردونه یا خودش انجامش میده؟- اسمشو از کورای شنیده بودم ولی نخوندمش
https://eitaa.com/acception/2055 حتی منم حذف می‌کنی ؟من گناه دارم اینجا خیلی خوبه ( البته بازم هر جور خودت راحتی .) - شایدم نکنم ولی کتابی که نوشته‌هاش خیس خورده به درد کسی نمی‌خوره
https://eitaa.com/acception/2056 آره ، نه نمی‌خوام تو زحمت بندازمت به هرحال باید تنبیه میشد . که اینطور ، به نظرم کتاب قشنگیه ولی به هر کسی پیشنهاد نمیکنم چون یکم خشنه . - راحت باش چیزی خواستی بگو کورای هم همینو می‌گفت 😭
https://eitaa.com/acception/2057 هومممم نمیدونم از اولم نباید نظر میدادم شرمنده ام . - نه نه اینو نگو شرمنده واسه چی 😭 من یه ذره بیش از حد غمم گین شده همین 😭
https://eitaa.com/acception/2058 خببببب حالا که گفتی ، دیشب تو خیابون جردن جنوبی یه قتل انجام شده میتونی کمکم کنی قاتلشو بگیرم ؟ - آره حتما، همون زن بلوند که با چاقو کشته شده بود؟ چی می‌خوای درموردش بدونی؟
https://eitaa.com/acception/2059 من نمیدونم اینطور وقتا چی بگم بهت حالت خوب شه ، اما با تمام وجود امیدوارم حالت خوب شه. - ممنون،‌همین که هستی کافیه 😘