واقعا مگه میشه همه جا مشکل از از اون باشه، همه جا اشتباه باشه، همیشه اشتباه باشه، با خودش اشتباه باشه، با بقیه اشتباه باشه
نه که رنج بقیه کم باشه، ولی گاهی میخوام اعتراض کنم که تو هر چیزی من میخوام رو داری و من هرگز نخواهمشون داشت
یادم نمیمونه چند تا از اون آبنبات ها خوردم، هر روز و هر شب
شادی تو تقدیر منم نیست، نه من قدردان زیبایی هستم، ولی در درون همه چیز نهایتا بیاعتباره، بیثباته، نموندنی و گذراست
زندگی فقط یه تراژدیه بیهودهایه که هرگز خوانده نمیشه، و هرگز نوشته نمیشه و هرگز به یاد آورده نمیشه
https://eitaa.com/acception/2046
خب از چی بگم ، راستش دیروز رفتم بستنی بخرم بعد بستنیه افتاد زمین .بعدشم میخواستم برم موتور سواری با موتورم یهو دیدم چون موتور سباستین توقیف شده با موتور من رفته . آخر شبم میخواستم کتاب بخونم آب ریخت روش .
#ساتسوجین
-
موتورش چرا توقیف شده؟ 😭
ای بابا چه بد، چه کتابی میخواستی بخونی؟ 😭
نمیدونم دیگه دلم میخواد آدمای بیشتری اینجا باشن یا نه
داشتم فکر میکردم همه رو حذف کنم و بمونم خودم فکر نکنم البته فرقی داشته باشه
https://eitaa.com/acception/2052
چون با رئیس پلیس دعوا کرده بود ، رئیس پلیس زد تو گوشش موتورشم توقیف کرد . لاشه لطیف.
#ساتسوجین
-
ای وای- 😗😗😗
میخوای با آشنام حرف بزنم موتورشو برگردونه یا خودش انجامش میده؟-
اسمشو از کورای شنیده بودم ولی نخوندمش
https://eitaa.com/acception/2055
حتی منم حذف میکنی ؟من گناه دارم اینجا خیلی خوبه
( البته بازم هر جور خودت راحتی .)
#ساتسوجین
-
شایدم نکنم
ولی کتابی که نوشتههاش خیس خورده به درد کسی نمیخوره
https://eitaa.com/acception/2056
آره ، نه نمیخوام تو زحمت بندازمت به هرحال باید تنبیه میشد . که اینطور ، به نظرم کتاب قشنگیه ولی به هر کسی پیشنهاد نمیکنم چون یکم خشنه .
#ساتسوجین
-
راحت باش چیزی خواستی بگو
کورای هم همینو میگفت 😭
https://eitaa.com/acception/2057
هومممم نمیدونم از اولم نباید نظر میدادم شرمنده ام .
#ساتسوجین
-
نه نه اینو نگو شرمنده واسه چی 😭
من یه ذره بیش از حد غمم گین شده همین 😭
https://eitaa.com/acception/2058
خببببب حالا که گفتی ، دیشب تو خیابون جردن جنوبی یه قتل انجام شده میتونی کمکم کنی قاتلشو بگیرم ؟
#ساتسوجین
-
آره حتما، همون زن بلوند که با چاقو کشته شده بود؟ چی میخوای درموردش بدونی؟
https://eitaa.com/acception/2059
من نمیدونم اینطور وقتا چی بگم بهت حالت خوب شه ، اما با تمام وجود امیدوارم حالت خوب شه.
#ساتسوجین
-
ممنون،همین که هستی کافیه
😘