هدایت شده از (@_@)2 vision
3.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
به سر تاج ابهت از غرور این وطن داریم...
هدایت شده از (@_@)2 vision
هدایت شده از (عضو رسمی ستویا) شماره "۱"
نباید امروز میرفتم فمیلی مترز
همش دلم میخواد برگردمپسپسنثپ
لعنتی
حس دوران اوج ایستگاه رو میداد
هدایت شده از <☆مجتمعِ عجیبناک~
و هنوزم تو بعضی افسانههای ژاپنی میگن
اگر نصفه شب تو کوهستان صدای زنگی شنیدی...
نترس. از خودت بپرس:
«آخرین باری که رویانو به یاد آوردم، کی بود؟»
زندگیم عین نوار قلب شده، فقط با این تفاوت که قلبش ضعیفه
یک لحظهی پیروزی! و با کله میخورم زمین
(پیروزی؟)