https://eitaa.com/acception/2164
چرا رفت. تازه اول تابستونه. لذت ببر. اگه امتحان داری بشین بخون. حیفه زندگیه.
#کرم_کتاب
-
تابستون؟ اول غم منه تازه
هدایت شده از 𝒜𝑠𝑡𝑟𝑜𝑑𝑖𝑛𝑔 ݁˖ ✮ ⋆
لئو ، تو خیلی از مسیرها رو تنهایی رفتی و هنوز ایستادی.
هدایت شده از 𝒜𝑠𝑡𝑟𝑜𝑑𝑖𝑛𝑔 ݁˖ ✮ ⋆
لئو ، تو اضطراب اجتماعی نداری ، تو درواقع خودِ اضطراب اجتماعی هستی.
پذیرش
لئو ، تو اضطراب اجتماعی نداری ، تو درواقع خودِ اضطراب اجتماعی هستی.
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا