eitaa logo
رنگین کمان رویال💞گلسر
25.7هزار دنبال‌کننده
580 عکس
59 ویدیو
0 فایل
من دخترِ کویرم⁦🙋‍♀️⁩ اینجا میتونی جدیدترین دیزاین مو رو پیدا کنی🥰 🌼 ارتباط با من @a_hamidi68 کانال آلبومی @royal_acc تبلیغ @tabroyal کانال رضایت و نظرات مشتریان گلمون🌹 @royalihaa کانال تلگرام https://t.me/accesory_royal
مشاهده در ایتا
دانلود
. از طبقه دوم هم بیفته هیچیش نمیشه😍 😎 ‌
. همه شما میدونید که ما از بهترین متریال کارتن چسب و ضربه گیر استفاده میکنیم که سالم برسه دستتون🥲🙏🏻 پس با خیال راحت خرید کنین🥰🌷 برای راهنمایی من اینجام😊 👇👇👇 @a_hamidi68
. من هیچی نمیگم خودتون بخونید🥰
. امروز یکم از خودم و آنچه در سال ۱۴۰۲ بر ما گذشت بگم🥰👇
. تمام گلسرای رنگین کمان رویال وبا هستن و به خاطر آبکاری درجه یک ماندگاری رنگ بالایی دارند👏 .
. در سامانه امتا، شده ایم😊 یعنی نام، نام خانوادگی، کد ملی، شماره تماس و... همه ثبــت شده و در صــــورت تخلف قابل پیگیری هست👌☺️ از قسمت خدمات ایتا، خدمات کانال، اصالت سنجی کانال، میتونین اینو پیگیری کنین🌟 .
. رنگین کمان رویال با بیشتر از ۲۰۰۰ و کد رهگیری در سال ۱۴۰۲ 😎 .
. رنگین کمان رویال داره👏 یعنی اگر کلیپس به دستتون رسید وبه هردلیلی شکسته بود یا با عکسی که تو کانال گذاشتم تطبیق نداشت با احترام هزینه رو بهتون برمیگردونم💫❤️ .
. کارهامون آنقدر زیاده که خیلی از شماها مشکلِ انتخاب دارین😅 چون همیشه از بین هزاران مدل بهترین ها و زیباترین هاشو براتون گلچین میکنم🤗🥳 .
. درطول سال کلی و جشنواره و ارسال رایگان و هدیه و... داشتیم😎 .
. رنگین کمان رویال برای از بهترین متریال کارتن، چسب و ضربه گیر استفاده میکنه که سالم به دستتون برسه😊 پس خیالتون راحت باشه👏 .
. با که تو کانال میزارم دیگه نیازی به آرایشگاه رفتن ندارین😎😌 و میتونین کُلی از هزینه های رو کاهش بدین🥰 .
. رنگین کمان رویال ۲۴ساعته داره و تمام سوالاتتون رو باحوصله پاسخ میدم☺️ .
. رنگین کمان رویال تو سال ۱۴۰۲ تونسته به رونق کمک کنه، و تا الان با بیشتر از ۳۰ نفر از خانم ها برای فروش خانگی داریم😉😇 .
. بخشی از هر ماه، صرف امور ایتام و نیازمندان شده، و هر ماه این هزینه رو به از همه شمایی که از رویال خرید کردین پرداخت کردم، و تو ثواب و اَجر این کار شریک بودین🥰 .