eitaa logo
شبکه ادیان
10هزار دنبال‌کننده
3هزار عکس
1.7هزار ویدیو
43 فایل
اولین و تأثیر گذارترین کانال ادیان نقد عرفان های کاذب پاسخ به شبهات
مشاهده در ایتا
دانلود
بیخ گوش ها تصویر جدید منتشر شده از در مسجد بزرگ اهل تسنن که در چهار کیلومتری پایگاه نظامی آمریکایی ها قرار دارد. 🌐 @adyan8
داستان آشوب های اخیر در پاریس توسط جلیقه زردها داستان از اینجا شروع می شود که دولت مکرون افزایش قیمت در سوخت بنزین و گازوئیل و افزایش مالیات را اعلام می کند. برخی از رانندگان بین شهری که مجبور به طی مسافت طولانی روزانه بودند به این افزایش هزینه معترض می شوند. یکی از اینها در صفحه خود در شبکه اجتماعی اظهار نارضایتی و اعلام اعتصاب می کند. حدود دوهزارنفر از او حمایت می کنند و تشویق به ادامه اعتراض. (جلیقه زرد هم این لباس های شب نما است که طبق قانون فرانسه هر راننده ای باید در ماشین خود یکی از اینها برای مواقع خطر داشته باشد وگرنه بیش از 100 یورو جریمه دارد و این رانندگان از این جلیقه جهت معرفی خود استفاده کرده اند که همین نام گروهشان می شود.) کمی تجمع در پاریس انجام می شود. دولت مکرون به تجمع آنها توجهی نمی کند. اینها بیشتر شاکی می شوند و اعتراضاتشان به خشونت کشیده می شود، مکرون در یک سخنرانی آنان را غیرشهری می خواند و می گوید خشونت در فرانسه جایی ندارد و شرم بر کسانی که این حوادث را ایجاد کرده اند. این جملات آتش خشم معترضین را شعله ورتر می کند و کار به آشوب و سوزاندن ماشین ها و تخریب شهر و خیابان شانزلیزه و بخصوص ارک معروف در پاریس می کشد... همچنین آنها به شعارهای بزرگی تری مثل مکرون باید استعفا بدهد و باید برود روی می آورند. بیش از 600 نفر دستگیر، بیش از 200 نفر زخمی و ظاهرا یک نفر کشته می شود... طی یک نظرسنجی از مردم فرانسه بیش از 80 درصد با این طرح مکرون اعلام مخالفت می کنند و بیش از 70 درصد در رای گیری دیگری موافق با ادامه تحصن و اعتصاب بوده اند. اخبار تا امروز به اینجا رسیده است که مکرون از موضع خود کمی کوتاه آمده است، گفته است با مخالفین موافق نیست، اما فعلا این طرح را تا شش ماه به تعویق می اندازد... پیوند زیر شرح اخبار در روزنامه فرانسوی 20minutes است. https://www.20minutes.fr/societe/2385931-20181202-video-mobilisation-gilets-jaunes-veritable-insurrection-partie-durer پیوند مصاحبه با مردم جلیقه پوش که از هزینه های خیلی زیاد مالیات و شارژ و گرانی های بیش از حد می گویند که توان آنان را بریده است. به علاوه صحنه های اعتراض و درگیری ها در شانزلیزه https://www.youtube.com/watch?v=DxhxOwZHBVk پیوند زیر از یوتیوپ و گزارش مفصلی از وقایع اخیر در پاریس است. https://www.youtube.com/watch?v=G0fag-owOSY پیوند زیر فیلم های ضرب و شتم معترضین توسط پلیس است. https://www.francetvinfo.fr/economie/transports/gilets-jaunes/video-des-gilets-jaunes-passes-a-tabac-samedi-par-des-crs-dans-un-burger-king-a-paris-voici-ce-qui-s-est-passe_3085909.html 🌐 @ninfrance 🌐 @adyan8
11.89M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کلیپ انیمیشن: در اوجِ اعتماد حذف مطالبی از کتب توسط بیت العدل مانند حمام نرفتن یکساله ی و بی اعتمادی بهائیان به بیت العدل در این زمینه 🌐 @adyan8
🔰 میگویند در برده داری وجود نداشته! اما منابع معتبر تاریخی خلاف این موضوع را بیان میکند. ● پروفسور : پدر میتوانست خود را از خود براند و یا بفروشد. آنهم به عنوان . سایر اعضای خانواده علاوه بر نفرات بر شمرده عبارت بودند از زنان دیگر رئیس و زن مقام اول با کودکانِ خود و همچنین بردگان با و خود و بالاخره نیز زنانی که در جنگ به اسارت گرفته شده بودند با کودکانشان. [۱] ● ؛ مورخ نامدار فرانسوی: جامعه ایران به چندین طبقه تقسیم میشد؛ امیر، نُجبا، آزاد مردان، مالک زمین، [کسانیکه چیزی نداشتند] و در آخر . [۲] ● پروفسور : دو سند در میان گل نوشته های ایلامی تخت جمشید کشف شده است. یکی از آن ها ارزیابی مجدد نقره را که به عنوان مالیاتهای شاهی پرداخت شده گزارش میدهد. دیگری سند حقوقی خصوصیست که در دوره فرمانروایی داریوش در تخت جمشید نوشته شده و یک حراج را ثبت کرده است. طرف قراردادها نویسنده سند و بسیاری از شاهدان؛ نام بابلی دارند. نُه سند حقوقی به زبان اکدی؛ فروش و موضوع وامها را گزارش میکنند. این اسناد در شهر خومدیشو واقع در جنوب غربی ایران نوشته شده اند. [۳] ● ؛ ایران شناس معروف: هخامنشیان ساکنان استانها با شهرها یا حتی قبيله كامل را هنگامی که علیه حُکّام پارسی شورش میکردند به می گرفتند. قسمت عمده این بردگان را برای کار به املاک شاه یا بلند پایگان پارسی میفرستادند. بقیه را در زمینی وادار به سکونت می کردند. گروه آخری را در اختیار مالکان خصوصی می گذاشتند که بابت آنها بایستی به شاه مالیات می پرداختند. برده ای بوده که روی بدن او داغ مهر صاحبش را میزدند. اینگونه برای جهانگشائی هخامنشیان در پارس، جهش تندی از نظام بردگی- پدرسالاری اولیه به بهره کشی از کار سودمند بردگان بیگانه در زمینه ساختمان کشاورزی و صنعتی انجام گرفت. [۴] 📚منابع: [۱]: زن در حقوق ساسانی؛ ترجمه صاحب الزمانی؛ ص ۴٠ و ۴۶ [۲]: رومن گیرشمن؛ ایران از آغاز تا اسلام؛ صفحه ۸۱ [۳]: داندامایف؛ ایرانیان در بابل هخامنشی؛ ترجمه جعفری؛ ص ١٧۵ [۴]: گرانتوسکی؛ تاریخ ایران؛ از زمان باستان تا امروز؛ ص ٨۹ 🌐eitaa.com/joinchat/1524760576C064e1bdcc3 💠شبکه ادیان پنجره ای رو به آگاهی 🌅
هم دلقک فراری داشت فردی به نام سید محمدِ دیودُنِه، طنز پرداز سابق فرانسوی از طرفداران خود خواسته با نوشتن شعارهای "ری استارت" بر روی دیوار های فرانسه، برای مقابله با حکومت اقدام کنند. رسانه های اپوزیسیون می گویند :کار رژیم فرانسه این دفعه دیگر واقعا تمام است.😉 🌐 @adyan8
🗣 هدیه به مفتی اهل سنت عراق 🔹سردار «قاسم سلیمانی» در جریان سفر به عراق در دیدار با «مهدی بن احمد الصمیدعی» مفتی اهل سنت عراق، یک شمشیر نمادین از شمشیر امام علی (ع) را به نشانه صداقت و توجه به مسأله آزادی فلسطین به وی هدیه داد. fna.ir/bq7k59 🌐 @adyan8
📣 خدا ابزار است نه مقصد! در عرفان تعلیم داده شده توسط ، خداوند حکم وسیله ای را دارد تا تو را به شادابی و شادمانی برساند! اوشو می گوید: عارف در جستجوی شادمانی به زندگی روی می آورد، او پروای خدا در سر ندارد.(پرواز در تنهایی ص 60) و نیز بیان می کند: همه چیز را در مورد خدا فراموش کن، فقط به جستجوی شادی بپرداز!(من درس شهادت می دهم ص115) و باز در جایی اشاره دارد که: اگر خدا را جستجو کنی او را نخواهی یافت و بیش از پیش بدبخت و غمگین خواهی شد.(با خود یکی شو ص97) اگر عاشق باشی می توانی خدا را کاملا فراموش کنی!! به راستی کسی که خداوند را فقط در حد وسیله برای رسیدن به کامیابی پایین می آورد می تواند عارف باشد؟ اگر نزد خدا آرامش حقیقی و شادی را نتوان یافت آنوقت آن خدا را نمی توان کامل و جامع فرض کرد، پس نگاه اوشو درباره خداوند بسیار سطحی و ناقص است و آنچه او از خدا بیان می دارد با آنچه دین می گوید تفاوت ماهوی دارد. 🌐 @adyan8
🚨 #ویژه 🔰معرفی کتاب #جان_شیفته از زبان امام خامنه‌ای (روحی فداه) ❌👈«قيمت کتاب «جان‌شيفته» «رومن رولان» به مراتب از اين بيش‌تر است؛ هم تاريخ است، هم ادبيات است، هم اخلاق است، هم هنر است. اين کتاب همه چيز است. اين کتاب را من سال‌ها پيش خوانده‌ام.» جناب آقای محمود اعتمادزاده به‌آذین(م.ا. به‌آذین) از خیلی از نویسندگان و مترجمانی که الان هستند، بهتر است. به‌آذین مترجمی بسیار قوی است؛ به نظر من او از قاضی هم چیره‌دست‌تر است. 📅 1375 📝پ.ن: جان‌شيفته، وضعيت اجتماعي فرانسه در ابتداي قرن بيستم را به تصوير مي‌کشد. نويسنده در طول داستان علاوه‌بر طرح گوشه‌هايي از انقلاب، چگونگي بيداري زنان فرانسه را شرح مي‌دهد. 🌐eitaa.com/joinchat/1524760576C064e1bdcc3 💠شبکه ادیان پنجره ای رو به آگاهی 🌅
@Afsar_Khamenei .1.pdf
6.65M
📚 | #معرفی_کتاب ــــــــــــــــــــ 📘 نام: جان شیفته(ج اول) نویسنده: رومن رولان مترجم: م.ا. به‌آذین 📂 حجم : 6.3 مگ 💥👌عالیست👌💥 ـــــــــــــــ 🌐 @adyan8
@Afsar_Khamenei .2.pdf
4.4M
📚 | #معرفی_کتاب ــــــــــــــــــــ 📘 نام: جان شیفته(ج دوم) نویسنده: رومن رولان مترجم: م.ا. به‌آذین 📂 حجم : 4.2 مگ 💥👌عالیست👌💥 ـــــــــــــــ 🌐 @adyan8
@Afsar_Khamenei .4.pdf
9.47M
📚 | #معرفی_کتاب ــــــــــــــــــــ 📘 نام: جان شیفته(ج چهارم) نویسنده: رومن رولان مترجم: م.ا. به‌آذین 📂 حجم : 9 مگ 💥👌عالیست👌💥 ـــــــــــــــ 🌐 @adyan8
@Afsar_Khamenei .3.pdf
5.98M
📚 | #معرفی_کتاب ــــــــــــــــــــ 📘 نام: جان شیفته(ج سوم) نویسنده: رومن رولان مترجم: م.ا. به‌آذین 📂 حجم : 5.7 مگ 💥👌عالیست👌💥 ـــــــــــــــ 🌐 @adyan8