eitaa logo
اخبار جبهه مقاومت
4.6هزار دنبال‌کننده
26.5هزار عکس
20.8هزار ویدیو
105 فایل
کانال آخرین خبرهای جبهه مقاومت _تحولات منطقه اخبار_جبهه_مقاومت @afsaranemam 🎤رسانه باشیم آیدی ادمین ارشد کانال👇👇 و سفارش تبلیغات @f_aaha
مشاهده در ایتا
دانلود
♦️رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه عصر امروز با رهبران ارشد جنبش حماس دیدار و با آنها درباره توقف تشدید تنش‌ها و آغاز مذاکرات درباره زندانیان گفتگو کرد. اسلام سکولار اموی در حال سود بردن از تنش ها است در حالی که چندین سال پیش حماس را حمایت کامل می کرد. 🇮🇷افسران جنگ نرم امام خامنه ای @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، شناخت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
✅بیانیه حزب الله لبنان بسم الله الرحمن الرحيم ‏﴿أُذِنَ لِلَّذِينَ يُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَإِنَّ اللَّهَ عَلَىٰ نَصْرِهِمْ لَقَدِيرٌ﴾‏ بعد استشهاد ثلاثة من الأخوة المجاهدين عصر اليوم نتيجة للاعتداءات الإسرائيلية ‏على البلدات والقرى اللبنانية، قامت مجموعات من المقاومة الإسلامية في ردٍّ أوّلي ‏بمهاجمة ثكنة برانيت وهي مركز قيادة فرقة الجليل، وثكنة أفيفيم وهي مركز قيادة ‏كتبية تابعة للواء الغربي، وذلك بواسطة الصواريخ الموجّهة وقذائف الهاون ‏وأصابتها إصابات مباشرة. ‏ وما النصر إلا من عند الله العزيز الجبار 👈 مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد: پس از شهادت سه برادر مجاهد بعد از ظهر امروز در اثر حملات رژیم صهیونیستی به شهرها و روستاهای لبنان، گروه‌های مقاومت اسلامی در واکنش اولیه به پادگان پرانیت که مرکز فرماندهی لشکر جلیل است، حمله کردند. پادگان آویویم که یک مرکز فرماندهی وابسته به تیپ غربی است با استفاده از موشک های هدایت شونده که گلوله های خمپاره به شکل مستقیم هدف قرار گرفت. دقت کنید این پاسخ اولیه بوده است. ‏ این اولیه بیانیه حزب‌الله بود که به صورت رسانه‌ای گرفته می‌شود. مساله مهم این است که دشمن به خوبی می‌داند چه حجمی از خرابکاری را انجام داده و حزب‌الله هم چه توانایی دارد. بیانیه شمار 1 حزب‌الله که همزمان با اطلاع‌رسانی در مورد شهدایش صورت می‌گیرد، اهمیت بسیار 🇮🇷افسران جنگ نرم امام خامنه ای @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، شناخت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
✅آمریکا: نیروی نظامی به اسرائیل نمی‌فرستیم سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا: 🔹ما وضعیت نیروهای آمریکایی در خاورمیانه را تغییر دادیم اما دولت آمریکا قصدی برای اعزام نیروی نظامی به اسرائیل ندارد. 🔹ما نمی خواهیم شاهد تشدید تنش باشیم. 🔹به اسرائیل در دفاع از خود کمک خواهیم کرد. 🔹هزاران کشته و زخمی در اسرائیل چیزی است که قبلاً هرگز اتفاق نیفتاده است. 🔹بایدن همچنان معتقد است که راه حل، دو کشور است. 🔹در این مرحله نمی‌توان حدس زد که اقدامات سعودی و اسرائیل برای عادی‌سازی روابط چقدر تحت تأثیر قرار می‌گیرد. 🇮🇷افسران جنگ نرم امام خامنه ای @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، شناخت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌴 این سرطان ریشه‌کن خواهد شد 🌴 رهبر انقلاب در دیدار اخیر: رژیم غاصب، رفتنی است. ✏️ امروز نهضت فلسطین از همیشه‌ی این هفتاد هشتاد سال سرحال‌تر است. مشاهده میکنید که امروز جوانان فلسطینی و نهضت فلسطینی، نهضت ضدّ غصب، ضدّ ظلم، ضدّ صهیونیسم از همیشه بانشاط‌تر، سرحال‌تر و آماده‌تر است و ان‌شاءالله این نهضت به نتیجه خواهد رسید و همان‌طور که امام بزرگوار (رضوان الله علیه) از رژیم غاصب به «سرطان» تعبیر کردند، حتماً این سرطان به فضل الهی به دست خود مردم فلسطین و نیروهای مقاومت در کلّ منطقه ریشه‌‌کن خواهد شد؛ ان‌شاءالله. ۱۴۰۲/۷/۱۱ 🏷 🔍 محصولات مرتبط: 📹 رژیم رفتنی | 📹 قمار روی اسب بازنده | 📹 ولینصرن الله من ینصره | 🎨 رژیم غاصب رفتنی است | 🎧 جوانان فلسطینی آماده‌تر از همیشه 🇮🇷افسران جنگ نرم امام خامنه ای @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، شناخت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅وسط مصاحبه ی خبرنگار تلویزیون ایران ، چند بار صدای مهیب می آید ، بعد دقیقا همان جایی که خبرنگار العالم ایستاده را میزنند ، حاضر نمی شود صحنه را ترک و پخش زنده را قطع کند ، مصاحبه دقیقا تا 8 دقیقه بعد ادامه پیدا میکند.... 👌دم العالم گرم 👌دم این خبرنگار نترس گرم 🇮🇷افسران جنگ نرم امام خامنه ای @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، شناخت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
✅درد سوختن در غزه حد دردی که این طفل معصوم می‌کشد فراتر از تصور است. غمی که عزیزانش می‌کشند نیز غیر قابل روایت است. رژیم وحشی و درنده صهیونیستی غزه را مدام با بمب‌های فسفری مورد هجوم قرار می‌دهد. صدای مهیب و موج شدید و تخریب وسیع و شاید دردناک‌ترین بخش سوختن باشد. سوختن... لحظه‌های درد و مصیبت زنان و کودکانی را که در معرض این جنایت‌ها قرار دارند نمی‌توان توصیف کرد. دشمن زنان و فرزندان ما را هدف مشروع می‌داند. ما مانند آنان نیستیم. می‌دانیم آنان متعلق به کدام جبهه‌اند. ما حکایات کربلا را این روزها مرور می‌کنیم. خاطرات داعش و النصره و بوکوحرام و القاعده و امثال و اقمارشان را در حافظه نزدیک خود داریم. می‌دانیم آمریکا چگونه با بمب اتم مردم دو شهر را خاکستر کرد و نسل‌های بسیاری از مردم منطقه را به بیماری‌های سخت غیر قابل درمان مبتلا ساخت. ما حامیان جنایتکاران اسرائیلی را می‌شناسیم. صاحبان بمب‌های میکروبی و شیمیایی، سازندگان بمب‌های اورانیوم ضعیف شده، استفاده کنندگان بمب‌های خوشه‌ای در شهرها و روستاهای بی‌پناه. ما با کسانی روبرو‌ هستیم که در دو صده اخیر حدود به اندازه تمام تاریخ آدم کشته‌اند. آیا فراموش کنیم حامیان اسرائیل و صدام و منافقین و داعش ر ا؟! آیا انتظار دیگری از آنان داشته باشیم؟! قتل و غارت و تجاوز، خوی همیشگی آنان است. هیچ گاه تاریخ از ظلم بی‌حساب ایشان پاک نبوده. اگر در قدرت بودند بی‌پرده و آشکارا و چون به ضعف می‌افتادند منافقانه و خائنانه و دزدانه بر مردمان مظلوم و مستضعف ستمگری کردند. وای به حال آنانی که با این جبهه سیاه و شیطانی اعلام همبستگی و همدردی می‌کنند. رضایت آنان به ظلمی بی‌انتها در اذهان زمینیان و آسمانیان فراموش نخواهد شد. ✍سعید توتونکار 🇮🇷افسران جنگ نرم امام خامنه ای @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، شناخت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🔹هاآرتص: نتانیاهو باید الان کنار برود، نه بعد از جنگ ♦️ «آلون پینکاس» ستون‌نویس روزنامه «هاآرتص» نوشت: «نتانیاهو سال‌ها برای فرار از جنگ مانور داد. او می‌دانست که این احتمالاً پایان سیاسی او خواهد بود». ♦️ این روزنامه ادامه داد: «این خطر حی و حاضر وجود دارد که تمام تصمیمات دوران جنگ او علیه حماس به ملاحظات شخصی، حقوقی و سیاسی کوته‌نگرانه آلوده شده باشد». ♦️هاآرتص افزود: «بنیامین نتانیاهو باید فوراً از سمت نخست‌وزیری برکنار شود. نه پس از جنگ [غزه]، نه پس از توافق در دادگاه فساد مالی او و نه پس از انتخابات. همین الان!» 🇮🇷افسران جنگ نرم امام خامنه ای @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، شناخت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
✅فرود چتربازان فلسطینی در سرزمین‌های اشغالی 🔹نیروهای مقاومت توانستند به سرزمین‌‌های اشغالی رخنه کرده و شماری از چتربازان فلسطینی نیز در منطقه «ناحل عوز» در شرق غزه فرود آمدند. 🔹رزمندگان مقاومت با دو خودرو به شهرک «کفار سعد» حمله کرده و درگیری شدیدی با نظامیان صهیونیست رخ داده است. 🔹آژیرهای هشدار حمله موشکی در شهرک‌های صهیونیست‌نشین «علومیم»، «ناحل عوز»، «کفار سعد» و «کفار عزه» به گوش رسیده است. 🇮🇷افسران جنگ نرم امام خامنه ای @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، شناخت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
✅امام خمینی ( ره) : 👈جنگ ما فتح را به دنبال خواهد داشت،...  ص ن ج21 ص  🇮🇷افسران جنگ نرم امام خامنه ای @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، شناخت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
sarbakhte-01.mp3
521.1K
🌴 🎙 گفتاری از شهید آوینی ▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️ کلام سیدمرتضی آوینی، چه زیبا بیانگر این روزهای و است 👆 🇮🇷افسران جنگ نرم امام خامنه ای @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، شناخت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
✅در ترسیم وضعیت در مواجهه با باید در نظر داشت: ۱) حداقل ۷۰۰ نفر اسرائیلی به اسارت در آمدند و اسرائیل در حملات هوایی یا زمینی به غزه با این مانع روبرو است. ۲) گرچه برخی از دولت‌ها در با این همراه بودند ولی جشن و شادی مردم منطقه نشان داده که واقعیت روند عادی سازی روابط چیز دیگری است. ۳) اهدای ۳۰۰هزار گلوله توپ ۱۵۵ میلیمتری به اوکراین و خبر نایاب شدن گلوله توپ و سایر تسلیحات کمک شده به ، اسرائیل را با چالش فقدان مهمات مواجه کرده است. ۴) اسرائیل با حمله وحشیانه به نوار غزه و کشتار و ، تِم مظلوم نمایی ابتدای حمله را از دست داده است. وضعیت اسرائیل رو به افول است و امکان واکنش و حمله به نوار غزه را هم ندارد چه برسد به اهدافی که در خارج از این کشور ترسیم می‌کنند. بنابراین کارشناسان اقتصادی این وظیفه مهم را عهده‌دار هستند که آرامش را به بازار و برگردانند و از بروز آسیب‌های اقتصادی ناشی از تحلیل های اشتباه جلوگیری کنند. ✍ رضا حاتمی 🇮🇷افسران جنگ نرم امام خامنه ای @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، شناخت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅با توجه به تاریکی هوا دیشب چندان عمق فاجعه ای که رژیم در غزه رقم زده بود مشخص نبود حالا که روز شده ، عمق فاجعه خود را بیشتر نشان میدهد. این ویدئو به ارائه درکی دقیق از ماجرا کمک میکند. از ابتدای درگیری ها تاکنون رژیم حدود 150 کودک را در غزه از پای در آورده است... 🇮🇷افسران جنگ نرم امام خامنه ای @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، شناخت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅از قتل‌عام فلسطینی‌ها در «حی الکرامه» تا قتلگاه نظامیان صهیونیست در «الجرداح» ▪️گزارش اختصاصی خبرنگار بخش عربی تسنیم از نوار غزه 🔹در پنجمین روز از آغاز عملیات طوفان الاقصی، صهیونیست‌ها با استفاده از بمب‌های فسفری یکی از بزرگترین فجایع انسانی این جنگ را در «حی الکرامه» غزه رقم زدند. 🔹همزمان با این جنایت، گردان‌های مقاومت فلسطین نیز با شلیک راکت شهر عسقلان را هدف قرار دادند که علاوه بر قطع کامل برق این شهر، به زخمی شدن ۱۲ صهیونیست منجر شد. 🔹گردان‌های قسام نیز از هدف قرار دادن یک پهپاد «هرمس» رژیم صهیونیستی بر فراز آسمان استان الوسطی نوار غزه با استفاده از سه موشک «متبر ۱» خبر دادند. 🔹جبهه شمالی نبرد طوفان الاقصی نیز در پنجمین روز نبرد شاهد انهدام دو نفربر زرهی ارتش رژیم صهیونیستی توسط حزب‌الله لبنان با استفاده از موشک‌های کورنت بود. 🔹مقاومت اسلامی لبنان همچنین با انتشار ویدئویی مسئولیت هدف قراردادن پایگاه نظامیان اسرائیلی و کشته شدن چند نظامی این رژیم در منطقه اشغالی «الجرداح» را بر عهده گرفت. 🔹رژیم صهیونیستی همچنین مدعی شلیک تعدادی راکت از خاک سوریه به سمت منطقه جولان اشغالی شد. 🔹براساس آمار رسمی اعلام شده تعداد شهدای فلسطینی در باریکه غزه از ۱۰۰۰ نفر فراتر رفت و تعداد مجروحین نیز به بیش از ۵۰۰۰ نفر رسید. 🇮🇷افسران جنگ نرم امام خامنه ای @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، شناخت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ سلبریتی ؟ تو ثابت کـرده ای مزدور هستی از انصاف و شرافت دور هستی بزنگاه ستم بر بی گنـــــــــاهان سلبریتی کدامین گــور هستی؟ ✍اسماعیل‌ علیخانی 🇮🇷افسران جنگ نرم امام خامنه ای @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، شناخت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
✅حمایت تلویحی آمریکا از عملیات زمینی اسرائیل 🔹آمریکا برای حمایت از حمله زمینی رژیم صهیونیستی به نوار غزه، به دنبال طراحی نقشه‌ای است تا غیرنظامیان را از طریق ایجاد یک مسیر از این منطقه خارج کند. 🔹هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید در این خصوص گفت که آمریکا به صورت فعال با همتایان مصری و اسرائیلی خود در مورد «مسیر امن» برای غیرنظامیان در غزه حمایت می‌کند. 🔹این اقدام که به نوعی یادآور طرح اخراج فلسطینی‌ها از سرزمین مادری‌شان است، به گفته کربی از سوی آمریکا حمایت می‌شود و «غیرنظامی‌ها مقصر آنچه حماس انجام داده، نیستند.» 🇮🇷افسران جنگ نرم امام خامنه ای @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، شناخت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
گزارش خبرنگار العالم از ویرانه‌های دفتر کارش در غزه بعد از بمباران 🔹رسانه‌ها می‌گویند تاکنون در حملات رژیم صهیونیستی ۹ خبرنگار به شهادت رسیده‌اند. 🇮🇷افسران جنگ نرم امام خامنه ای @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، شناخت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
✅آب و برق ندارند، بمب استخوان سوز فسفر سفید هم نصبیب‌شان شده این دیگر جنگ نیست فاجعه انسانی ست! همچنان از نظر غرب و نوکرانش در رسانه‌های فارسی زبان، مظلوم اسرائیل است! 👈وزیر انرژی رژیم صهیونیستی: تا زمانی که حماس را از پای درآوریم و خطرش را رفع کنیم، همه چیز را به روی غزه می بندیم؛ اینبار فرق دارد! 🇮🇷افسران جنگ نرم امام خامنه ای @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، شناخت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 روایت عجیب رسانه صهیونیست: پلیکان‎های حزب‎الله باعث وحشت نظامیان ما شد! 🔹یک رسانه رژیم صهیونیستی روایت جدید و عجیبی درباره تحولات چند ساعت اخیر در مرز شمال فلسطین اشغالی با جنوب لبنان منتشر کرد. 🔹شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی: اطلاعاتی که از فرماندهی منطقه شمال (فلسطین اشغالی) به دست آوردیم این است که حزب‎الله تعدادی پلیکان مهاجر را که به پاهایشان چراغ هایی بسته شده بود رها کرد که باعث وحشت ارتش و پلیس اسرائیل شد! 🔹پیش از این رسانه‎های رژیم صهیونیستی در اخباری از ورود شماری پهپاد یا گلایدر از جنوب لبنان به شمال فلسطین اشغالی خبر داده بودند. 🔹این رسانه‎ها همچنین امشب اعلام کردند که درخواست دو ساعت اخیر از یک میلیون شهرک‎نشین در شمال فلسطین اشغالی برای رفتن به پناهگاه به خاطر هک شدن سامانه هشداری آنها بوده است. 🇮🇷افسران جنگ نرم امام خامنه ای @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، شناخت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کودکانی که خشاب اسلحه پر می‌کنند! بله اینها صهیونیست هستن 🇮🇷افسران جنگ نرم امام خامنه ای @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، شناخت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
ببین چطوری کودک فلسطینی از زیر آوار بیرون اومده و دشمن صهیونیستی رو به سخره گرفته! 🇮🇷افسران جنگ نرم امام خامنه ای @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، شناخت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🔴یکی از نیروهای اطلاعاتی یکی از هم‌پیمانان رژیم منحوس صهیونیستی در سنجار در غرب موصل عراق توسط افراد ناشناس کشته شد 🇮🇷افسران جنگ نرم امام خامنه ای @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، شناخت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🔴نتانیاهو: ما مورد حمله سختی قرار گرفتیم؛ وسعت ترس در بین مردم ما گسترش یافته 🔹به همه اطمینان می‌دهم که حماس را پشیمان می کنیم و حمله‌ی ما تازه آغاز شده است 🇮🇷افسران جنگ نرم امام خامنه ای @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، شناخت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🔴نتانیاهو بعد از جلسه اضطراری: ما برای حمله به نتیجه رسیدیم و در حال آماده سازی نیروها و ارتش خودمان هستیم 🇮🇷افسران جنگ نرم امام خامنه ای @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، شناخت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
⭕️نخست وزیر رژیم صهیونیستی: حمایت های خوبی برای ادامه جنگ از کشورهای مختلف دریافت کردیم و با تمام توان به دشمن حمله می کنیم ❗️منتظر ورود ناو هواپیمابر آمریکا هستیم!
🔴گردان‌های قسام یک شهرک نشین زن اسرائیلی و دو فرزندش را آزاد کرد. الجزیره دقایقی دیگر فیلم آزادی آن‌ها را پخش خواهد کرد.