eitaa logo
اخبار جبهه مقاومت
4.6هزار دنبال‌کننده
26.6هزار عکس
20.8هزار ویدیو
105 فایل
کانال آخرین خبرهای جبهه مقاومت _تحولات منطقه اخبار_جبهه_مقاومت @afsaranemam 🎤رسانه باشیم آیدی ادمین ارشد کانال👇👇 و سفارش تبلیغات @f_aaha
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تصاویری از آثار حمله موشکی القسام به تل‌آویو 🇮🇷 رزمندگان جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸 نمایی باز از حملات تلافه جویانه مقاومت به تل‌آویو و ریشون لتزیون 🇮🇷 رزمندگان جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📸بلینکن از نخست وزیر قطر خواسته است شبکه خبری الجزیره را در مورد پوشش اخبار جنگ تحت کنترل درآورد! 🇮🇷 رزمندگان جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🔴 رسانه‌های عبری از شنیده شدن صدای تیراندازی در ساحل و نزدیک پایگاه زکیم خبر می‌دهند! 🔹شب گذشته هم کوماندوهای مقاومت از طریق دریا به همین منطقه نفوذ کرده بودند ! 🇮🇷 رزمندگان جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
هاکان فیدان وزیر خارجه ترکیه: منطقه در یک نقطه عطف قرار دارد. یا به سمت جنگی بزرگ، یا صلحی بزرگ حرکت میکنیم. 🇮🇷 رزمندگان جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🚨 پیش‌نویس قطعنامه آمریکایی در شورای امنیت که به جانبداری از اسرائیل می‌پرداخت با وتوی روسیه و چین رد شد 🇮🇷رزمندگان جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، شناخت و خنثی سازی اهداف دشمنان است. 📣حتی المقدور با لینک نشر دهید
🔸 تکذیب ادعای روزنامه آمریکایی در مورد آموزش نیروهای حماس در ایران 🔹 روزنامه امریکایی وال استریت ژورنال با انتشار خبری کذب مدعی شد که ۵۰۰ نیروی حماس حدود یک ماه پیش از حمله به اسرائيل در ایران آموزش دیدند. 🔹 انتشار این خبر در چارچوب سناریوی سازی برای به حاشیه بردن ابعاد غیر قابل جبران شکست رژیم صهیونیستی در عملیات طوفان الاقصی انجام شده است. 🔹 مقاومت فلسطین جریانی بالغ،مستقل و مورد حمایت مردم است و در جریان سالها مبارزه با جنایتکاران صهیونیست توانمندی ذاتی و رو به توسعه خود را اثبات نموده است. 🇮🇷رزمندگان جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، شناخت و خنثی سازی اهداف دشمنان است. 📣حتی المقدور با لینک نشر دهید
🔴پویشِ محکوم کردنِ حضورِ فتنه گران در صدا و سیما 🔺مخصوصاً فتنه گرانِ سال 88 که از نظر رهبری ، گناهِ آنها نابخشودنی است. ☎️هموطنان میتوانند با شماره 162 تماس بگیرند و اعتراض خود را به روابط عمومی سازمان صدا و سیما اعلام نمایند 🇮🇷رزمندگان جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، شناخت و خنثی سازی اهداف دشمنان است. 📣حتی المقدور با لینک نشر دهید
استاد دهبان جلسه یازدهم.mp3
29.21M
🔈 سخنرانی استاد سلسه جلسات 💬 موضوع : ثروت مند شدن قارون و جایگاه قارون در قوم حضرت موسی ، ثروت و ثروت گرایی در جامعه ، سنت های مالیِ غلط در جامعه 📆 شنبه ۱۴۰۱/۲/۲۷ مصادف با ۱۴ رمضان ۱۴۴۳ 👈 جلسه یازدهم 👉 @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد ❌انتشار بدون لینک کانال جایز نمی باشد
1 ایلومیناتی، سیزده خاندان تاج دار، سیزده خط خونین - ایلومیاتی.mp3
28.15M
کتاب صوتی ایلومیناتی، سیزده خاندان تاج دار، سیزده خط خونین قسمت 1 ایلومیاتی ادامه دارد... اَلّلهُمـّ؏َجِّل‌لِوَلیِّڪَ‌الفَرَج‌َ‌ @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد ❌انتشار بدون لینک کانال جایز نمی باشد
14-dojarian.mp3
3.77M
🔴 دو جریان در آخرالزمان 🎙حجت الاسلام رفیعی اَلّلهُمـّ؏َجِّل‌لِوَلیِّڪَ‌الفَرَج‌َ‌ @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد ❌انتشار بدون لینک کانال جایز نمی باشد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
استاد رائفی پور سکوت ۱۰ ساله فراماسونری شکست حتما ببینید آغاز بی خدای توسط فرزندان فراعنه شروع شده اَلّلهُمـّ؏َجِّل‌لِوَلیِّڪَ‌الفَرَج‌َ‌ 🎤🎤 سخنرانان و اساتید برجسته و مطرح کشور https://eitaa.com/joinchat/38601255C8d18c7d033 🔴 در‌محضر اساتید، گامی بسوی آگاهی و بصیرت بیشتر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حمایت بغض‌آلود گزارشگر عمانی از کودکان فلسطینی ⚽️ «خلیل البلوشی» گزارشگر مشهور شبکه «beinsports» در بازی بارسلونا و شاختار دونتسک وقتی دوربین‌های تلویزیونی کودکان طرفدار تیم شاختار را نشان داد که در حال خندیدن بودند، گفت: کودکانی در فلسطین هستند که نمی‌دانند چگونه بخندند، زندگی را نمی‌شناسند و بازی کردن بلد نیستند. 🇮🇷رزمندگان جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، شناخت و خنثی سازی اهداف دشمنان است. 📣حتی المقدور با لینک نشر دهید
🛑 سیمور هیرش روزنامه نگار معروف آمریکایی: رژیم صهیونیستی قصد دارد قبل از حمله زمینی به غزه، این شهر را به زیر آب ببرد تا تونل‌های حماس غرق شوند . 🇮🇷 رزمندگان جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🔺خبرنگار آمریکایی ادعا کرد برای اولین‌بار یک موشک از اردن به فلسطین اشغالی شلیک شد. 🇮🇷 رزمندگان جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🔺سفارت آمریکا در کویت: از تهدیدات یک شبه نظامی در عراق برای هدف قرار دادن پایگاه های آمریکایی در الكويت آگاه هستیم. 🇮🇷 رزمندگان جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بایدن: هشدار می دهم که اگر به حرکت علیه نیروهای ما ادامه دهد، پاسخ خواهیم داد و شما باید آماده باشید، این ربطی به اسرائیل ندارد. 🇮🇷 رزمندگان جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🛑 انفجارهای مهیب در شمال شرق استان الحسکه سوریه 🔺صدای سه انفجار مهیب در مناطق مختلف «الیعربیه» واقع در دوردست ترین نقطه شمال شرق استان الحسکه (در مرز سوریه و عراق) در نتیجه حمله به یکی از مهمترین پایگاه‌های آمریکا در سوریه شنیده شده است. 🇮🇷 رزمندگان جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🔺این پیرزن اسرائیلی بعد از آزادی تو مصاحبه گفته: «وقتی به غزه رسیدیم گفتن ما به قرآن ایمان داریم و به کسی آسیبی نمی‌زنیم. غذای خوب بهمون دادن و رفتار مهربان داشتن و برامون دکتر آوردن» 🔹حالا تیتر لجنزار سی‌ان‌ان: «من از جهنم گذشتم»!! 🇮🇷 رزمندگان جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🔥 حماس: منتظر باشید، جنگ هنوز شروع نشده است نایب رئیس دفتر سیاسی حماس: حمله زمینی علیه غزه به یک شکست تاریخی برای اسرائیل تبدیل می‌شود. منتظر باشید، جنگ هنوز شروع نشده است. جبهه‌های جدید علیه دشمن از جایی که به فکرش هم خطور نمی‌کند، گشوده می‌شود. 🇮🇷 رزمندگان جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بایدن ایران را تهدید کرد: هشدار می دهم که اگر به حرکت علیه نیروهای ما ادامه دهد، پاسخ خواهیم داد و شما باید آماده باشید، این ربطی به اسرائیل ندارد. 🇮🇷 رزمندگان جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ویدیویی بشدت تکان دهنده از یک خبرنگار و یک دکتر که وقتی در حال پخش زنده بودند به شهادت رسیدند میگه کجا پناه ببریم، دکتر میگه نمیدونم میگه بیا در رو بشکنیم بریم داخل، اما بمب امان نمیده! اینقد ظلم باور نکردنیه! اونجا که چشمه خون از زیر انگشتاش گذشت 😔 🇮🇷 رزمندگان جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🛑 نقل و انتقال‌ها و اعزام نیروها و تجهیزات نظامی بیشتر ارتش آمریکا به منطقه خاورمیانه طی هفته اخیر افزایش قابل توجه‌ای داشته است و همچنان ادامه دارد. بیش از دو هزار نفر نیروی نظامی آمریکایی تاکنون به منطقه اعزام و در کویت، اردن و احتمالا مناطق دیگر مستقر شده‌اند. تاکنون حداقل سه اسکادران جنگنده F-16، دو اسکادران جنگنده A-10، یک اسکادران جنگنده F-15 و چندین فروند هواپیمای سوخت‌رسان، هواپیماهای جاسوسی (SIGINT/ELINT)، هواپیماهای عملیات ویژه، هواپیماهای آواکس و رله مخابراتی، و هواپیماهای ترابری سنگین نیز در منطقه خاورمیانه مستقر هستند. همچنین تاکنون حداقل دو فروند بمب‌افکن B-52 و حداقل دو فروند بمب‌افکن B-1B نیز در اروپا مستقر شده‌اند که قادر به اعزام به منطقه خواهند بود. علاوه بر این موارد، جنگنده‌های F-18 و F-35 مستقر بروی دو ناو هواپیمابر جرالد فورد (شرق مدیترانه) و آیزنهاور (غرب تنگه جبل‌الطارق؛ در حال حرکت به سوی کانال سوئز سپس جنوب دریای عمان) به همراه ناوهای موشکی و پدافندی آن‌ها نیز در منطقه حضور خواهند داشت. ناو بالگردبر بتان که قادر به حمل جنگنده‌های F-35B است به همراه دو ناو موشکی و پدافندی نیز در خلیج عدن و دریای سرخ حضور دارند. حداقل یک زیردیایی هسته‌ای آمریکا نیز در حال حرکت به سوی مدیترانه است. از دیروز نقل و انتقال سامانه‌های پدافندی پاترویت و THAAD از پایگاه‌های نظامی در آمریکا به منطقه نیز آغاز شده است. 🇮🇷 رزمندگان جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🔺 صالح العاروری نایب رئیس دفتر سیاسی حماس: درصورتی که دشمن اقدام به حمله زمینی کند یک صفحه جدید و افتخارآمیز در تاریخ ما ورق خواهد خورد و به شکستی تاریخی و بی‌سابقه برای اشغالگران تبدیل می‌شود. 🇮🇷 رزمندگان جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.