eitaa logo
اخبار جبهه مقاومت
4.6هزار دنبال‌کننده
26.6هزار عکس
20.8هزار ویدیو
105 فایل
کانال آخرین خبرهای جبهه مقاومت _تحولات منطقه اخبار_جبهه_مقاومت @afsaranemam 🎤رسانه باشیم آیدی ادمین ارشد کانال👇👇 و سفارش تبلیغات @f_aaha
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴کانال 12 عبری: نتانیاهو خواستار انحلال تیپ های حماس در رفح قبل از ماه رمضان شد. 🇮🇷 رزمندگان جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🚨 🔴حمله هوایی رژیم صهیونیستی به دمشق 🇮🇷 رزمندگان جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هم اکنون نبردهای شديد میان رزمندگان مقاومت‌ اسلامی لبنان و نظامیان صهیونیست در مرز لبنان و فلسطین در جریان است.... @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد ❌انتشار بدون لینک کانال جایز نمی باشد
مقاومت اسلامی عراق: ترور شهید الساعدی به مردم عراق، دوستان و طرف‌های مسئول نشان داد که آمریکا تنها زبان سلاح را می‌فهمد. 🇮🇷 رزمندگان جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
♦️اولین تصاویر از آثار تجاوزات رژیم صهیونیستی به دمشق 🇮🇷 رزمندگان جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
♦️رشد اقتصادی رژیم صهیونیستی به علت حملات جبهه مقاومت منفی شد 🔹موسسه اعتبارسنجی مودیز اعلام کرد که رشد اقتصادی رژیم صهیونسیتی به دلیل حملات گروه های مقاومت منفی شده و رتبه اقتصادی این رژیم تنزل پیدا کرده است. 🔹نتانیاهو در واکنش به این خبر گفت: این طبیعی است زیرا ما در حال جنگی مهم هستیم 🇮🇷 رزمندگان جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🟢 فیلم کامل بیانات امام خامنه‌ای ارواحنافداه به مناسبت عید مبعث ۱۴۰۲/۱۱/۱۹ 🇮🇷 @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، شناخت و خنثی سازی اهداف دشمنان است. 📣حتی المقدور با لینک نشر دهید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️ بخشی از صحبت‌های آقای درباره‌ی پروژه‌ی خطرناک موجودات فضایی و تحولات پیش روی جهان .. ( در لایو اینستاگرام ) ⚠️فرقه‌های سرّی پشت پرده‌ی سیاست‌های جهانی، به دنبال الحاد نوین.. 🇮🇷 @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، شناخت و خنثی سازی اهداف دشمنان است. 📣حتی المقدور با لینک نشر دهید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥خرید کالای صهیونیستی، شراکت در خونریزی 🔹سه ماه بعد از وعده انتشار فهرست کالاهای صهیونیستی در ایران؛ وزیر اقتصاد گفت که اطلاع‌رسانی در این موضوع برعهده سازمان توسعه تجارت است. 🇮🇷 @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، شناخت و خنثی سازی اهداف دشمنان است. 📣حتی المقدور با لینک نشر دهید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 تصویری "فاشیزم؛ از هیتلر و موسولینی تا رضاخان و خلخالی" 🇮🇷 @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، شناخت و خنثی سازی اهداف دشمنان است. 📣حتی المقدور با لینک نشر دهید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞اگر نقشی ندارید، خائن هستید 🎙 عین‌صاد #️⃣ 🇮🇷 @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، شناخت و خنثی سازی اهداف دشمنان است. 📣حتی المقدور با لینک نشر دهید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
مولا امیر المؤمنین علی (ع):خــداوند انسانی بــهتر از نیافــریده است. 📚کافی؛ 2:440 🇮🇷 @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، شناخت و خنثی سازی اهداف دشمنان است. 📣حتی المقدور با لینک نشر دهید
مهم ترین اخبار روزنامه المسیره چاپ امروز 🔻تاکید رهبر انصارالله یمن بر ادامه تظاهرات در حمایت از مردم فلسطین و تحریم کالاهای آمریکایی و اسرائیلی در سطح جهان. 🔻یمن:امنیت تمام کشورها در دریای سرخ برقرار است./ظرف یک هفته، پنج عملیات انجام دادیم، از جمله یک عملیات بزرگ که ۱۴ ساعت به طول انجامید./ ما به تلاش های دیپلماتیک قطر و مصر برای پایان دادن به تجاوز به غزه انتقاد داریم./مردم یمن در بیش از ۴۰شهر در استان های مختلف راهپیمایی میلیونی انجام دادند./تا پایان تجاوز به غزه راه ما ادامه دارد. 🇮🇷 رزمندگان جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🔴شلیک موشک به سمت پایگاهی اسرائیلی در مرزهای شمالی منابع عبری زبان اعلام کردند دو موشک ضدزره به سمت پایگاه اسرائیلی "برانیت" در شمال فلسطین اشغالی شلیک شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
صحنه‌ایی از بازی ایران و قطر که شاید حواسمون بهش نبود تلاش هایی که از روی غیرته ♥️ 🇮🇷 رزمندگان جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️کارشناس عمانی خطاب به شهروندان عرب: اینگونه شما را در رابطه با ایران فریب و این کشور را خطر اصلی منطقه جلوه می‌دهند... 🇮🇷 رزمندگان جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
♦️آزادی بیان به سبک مسیح پولینژاد 🔹‌ولی جالبترش اینجاست که از براندازی رسیدین به بستن حساب 😂 🇮🇷 رزمندگان جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🔴سربازی در ساوجبلاغ ۲ نفر را کُشت 🔹فرماندهی انتظامی البرز: اوایل بامداد امروز، سرباز وظیفهٔ یگان امداد ساوجبلاغ، به‌دلیل نامعلوم، به‌سمت یکی از نیروهای این یگان که با هم در حال گشت‌زنی بودند شلیک می‌کند که منجر به فوت او می‌شود. 🔹قاتل در ادامه با تیراندازی به یکی از شهروندان او را هم به قتل می‌رساند و خودروی او را به سرقت برده و بی‌هدف، به سمت استان‌های غربی حرکت می‌کند. بعد از شناسایی خودروی قاتل، بدون توجه به دستور ایست پلیس، به مسیر خود ادامه داد که عوامل انتظامی به‌سمت خودرو شلیک و به‌دلیل واژگونی خودرو، ضارب نیز فوت می‌کند. 🔹علت این حادثه در دست پیگیری است. 🇮🇷 رزمندگان جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بشنوید از خیانت های رضا پهلوی درباره بخشیدن کوه های آرارات ... 🇮🇷 رزمندگان جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴اندکی تأمل و تأسف 🔝آخر و عاقبت یک حجاب استایل را ببینید. در حقیقیت حجاب استایلی تیشه‌ای است که آرام آرام به ریشه‌ی زده میشود و آن را تخریب میکند... 🇮🇷 رزمندگان جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📸امیر عبداللهیان با سیدحسن نصرالله دیدار کرد 🔹 وزیر امور خارجه کشورمان شب گذشته با سیدحسن نصرالله دببرکل حزب الله دیدار و گفت‌وگو کرد. 🔹 در این دیدار اخرین تحولات سیاسی و امنیتی بخصوص نوار غزه و جنوب لبنان و سایر جبهه های محور مقاومت مورد بررسی قرار گرفت. 🔹 آینده نزدیک تحولات در لبنان و منطقه مورد بررسی قرار گرفت. 🇮🇷 رزمندگان جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🔴 کانال ۱۲ اسرائیل گفته توی کشور مغرب، مواد فروشها دیگه به اسرائیلیها مواد نمی فروشن. برخی حکام عرب و مسلمان به اندازه این مواد فروشها هم غیرت و مردانگی ندارند 🇮🇷 رزمندگان جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
برای رأی دادن به کاندیدی از کاندیداها باید حجت شرعی داشته باشید یعنی باید رأی دهید به اصلح و نباید با همان حدس و گمانی که هندوانه در بسته می خرید شانسی به کسی یا کسانی رأی بدهید. اگر به فردی فریبکار که وعده‌های فریبنده می دهد تا رأیتان را بگیرد رأی دهید در بقدرت رسیدن او شما مسئول هستید 🇮🇷 @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، شناخت و خنثی سازی اهداف دشمنان است. 📣حتی المقدور با لینک نشر دهید