eitaa logo
اخبار جبهه مقاومت
4.6هزار دنبال‌کننده
26.6هزار عکس
20.8هزار ویدیو
105 فایل
کانال آخرین خبرهای جبهه مقاومت _تحولات منطقه اخبار_جبهه_مقاومت @afsaranemam 🎤رسانه باشیم آیدی ادمین ارشد کانال👇👇 و سفارش تبلیغات @f_aaha
مشاهده در ایتا
دانلود
انتقاد عمومی از نفوذپذیری شهرداری تبریز شهرداری تبریز این روزها فقط با ناکارآمدی و کوتاهی در اداره شهر بر سر زبانها نیست، دسته گل این نهاد عمومی این بار با مسائل بیگانه گرایانه، به آب سپرده شده است. البته تعجب برانگیز نیست که مدت کوتاهی پس از سخنرانی یکی دوتن از به اصطلاح نمایندگان تبریز پس از انتخابان، در آستانه نوروز، نمادهای ضدایرانی که تقریبا هیچ یک از اهالی شهر معنای آنرا نمیدانند در گوشه و کنار ظاهر شده است. جانور قومگرایی این بار تخم دو زرده گذاشته و نمادهای مغولی که یادآور تجزیه طلبی است در شهر ظاهر شده. تا جایی که میدانیم شهردار تبریز از نزدیکان همان به اصطلاح نماینده است و یکی دیگر از اعضای شورای شهر که با نفرت پراکنی مشهور شده نیز از حامیان شهردار است و لفاظی های قومگرایانه اش در واقع سرپوشی بر ناکارآمدی او بوده است. از قضا نقاش تجزیه طلبی که هر روز تخمگذاری میکند ماه گذشته نیز تقدیرنامه ای از اداره کل ارشاد دریافت کرده بود که باز اتفاقا معاون آن نیز از دوستان نزدیک همان نماینده است. در واقع به نظر میرسد ما در اینجا با یک شبکه روبرو هستیم نه سلسله تصادف ها. فاطمه داداش زاده، عنصر تجزیه طلبی که این روزها به سوگلی اداره فرهنگ و سازمان زیباسازی شهرداری تبدیل شده از عناصر معروف مرتبط با گروهکهای تجزیه طلب در برون مرز است که گویا علاقه زیادی نیز به دستگیر شدن و مهاجرت دارد. پروفایل شبکه اجتماعی این نقاش مملو از علایم و شعارهای تجزیه طلبی است و خود او نیز ابایی از نمایش این نمادها ندارد. در این میان یک سوال بزرگ برای افکار عمومی ایجاد شده و آن اینکه چگونه نهادهایی که برای هر امر بی اهمیتی سابقه افراد را بررسی میکنند، از جنس فعالیت های فاطمه دادش زاده بی خبر هستند تا جایی که عملا تبدیل به دستگاه صدور تقدیرنامه و عقد قرارداد با این فرد شده اند؟ هیچ فردی با هوش متوسط در کشور تصادفی بودن این امور را نخواهد پذیرفت حتی اگر در واقع تصادفی باشد. زیرا تصادف هم قواعد و تابع احتمال است. قطعا کسانیکه در اداره ارشاد و شهرداری با تجزیه طلبان همکاری مستمر و پیگیرانه دارند، باید حساب پس بدهند تا مشخص شود که دقیقا چه سیاستی را دنبال میکنند و هدف آنها از تبدیل کردن شهر به نمایشگاه تجزیه طلبی چیست. از سوی دیگر باید دید روابط این شبکه با آن سیاسیون میانمایه ای که هر روز در شارع عام به ایران و ایرانی تف و لعنت می فرستند چیست؟ و چرا این تحرکات پس از سخنرانی آنها ظاهر شده؟ فراموش نکنیم که نفوذ فرایندی یک طرفه است، کاری که افراد فوق میکنند، پیدا کردن افراد نفوذی و همکاری با آنان است: هر چیز که در جستن آنی، آنی. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌️ تخم دوزرده شهرداری تبریز فاطمه داداش زاده که به سوگلی شهرداری و اداره فرهنگ و ارشاد تبریز تبدیل شده و چندین، تقدیرنامه از شهرداری و ارشاد دریافت کرده در حال کار! جالب اینکه اداره فرهنگ و شهرداری که پیش از عقد قرارداد سوابق افراد حتی شبکه های اجتماعی شان را کنترل میکنند، ظاهر مشکلی با سبک کار داداش زاده و پرتره های پیشه وری و رسولزاده و دیگر عناصر تجزیه طلب در کارنامه او نداشته اند. حراست این نهادها نیز ارزشگذاری های معمول و رایج را لابد با دیدن این نمادها کنار گذاشته و فورا قرارداد میلیونی بسته اند. در راستای این مسأله به نظر میرسد بررسی سایر قراردادهای ارشاد و شهرداری به ویژه با یکسری از کانالهای تلگرامی قومگرا در شهر ضروری است و باید مشخص شود که پول بیت المال برای سرپا نگه داشتن کدام کانالهای هزینه می‌شود. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
پیام تبریک حاکم دبی به زبان فارسی برای عید 🔹شیخ محمد نخست وزیر امارات و حاکم دبی در پیام هایی به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی، عید نوروز را تبریک گفت. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فرامرز اصلانی، خواننده و آهنگ‌ساز ضدانقلاب، در سن ۶۹ سالگی در آمریکا مُرد فرامرز اصلانی در ۱۴ اسفند سال گذشته از ابتلای خود به سرطان خبر داده بود. فرامرز اصلانی حضور پررنگی در میان ایرانیان مهاجر حامی فتنه فواحش داشت. قبل از آن نیز در اغتشاشات سال ۱۳۸۸ با سرودن ترانه‌ای به حمایت از فتنه گران پرداخته بود. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
⭕️از بیانات گهربار دختر تخم مرغی، علیه اسلام، ایران و تمامیت ارضی البته جالب است که مدیرکل ارشاد تبریز مدعی مسلمانی، علم قرآنی و روحانیت به چنین جرثومه ای تقدیرنامه داده و از خدمات شایسته اش برای اعتلای فرهنگ، تقدیر و تشکر کرده! تقریبا هیچ ارزش اجتماعی نمانده از طرف این دختر بچه زیر سوال نرود اما شهرداری تبریز و اداره کل ضدفرهنگ آن تبدیل به دستگاه بستن قرارداد با او و سفارش کار شده اند. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
دختر تخم مرغی سابقه احضار به نهادهای امنیتی از بابت تجزیه طلبی داشته است دختر تخم مرغی برای نهادهای امنیتی و فرهنگی تبریز غریبه نیست. سابقه احضار هم دارد البته ظاهرا این سابقه احضار به عنوان فعالیت های تجزیه طلبانه، مانع از عقد قرارداد میلیونی با ارشاد و شهرداری نشده است و البته تقدیرنامه هایی هم دریافت کرده! 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
داستان جالب آشنایی پدر و مادر حاج محمود کریمی از زبان ایشان در برنامه محفل شبکه سه 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️سعودی‌ها از بیم یمن، آمریکایی‌ها را از بکارگیری تأسیسات نظامی خود در خاک عربستان منع کردند! 🔻یک مقام وزارت دفاع آمریکا از ممانعت سعودی در بکارگیری نیروها و تأسیسات آمریکایی مستقر در خاک و نیز حریم هوایی عربستان علیه انصارالله یمن پرده برداشت. 🔻شبکه «سکاي نیوز عربیة» امارات شامگاه چهارشنبه به نقل از این مقام آمریکایی که نامی از او نبرده، گزارش داد ریاض به جنگنده‌های آمریکایی تنها اجازه سوختگیری در فرودگاه‌های نظامی عربستان را داده است. 🔻بنابه این گزارش، بکارگیری سامانه‌های پدافند موشکی آمریکایی مستقر در عربستان علیه حوثی‌ها نیز ممنوع شده است. 🔻مقامات سعودی هیچ واکنشی به این اظهارات نشان نداده‌اند اما از آغاز تنش‌ها، ریاض خود را دور از درگیری‌ها نگه داشته، و از پیوستن به ائتلاف آمریکایی دریای سرخ نیز خودداری کرده است. 🔻این منبع افزوده ایالات متحده از بیم حمله حوثی‌ها به پایگاه‌های آمریکا در منطقه، پدافند موشکی خود در جزیره سقطری را تقویت کرده است. ⭕️ویدئو به‌زبان عربی 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
محمدجواد ظریف: آمریکایی‌ها قبل از روحانی و وزارت خارجه از حمله به عین‌الاسد آگاه شده بودند. خبر حمله قبل از ما به اطلاع نخست وزیر عراق رسید و به آمریکایی‌ها اطلاع داد/کتاب خاطرات ظریف 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کلاهبرداری در ماه رمضان به بهانه جمع آوری نذورات با شروع ماه مبارک رمضان، کلاهبرداران اینترنتی با سوء‌استفاده از نیات خیرخواهانه شهروندان و با انجام تبلیغات مختلف در بستر شبکه‌های اجتماعی مبنی بر دریافت نذورات برای یاری رساندن به نیازمندان اقدام به کلاهبرداری می‌کنند. به شما شهروندان عزیز توصیه می شود در صورت تمایل به پرداخت نذورات نقدی یا غیر نقدی ، حتماً از طریق مؤسسات مجاز و شناخته شده اقدام نمایید. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خاطره طنز آقا از قبل انقلاب 😅 ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌍 بشمارید ببینید چند نفر از مفاخر ایرانی را در این اثر فوق هنری به اسم ترکها و مغول‌ها سند زده اند! 🔹با موسیقی و شعر و فیلم و سریال و تاریخ سازی جعلی می‌خواهند بزرگان ایران زمین را ترک و مغول جلوه دهند و ما فقط تماشاگریم. یک دهه دیگر نمی‌توانیم با این دروغهای تثبیت شده مقابله کنیم! 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
👆پرچم فلسطین بر مقبره مردخای و استر پیش از پوریم در همدان برافراشته شد. ‏♦️پی نوشت: دم هر کس که این کار را کرد گرم، جهود ها آتیش گرفتند🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
✍ ا. انصاری زاده معتقدم سخن جناب حریری، سخن درستی است. اما راهکار این پلورالیسم و تکثرگرایی در اقتصاد چیست؟ ولی فقیه سخنان خود را واضح و شفاف بیان میکند، ✅ اگر جایی از خصوصی سازی می‌گوید، جای دیگر از نظارت بی چون و چرای دولت هم میگوید.. ✅ اگر از بزرگ بودن دولت میگوید، جای دیگر از دلار تلگرامی هم میگوید.. ✅ اگر از ارتباط بین المللی و فعالیت اقتصادی بین المللی می‌گوید، جای دیگر از شکستن ارزش و آقایی دلار و حاکمیت ندادن به دلار نیز می‌گوید ✅ اگر از اهمیت دادن به علم و تجربه جهانی میگوید، جای دیگر از کوبیدن اقتصاد آدام اسمیتی (پدر علم اقتصاد مدرن) و مسمومیت ذاتی علوم انسانی غرب نیز می‌گوید ایراد از ماست که همیشه سخنان ولی را متناسب با دأب خودمان و جناح بندی های خودمان تفسیر میکنیم. عمیقأ توصیه میکنم عزیزان حزب اللهی که آشنایی کافی با نظام اقتصاد و معیشت اسلام ندارند (نظرات شهید صدر، شهید مطهری، شهید بهشتی، مرحوم منیرالدین هاشمی، مرحوم حائری شیرازی و..) از ورود تخصصی در بحث اقتصاد پرهیز کنند. زیرا علم اقتصاد، علمی بشدت خشن و پلورالیستی «تکثر گرایانه» است و اگر فهم صحیح و یکپارچه از کلام امام جامعه نداشته باشی، قطعا به مخالفت با امام برخواهی خاست..🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 علیِ کوفه را هنوز روایت نکرده ایم...! حجت الاسلام قنبریان 💠 برشی از جلسه چهارم سخنرانی ظهرهای رمضان با موضوع "ولاءها و ولایت ها در قرآن"! 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🇵🇸🇪🇺سران اتحادیه اروپا: از اسرائیل می‌خواهیم که عملیات زمینی در رفح را انجام ندهد./اخبار جبهه مقاومت @mehvarmo 🔹گامی به سوی ظهور 👈حتی المقدور با لینک کانال نشر دهید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
جریانی جالب در فضای مجازی😳🤔 این روزها تعداد زیادی از ایرانیان که با رویای بهشت اروپا از کشور مهاجرت کرده بودند اقدام به پرده برداری از واقعیت دنیای خارج از ایران نموده اند. 🔸بهشتی که سالها برای جوانان ما ساخته بودند امروز به جهنم مبدل شده... 📌حیف است این کلیپ ها به دست مردم نرسد 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.