eitaa logo
اخبار جبهه مقاومت
4.6هزار دنبال‌کننده
27.2هزار عکس
21.3هزار ویدیو
106 فایل
کانال آخرین خبرهای جبهه مقاومت _تحولات منطقه اخبار_جبهه_مقاومت @afsaranemam 🎤رسانه باشیم آیدی ادمین ارشد کانال👇👇 و سفارش تبلیغات @f_aaha
مشاهده در ایتا
دانلود
🇵🇸🇺🇸نتانیاهو: ما هیئتی را برای مذاکره در مورد چگونگی حمله به رفح به آمریکا ارسال خواهیم کرد./اخبار جبهه مقاومت 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🇵🇸الجزیره مدعی شد تصاویری اختصاصی از اعدام غیرنظامیان فلسطینی در جریان برگشت به شمال غزه توسط ارتش رژیم صهیونیستی دست پیدا کرده است که به زودی آن را منتشر خواهد کرد./اخبار جبهه مقاومت 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🇵🇸تلگراف: برخی کارگاه‌های زیرزمینی تولید سلاح در غزه همچنان سالم هستند 🔹روزنامه تلگراف به نقل از یک منبع اطلاعاتی اسرائیلی گزارش داد که تل آویو معتقد بود که از بین بردن حماس به دلیل حمایت واشنگتن امکان پذیر است اما در حال حاضر برآوردها تغییر کرده است. این روزنامه انگلیسی به نقل از منبع اطلاعاتی خود اضافه کرد: «معتقدیم که برخی کارگاه‌های تولید سلاح در غزه همچنان زیر زمین بوده و سالم هستند»./فارس/اخبار جبهه مقاومت 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🇵🇸منابع عبری:احتمالا در آخرین روز ماه رمضان (۲۱فروردین) و همزمان با خورشید گرفتگی کامل تاریخی بی سابقه در 375 سال گذشته، مراسم قربانی برگزار می شود./اخبار جبهه مقاومت 💥حوادث آخرالزمانی - اخبار فتنه ها و تحلیل آنها @aakharazaman313 🌒با شناخت فتنه‌ های آخرالزمان گامی بسوی ظهور برداریم، ان شاءالله ☀️
🇵🇸🇱🇧یک مقام نظامی رژیم صهیونیستی: برای بازگرداندن شهرک نشینان به شمال به لبنان حمله زمینی خواهیم کرد./اخبار جبهه مقاومت 🌐 @mehvarmo 🔹گامی به سوی ظهور 👈حتی المقدور با لینک کانال نشر دهید
🇺🇸🇵🇸شبکه 13عبری: آمریکا از نتانیاهو خواست از طرح افسران آمریکایی در مورد عملیات رفح بهره بگیرد./اخبار جبهه مقاومت 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🇺🇸🇵🇸آمریکا از ارسال ژنرال هایش به اسرائیل در مورد کمک به حمله به رفح خبر داد./اخبار جبهه مقاومت 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇵🇸🇺🇸بایدن در جمع نمایندگان مجلس آمریکا:به نتانیاهو گفتم من و تو به زودی با مسیحا در بیت المقدس ملاقات خواهیم کرد! 🔹محافظ:آقای بایدن میکروفون شما باز است. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سخنانی کمتر نشر داده شده پیرامون جدیت برخورد قاطعانه با بدحجابی از دقیقه سوم بیشتر دقت کنید جالبه این کلیپ خیلی کم در فضای مجازی نشر داده میشه چقدر گشتم وبا سرچ های گوناگون بزور دانلود شد 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹نابغه مرموز حماس کیست؟ آخرین اخبار از درون سرزمین‌های اشغالی 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
بسم الله الرحمن الرحیم با توجه به اینکه کانال ما وابسته به هیچ نهاد و سازمان خاصی نیست و هزینه جمع آوری اخبار، ساخت کلیپ، تصحیح و ویرایش اخبار و انتشار آنها بسیار بالا هست، برای حمایت از این کانال ها، که با تلاش شبانه روزی برای کسب، تهیه و انتشار خبرهای آنی و لحظه به لحظه، از جبهه های جنگ محور مقاومت با رژیم صهیونیستی، آنی و فوری اطلاع رسانی می شود، در صورت امکان مبالغی در حد توان خود قربه الی الله، به کارت زیر واریز نمائید:👇👇 ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۵۰۹۷۲۷۲ ان شاءالله که ذخیره ای برای آخرت شما و کمکی برای رسانه های اخبار محور مقاومت باشد. ان شاءالله تشکر از عزیزان بخشنده ای، که تا الان، حامی مالی اخبار جبهه مقاومت بوده‌اند🙏 عزیزانی که خداوند بهتون نعمت و مال و امکاناتی داده، به هر میزانی که توانایی دارید ما را همراهی کنید👇 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
👌ارائه انواع پارچه های شیک و به روز 👌انواع سوزندوزی 👌لنین مخمل، تافته... 👌همه پارچه های تصویر موجوده ✅ بصورت عمده و خرده فروشی ✅با کیفیت عالی و قیمت مناسب ✅ارسال از چابهار 👇لینک گروه https://eitaa.com/joinchat/1195901661C412f6603ae شماره سفارش ۰۹۱۷۸۴۱۱۰۸۱
هدایت شده از اخبار محور مقاومت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔷 تصاویر اختصاصی الجزیره که نشان می‌دهد نظامیان اشغالگر اسرائیلی دو جوان فلسطینی را که قصد بازگشت به خانه‌های خود در شمال نوار غزه را داشتند، شهید کرده و دفن می‌کنند. فیلم این جنایت را تا آخر ببینید 🌐 @mehvarmo 🔹گامی به سوی ظهور 👈حتی المقدور با لینک کانال نشر دهید
هدایت شده از اخبار محور مقاومت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اوضاع داره به سمت نبرد نهایی میره! حواست به اتفاقاتی که داره میفته باشه الآن باید با همه‌ی وجودت بیای وسط کار... 📗👇 🌐اخبار محور مقاومت @mehvarmo 🔹گامی به سوی ظهور 👈حتی المقدور با لینک کانال نشر دهید
پادشاهی را وزیری عاقل بود از وزارت دست برداشت پادشاه از دگر وزیران پرسید وزیر عاقل کجاست؟ گفتند : از وزات دست برداشته و به عبادت خدامشغول شده است. پادشاه نزد وزیر رفت و از او پرسید : از من چه خطا دیده ای که وزارت را ترک کرده ای؟ گفت از پنج سبب: اول: آنکه تو نشسته می‌بودی و من به حضور تو ایستاده می‌ماندم اکنون بندگی خدایی می‌کنم که مرا دروقت نماز هم ، حکم به نشستن می‌کند. دوم: آنکه طعام می‌خوردی و من نگاه می‌کردم اکنون رزاقی پیدا کرده‌ام که اونمی خورد و مرا می‌خوراند. سوم: آنکه توخواب می‌کردی و من پاسبانی می‌کردم اکنون خدای چنان است که هرگز نمی‌خوابد و مرا پاسبانی می‌کند. چهارم: آنکه می‌ترسیدم اگر تو بمیری مرا از دشمنان آسیب برسد اکنون خدای من چنان است که هرگز نخواهد مرد و مرا از دشمنان آسیب نخواهد رسید. پنجم: آنکه می‌ترسیدم اگر گناهی از من سرزند عفو نکنی، اکنون خدای من چنان رحیم است که هر روز صد گناه می‌کنم و اومی بخشاید . خدایا مارا یک لحظه به حال خود وامگذار ... اللهم عجل لولیک الفرج اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم 🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نوروز از کِی به ایران آمده؟ توضیحات استاد معتضد درباره عید نوروز 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
@aasarostad 📝 امیرعلی حیدرِ امیری بسم الله الرحمن الرحیم ضمن عرض سلام، تحیّت، تبریک سال نو و آرزوی قبولی عبادات ❗️این متن را با دقت بخوانید، در آخر به نتیجه جالبی می‌رسید ❗️ اگر کمی دقت کرده باشیم، « زندگی ۲ نیمه است، نیمه اول در آرزوی نیمه دوم، نیمه دوم در حسرت نیمه اول! تنها کسانی در نیمه دوم به حسرت نمی نشینند که عمرشان در انجام واجبات، ترک محرّمات و برای خدمت به انسان ها، پر ثمر واقع شده باشد»👇 ❗️فرض کنید الان سال ۱۴۳۰ باشد و ما احتمالا اگر هنوز زنده باشیم! پیرمرد یا پیرزنی ناتوان هستیم، که داروهای مان به سه دسته بعد از صبحانه و نهار و شام تقسیم شده و فرزندانمان، شاید پیش ما باشند، ولی دیگر در خانه نیستند و سر زندگی خودشان هستند. از تمام آرزوهای جوانی، فقط چندتا "ای کاش" بیشتر نمانده و زندگی، خلاصه می شود در عکس هایی که گه گاهی نگاهشان می کنیم و خاطراتشان از جلوی چشمانمان که دیدشان تار شده می گذرند. ❗️دیگر پدر و مادری نیست، که آخر هفته مهمانشان باشیم. خانه پدری، مدت هاست فروخته شده، عمو، دایی، عمه و یا خاله ای که می خواستیم یکبار در سال به آنها سری بزنیم مدت هاست از دنیا رفته اند و...........😭 غم انگیز است اگر در سن پیری، ما بمانیم و انبوهی از کارهایی که دلمان می خواهد انجام بدهیم ولی دیگر نمی توانیم. @aasarostad پس از امروز: - در حد توان، هیچوقت از محبت به دیگران بویژه به خانواده ‌و نزدیکان دریغ نورزیم. روزی خواهد رسید که یا ما نیستم یا ‌آنها، یا هیچکدام مان😔 - هیچ گاه در حد امکان روی هیچ ذوق و خواسته منطقی فرزندمان پا نگذاریم، او بزرگ خواهد شد و دیگر برای جبران فرصتی نیست. - اگر دوستمان برای تولد و یا جشنی ما را دعوت کرد حتما برویم، شاید هیچ وقت دوباره جشن نگرفت. - ابدا به خاطر بگو مگوهای بی ارزش گروهی و خانوادگی، رابطه مان را با فرزندان، اقوام و نزدیکان و دوستان مان ضعیف، یا قطع نکنیم. سفره را پهن نگه داریم. روزی خواهد رسید که خانه خلوت باشد. که ناتوان شویم و اصلا سفره ای در کار نباشد. -اگر مسافرتی را دوست داریم، در حد توان برویم. -مهمانی بگیریم، مهمان شویم، بخندیم، بخریم؛ بفروشیم؛ محبت کنیم، ورزش کنیم، دلی را شاد کنیم، باری از روی دوش خسته ای برداریم، نقاشی بکشیم، کتاب بخوانیم، تحصیل کنیم، از زندگی لذت ببریم، عبادت کنیم، گناه نکنیم و هر کاری را در موقعی که باید انجام بدهیم، انجام دهیم. ❗️دنیا هیچ ارزشی ندارد. هیچ قیدی هم ندارد. -کم‌کم نور چشمان، توان پاها، شیرینی زبان و زیبایی چهره ها بیشتر گرفته می‌شود، خمیده و ژولیده می‌شویم و ......😔 -هیچ کس مراقبِ ما نخواهد بود مگر خودِ ما. -بخندیم و از زندگی در هر شرایطی لذت ببریم. -هوایِ همدیگر را داشته باشیم. -شاد باشیم و بیاموزیم که بدون چشمداشت آن را هدیه کنیم....... خدایا در این اغاز سال نو از تو میخواهیم ‌ *حول حالناالی احسن الحال* سال نو بر همه هم میهنان مان مبارک🌷 امیدوارم سالی پر از اتفاقات خوب، خبرهای خوب، همراه با شادی و موفقیت داشته باشید. 🎤 پایگاه نشر آثار" " @aasarostad @aasarostad @aasarostad 📚 تحلیل های صوتی، تصویری و نوشتاری روزانه را در این کانال دنبال کنید. 🔹 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی است. 🔸 لطفا برای آگاهی دیگران، حتی المقدور با لینک نشر دهید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 خطری بسیار سنگین و تهدید‌آمیز برای زنان جامعه و نظام خانواده ⭕️مراحل بی بندوباری آنچنان که در غرب طی شداین بود: از دو تار مو شروع می شود اما به بی حجابی کامل، ازدواج با حیوانات، ازدواج سفید و فرزندان نامشروع یا حرام زاده‌آوری،حذف اسم پدر از شناسنامه بدلیل نامعلوم بودن پدر، ختم خواهد شد دقیقاً مثل غرب! 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
أنا‌ لله‌ و‌ انا ‌الیه‌ راجعون ❌ ‏الجزیره نوشته و به پناه گرفته در بیمارستان شفاء ! ⭕️ ‏شوهرِ زنِ مورد تجاوز ارتش اسرائیل: «سربازای اسرائیلی دستور دادن لباس‌‌هاش رو دربیاره و بعد وحشیانه کتکش زدن، گفته: «من هستم، منو نزنید»، اما توجهی نکردن و بعد از چند ساعت، بجز زن باردار و فرزندانش رو بیرون آوردن، جلوی ، و به اونا و مردها و بقیه رو تهدید کردن که اگه چشماتون رو ببندید به شما شلیک می‌کنیم....» 🔴 ‏تف به این دنیای خفه‌خون گرفته و همه سازمان‌های بین‌المللی‌تون... 🔻چه روزهایی رو دیدیم در این دنیا… ‌‌هیچ کاری هم از دستمون بر نیامد…😔 اللهم عجل لولیک... آقا جان، دنیا سرتاسر ظلم و جور شده است، حتی به از هستند و در مقابل این همه جنایات نه تنها کاری نمی‌کنند بلکه یاری گر هم شده‌اند بیا که دنیای بی تو دیگر ارزش زندگی کردن ندارد،،، ،،، 🤲 March 24, 2024 (یک‌شنبه ۵ فروردین ۱۴۰۳) منبع : X👇 https://x.com/M_shebrawy3/status/1771606131799937438?s=35 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🇺🇸 از منظر چه زمانی آغاز می‌شود؟ 🔹بر اساس نظرسنجی جدید موسسه یوگاو؛ حدود 61% از آمریکایی‌ها فکر می‌کنند جنگ جهانی بعدی در حداقل 5 الی 10 سال آینده شروع می‌شود. 🔹 در این نظرسنجی مردم آمریکا معتقدند سه کشور ، و در جبهه خواهند بود و سه کشور ، و در جبهه هستند. March 22, 2024 (جمعه ۳ فروردین ۱۴۰۳) منبع :👇 https://today.yougov.com/politics/articles/48981-most-americans-think-another-world-war-within-the-next-decade 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
 🇺🇬 را اعلام و مجازات هایی از جمله برای آن در نظر گرفته است👏 March 23, 2024 (شنبه ۴ فروردین ۱۴۰۳) :👇 https://www.bbc.co.uk/news/av/world-africa-65034513 X👇 https://x.com/newstart_2024/status/1771467615417835722?s=35 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🇮🇳 ‌در قانون جدید مهاجرت ، همه مذاهب مختلف به جز می‌توانند بگیرند. March 12, 2024 منابع :👇 1⃣ https://www.bbc.co.uk/news/world-asia-68538260 2⃣ https://www.nbcnews.com/news/world/india-announces-steps-implement-citizenship-law-excludes-muslims-rcna142908 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🇵🇸 دکتر که در مجتمع پزشکی الشفا در کار می کند، از ترک بیمارستان خودداری کرد و بر اصرار داشت، به گفته شاهدان و منابع رسانه‌ای، وی برای تلافی جویانه توسط نیروهای ارتش در مقابل شد. March 23, 2024 (شنبه ۴ فروردین ۱۴۰۳) منبع :👇 1⃣ https://x.com/QudsNen/status/1771437176338759817?s=20 2⃣ https://x.com/palinfoen/status/1771496157874655500?s=20 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🔴 شاهدان بیشتری علیه به در جریان حملات به بیمارستان الشفاء صحبت می کنند. March 25, 2024 (دوشنبه ۶ فروردین ۱۴۰۳) منبع :👇 X https://x.com/Kahlissee/status/1772170720136597517?s=35 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.