eitaa logo
اخبار جبهه مقاومت
4.6هزار دنبال‌کننده
27.2هزار عکس
21.3هزار ویدیو
106 فایل
کانال آخرین خبرهای جبهه مقاومت _تحولات منطقه اخبار_جبهه_مقاومت @afsaranemam 🎤رسانه باشیم آیدی ادمین ارشد کانال👇👇 و سفارش تبلیغات @f_aaha
مشاهده در ایتا
دانلود
چرا تاجیکستان به مرکز جدید پرورش داعش تبدیل شده؟! برخلاف آنچه بارها تبلیغ شده افغانستان پایگاه جدید پرورش داعشی ها نیست بلکه در کمال ناباوری نام کشور تاجیکستان به چشم می خورد. بعد از حادثه تروریستی در روسیه و دستگیری چند داعشی تاجیک، نام این کشور بعنوان پایگاه جدید داعش و نفوذ عقائد وهابیت_تکفیری بیشتر به چشم آمد. همانطور که با مروری بر عملیات تروریستی داعش در شاهچراغ و کرمان و عملیات تروریستی داعش در قندهار افغانستان هم نام داعشی هایی با ملیت تاجیک به چشم می خورد. لذا باید اذعان نمود متاسفانه اینک تاجیکستان به یک مرکز جدیدی برای تولید داعش تبدیل شده است و میان شاخه داعش خراسان و احتمالا منابع امنیتی تاجیکستان ارتباطی برقرار شده است. البته این نیز قابل توجه است که آن عده از تاجیکستانی ها که همراه داعش خراسان هستند در عکسهای منتشر شده بعد از عملیات تروریستی معمولا با صورت پوشیده شده هستند همچنان که بعد از حادثه تروریستی کرمان چنین کردند، تا احتمالا طبق دستور منابع امنیتی خودشان، حداقل بی هویت و مخفی نگهداشته شوند تا فشار بر دولت تاجیکستان کاهش یابد. این مساله البته به معنای انکار نقش ترکیه در آموزش نیروهای داعشی ندارد، همچنان که برخی از این تروریست ها قبل از عملیات سفری به ترکیه داشته اند و همچنین این مساله به معنای متهم نمودن همه ی تاجیک ها نیست، همچنان که بسیاری از آنان انسان های معتقد و فرهیخته ای هستند. احمد کوثری 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
شماری از اصلاحات شجاعانه میرزاتقی خان امیرکبیر ♦️ داشتم کتابی در مورد تاریخ قاجار می خواندم که به اصلاحات امیرکبیر رسیدم ؛ اصلاحاتش را که دیدم وحشت کردم از تهور و جسارت او؛ حق داشتند بکشندش ؛ کاری که این آشپززاده کرد در جو مستبدانه آنزمان خودکشی بود. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
از رضا پهلوی میپرسه آخرین نوروز و سال تحویلی که در کنار پدر گذرانده چه سالی بوده است؟ و او پاسخ میدهد: اگر اشتباه نکنم تابستان ۵۷😳😂 احتمالا احمق هنوز نفهمیده سال تحویل در اول بهار برگزار می‌شود. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
برایان ۳۵ ساله تو ۱۷ سالگی بخاطر اینکه پدر مادرش با دختر شدنش مخالف بودن با چاقو جفتشون رو کشت و به زندان رفت اونجا گفت دخترم ، فرستادنش زندان زنان ولی یادش افتاد مَرده به چندتا زن تجاوز کرد😐 الان دولت امریکا دقیقا نمیدونه باید با برایان چیکار کنه 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
تو قانون جدید بلژیک رای دادن افراد ۱۶ و ۱۷ ساله اجباری شد قبل از اون هم حضور افراد بالای ۱۸ سال در انتخابات اجباری بود. بلژیک همونجائیه که وزیر امور خارجه‌‌ش برای شعار زن،زندگی و آزادی گیسهای خودشو برید. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
شرکت هلندی که چند وقت پیش عروسک جنسی کودک (مخصوص پدوفیلیا) ساخته بود جدیدا داره عروسک جنسی سگ واسه طرفدارای زوفیلیا تولید میکنه! غرب داره تو کثافتی به اسم جاهلیت مدرن دست و پا میزنه و عده ای هم اینجا هنوز گداییش رو میکنن... 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فرزند آیت‌الله علم‌الهدی: ارتباطی با هولدینگ گردشگری ندارم ماجد علم‌الهدی: هیچ‌گونه شناخت و ارتباطی با آقای مهدی جوانمرد و هلدینگ او ندارم. تا امروز به هیچ یک از زیر مجموعه‌های گردشگری این هلدینگ نرفتم و سرمایه‌ای برای سرمایه‌گذاری در این زمینه هم ندارم. چند روز قبل یک رسانهٔ فارسی‌زبان‌ مدعی شده بود که شرکتی که درخت‌های هیرکانی را بریده، متعلق به ماجد علم‌الهدی است. پروندهٔ درخت‌های هیرکانی هم در قوهٔ‌قضائیه‌ در حال پیگیری است. @rafeshobahatemajazi ❌اینجا دریچه ای برای افزایش آگاهی و رفع شبهات می باشد. 👈حتی المقدور با لینک نشر دهید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هالیوود در حال ساخت یک فیلم جدید است که مستقیما به ظهور حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) میپردازد! و طبیعتا فیلمی که هالیوود میسازد از امام زمان، روایت مثبتی از ایشان نمیتواند داشته باشد! ما داریم چیکار میکنیم😒 💥حوادث آخرالزمانی - اخبار فتنه ها و تحلیل آنها @aakharazaman313 🌒با شناخت فتنه‌ های آخرالزمان گامی بسوی ظهور برداریم، ان شاءالله
معتقدم علی‌بن‌ابی‌طالب شاخص مهمی برای شناخت آدماست. هرکس خودش رو مرید و دوستدار او معرفی کرد، الزاما انسان سالمی نیست. ولی هرکس به دشمنی با او پرداخت، حتما چرک و آلوده است. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
چه ارتباطی بین میرحسینی بودن و نوچه اسرائیل شدن هست؟ 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
یکی به قرآن صامت اهانت کرده و یکی به قرآن ناطق. چرا اولی دستگیر شده ‌و دومی خیر؟ از حق نگذرید 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
💠 اعمال شب نوزدهم 💠 گزارش ایسنا، در روایتی از امام باقر (علیه‌السلام ) آمده است : « هرکس شب قدر را احیا دارد، گناهان‌ او آمرزیده شود، هرچند زیاد باشد.» لذا به بیان مرحوم «علّامه مجلسی»، بهترین اعمال در این شب‌ها طلب آمرزش گناهان‌ و دعا برای امور دنیوی و اخروی است. شب نوزدهم ماه رمضان، اوّل شب‌های قدر است، شب قدر همان شبی است که در تمام سال شبی به خوبی و فضیلت آن نمی‌رسد و عمل در آن بهتر است از عمل در هزار ماه. در آن شب تقدیر امور در سال مشخص می‌شود و ملائکه و روح که اعظم ملائکه است به اذن پروردگار به زمین نازل می‌شوند و به خدمت امام زمان(ع) مشرف می‌شوند و آن‌چه را برای هرکس مقدّر شده است بر امام زمان(ع) عرضه می‌کنند. 💠 اعمال شب‌های قدر بر دو نوع است؛ ❇️ یکی آن‌که در هر سه شب باید انجام داد و دیگر آن‌ که مخصوص است به هر شبی. اعمال مشترک شب‌های قدر(۱۹، ۲۱، ۲۳) به این شرح است : ❇️ ۱_غسل؛ علاّمه مجلسی فرموده که غسل این شب‌ها را مقارن غروب آفتاب کردن بهتر است که نماز شام را با غسل بخواند. ❇️ ۲_ دو رکعت نماز؛ در هر رکعت بعد از حمد هفت مرتبه توحید بخواند و بعد از فراغ ۷۰ مرتبه اَسْتَغْفِرُ اللّهَ وَاَتُوبُ اِلَیْهِ بگوید. در روایت نبوی(ص) است که از جای خود برنخیزد تا حقّ تعالی او را و پدر و مادرش را بیامرزد. ❇️ ۳_خواندن سوره های دخان و قدر ❇️ ۴_ قرآن به سرگرفتن و خدا را بحق ۱۴معصوم قسم دادن ❇️ ۵_ زیارت امام حسین (ع) و خواندن زیارت ❇️ ۶_ ۱۰۰ بار استغفار ❇️ ۷_ ۱۰۰ ذکر «اللهم العن قتلةَ أمیرِالمؤمنین ❇️۸_ خواندن دعای جوشن کبیر ❇️ ۹_خواندن دعای فرج و دعای سلامتی امام زمان (عج) ❇️ ۱۰_ احیا داشتن شب به عبادت و دعا ❇️ ۱۱_ خواندن این دعا ❇️ اَللّهُمَّ اْجْعَلْ فیما تَقْضی وَتُقَدِّرُ مِنَ الاْمْرِ الْمَحْتُومِ ❇️ وَفیما تَفْرُقُ مِنَ الاْمْرِ الحَکیمِ فی لَیْلَةِ الْقَدْرِ ❇️ وَفِی الْقَضاَّءِ الَّذی لا یُرَدُّ وَلا یُبَدَّلُ ❇️اَنْ تَکْتُبَنی مِنْ حُجّاجِ بَیْتِکَ الْحَرامِ ❇️ الْمَبْرُورِ حَجُّهُمُ الْمَشْکُورِ سَعْیُهُمُ الْمَغْفُورِ ذُنُوبُهُمُ الْمُکَفَّرِ عَنْهُمْ سَیِّئاتُهُمْ ❇️ وَاجْعَلْ فیما تَقْضی وَتُقَدِّرُ اَنْ تُطیلَ عُمْری وَتُوَسِّعَ عَلَیَّ فی رِزْقی وَتَفْعَلَ بی کَذا وَکَذا و حاجت خود را بخواهید. ✍التماس دعای فرج @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد ❌حتی المقدور با لینک ارسال شود
🇦🇲🇪🇺🇷🇺وزیر خارجه روسیه: ماموریت اتحادیه اروپا در ارمنستان در حال تبدیل شدن به ماموریت ناتو است.🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇵🇸هم اکنون؛ آتش سوزی در مجاورت بیمارستان الشفاء غزه🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇵🇸🇺🇸در جریان یک مراسم تبلیغاتی که شب گذشته برای بایدن برگزار شد، شرکت کنندگان شعارهایی علیه بایدن سر دادند: بایدن، شرم بر تو باد که اجازه کشتار در غزه را می دهی.🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇦🇲🇦🇿🇷🇺رسانه های ارمنی در انتقاد از حرف لاوروف، وقتی مردم شروع به ترک قره باغ کردند، پاشینیان از پوتین پرسید: آقای پوتین چرا مردم قره باغ را به سرنوشت خود واگذار کردید؟ پوتین به پاشینیان پاسخ داد: متأسفم، به خاطر خدا، آنها تصمیم گرفتید که دیگر شهروندان شما نباشند. 🔹رسانه های ارمنی: حالا پس از واگذاری بخش های از ارمنستان به باکو، روسیه نگران گسترش ناتو در ارمنستان است؟🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🇵🇸🇾🇪یمنی ها در حمایت از مردم مظلوم غزه بازهم طوفان بپا کردند.🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🇵🇸🇶🇦🇪🇬نتانیاهو بار دیگر نمایندگان خود را برای ادامه مذاکرات آتش بس و تبادل اسرا به مصر و قطر می‌فرستد🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇵🇸🇺🇸🇾🇪بیعت کودکان یمنی با سید بدرالدین حوثی، ما همه سربازان تو سید بدرالدین هستیم و آماده جنگ با آمریکا و رژیم صهیونیستی🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🇱🇧🇵🇸وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: من دستور دادم که لشکرکشی به شمال اسرائیل را گسترش دهند، این موضوع را به آمریکایی ها و میانجی ها اطلاع دادیم. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نکته مهم استاد فاطمی نیا برای شب قدر! 🎙🎙سخنرانان برتر کشوری @baineasatid313 💥💥اینجا برای کسانی هست که دنبال بهترینها می باشند ♦️ برای استفاده دیگران حتی المقدور با لینک نشر دهید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺ببینید | سخنرانی مرحوم آیت الله حاج آقا مجتبی تهرانی برای قبول شدن عمل در شب های قدر ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 🎙🎙سخنرانان برتر کشوری @baineasatid313 💥💥اینجا برای کسانی هست که دنبال بهترینها می باشند ♦️ برای استفاده دیگران حتی المقدور با لینک نشر دهید ‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
yabnal hasan adrekni.mp3
3.85M
استاد دانشمند غریبی امام زمان ( عج ) 🎙🎙سخنرانان برتر کشوری @baineasatid313 💥💥اینجا برای کسانی هست که دنبال بهترینها می باشند ♦️ برای استفاده دیگران حتی المقدور با لینک نشر دهید