eitaa logo
اخبار جبهه مقاومت
4.6هزار دنبال‌کننده
27.2هزار عکس
21.3هزار ویدیو
106 فایل
کانال آخرین خبرهای جبهه مقاومت _تحولات منطقه اخبار_جبهه_مقاومت @afsaranemam 🎤رسانه باشیم آیدی ادمین ارشد کانال👇👇 و سفارش تبلیغات @f_aaha
مشاهده در ایتا
دانلود
چه ارتباطی بین میرحسینی بودن و نوچه اسرائیل شدن هست؟ 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
یکی به قرآن صامت اهانت کرده و یکی به قرآن ناطق. چرا اولی دستگیر شده ‌و دومی خیر؟ از حق نگذرید 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
💠 اعمال شب نوزدهم 💠 گزارش ایسنا، در روایتی از امام باقر (علیه‌السلام ) آمده است : « هرکس شب قدر را احیا دارد، گناهان‌ او آمرزیده شود، هرچند زیاد باشد.» لذا به بیان مرحوم «علّامه مجلسی»، بهترین اعمال در این شب‌ها طلب آمرزش گناهان‌ و دعا برای امور دنیوی و اخروی است. شب نوزدهم ماه رمضان، اوّل شب‌های قدر است، شب قدر همان شبی است که در تمام سال شبی به خوبی و فضیلت آن نمی‌رسد و عمل در آن بهتر است از عمل در هزار ماه. در آن شب تقدیر امور در سال مشخص می‌شود و ملائکه و روح که اعظم ملائکه است به اذن پروردگار به زمین نازل می‌شوند و به خدمت امام زمان(ع) مشرف می‌شوند و آن‌چه را برای هرکس مقدّر شده است بر امام زمان(ع) عرضه می‌کنند. 💠 اعمال شب‌های قدر بر دو نوع است؛ ❇️ یکی آن‌که در هر سه شب باید انجام داد و دیگر آن‌ که مخصوص است به هر شبی. اعمال مشترک شب‌های قدر(۱۹، ۲۱، ۲۳) به این شرح است : ❇️ ۱_غسل؛ علاّمه مجلسی فرموده که غسل این شب‌ها را مقارن غروب آفتاب کردن بهتر است که نماز شام را با غسل بخواند. ❇️ ۲_ دو رکعت نماز؛ در هر رکعت بعد از حمد هفت مرتبه توحید بخواند و بعد از فراغ ۷۰ مرتبه اَسْتَغْفِرُ اللّهَ وَاَتُوبُ اِلَیْهِ بگوید. در روایت نبوی(ص) است که از جای خود برنخیزد تا حقّ تعالی او را و پدر و مادرش را بیامرزد. ❇️ ۳_خواندن سوره های دخان و قدر ❇️ ۴_ قرآن به سرگرفتن و خدا را بحق ۱۴معصوم قسم دادن ❇️ ۵_ زیارت امام حسین (ع) و خواندن زیارت ❇️ ۶_ ۱۰۰ بار استغفار ❇️ ۷_ ۱۰۰ ذکر «اللهم العن قتلةَ أمیرِالمؤمنین ❇️۸_ خواندن دعای جوشن کبیر ❇️ ۹_خواندن دعای فرج و دعای سلامتی امام زمان (عج) ❇️ ۱۰_ احیا داشتن شب به عبادت و دعا ❇️ ۱۱_ خواندن این دعا ❇️ اَللّهُمَّ اْجْعَلْ فیما تَقْضی وَتُقَدِّرُ مِنَ الاْمْرِ الْمَحْتُومِ ❇️ وَفیما تَفْرُقُ مِنَ الاْمْرِ الحَکیمِ فی لَیْلَةِ الْقَدْرِ ❇️ وَفِی الْقَضاَّءِ الَّذی لا یُرَدُّ وَلا یُبَدَّلُ ❇️اَنْ تَکْتُبَنی مِنْ حُجّاجِ بَیْتِکَ الْحَرامِ ❇️ الْمَبْرُورِ حَجُّهُمُ الْمَشْکُورِ سَعْیُهُمُ الْمَغْفُورِ ذُنُوبُهُمُ الْمُکَفَّرِ عَنْهُمْ سَیِّئاتُهُمْ ❇️ وَاجْعَلْ فیما تَقْضی وَتُقَدِّرُ اَنْ تُطیلَ عُمْری وَتُوَسِّعَ عَلَیَّ فی رِزْقی وَتَفْعَلَ بی کَذا وَکَذا و حاجت خود را بخواهید. ✍التماس دعای فرج @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد ❌حتی المقدور با لینک ارسال شود
🇦🇲🇪🇺🇷🇺وزیر خارجه روسیه: ماموریت اتحادیه اروپا در ارمنستان در حال تبدیل شدن به ماموریت ناتو است.🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇵🇸هم اکنون؛ آتش سوزی در مجاورت بیمارستان الشفاء غزه🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇵🇸🇺🇸در جریان یک مراسم تبلیغاتی که شب گذشته برای بایدن برگزار شد، شرکت کنندگان شعارهایی علیه بایدن سر دادند: بایدن، شرم بر تو باد که اجازه کشتار در غزه را می دهی.🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇦🇲🇦🇿🇷🇺رسانه های ارمنی در انتقاد از حرف لاوروف، وقتی مردم شروع به ترک قره باغ کردند، پاشینیان از پوتین پرسید: آقای پوتین چرا مردم قره باغ را به سرنوشت خود واگذار کردید؟ پوتین به پاشینیان پاسخ داد: متأسفم، به خاطر خدا، آنها تصمیم گرفتید که دیگر شهروندان شما نباشند. 🔹رسانه های ارمنی: حالا پس از واگذاری بخش های از ارمنستان به باکو، روسیه نگران گسترش ناتو در ارمنستان است؟🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🇵🇸🇾🇪یمنی ها در حمایت از مردم مظلوم غزه بازهم طوفان بپا کردند.🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🇵🇸🇶🇦🇪🇬نتانیاهو بار دیگر نمایندگان خود را برای ادامه مذاکرات آتش بس و تبادل اسرا به مصر و قطر می‌فرستد🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇵🇸🇺🇸🇾🇪بیعت کودکان یمنی با سید بدرالدین حوثی، ما همه سربازان تو سید بدرالدین هستیم و آماده جنگ با آمریکا و رژیم صهیونیستی🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🇱🇧🇵🇸وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: من دستور دادم که لشکرکشی به شمال اسرائیل را گسترش دهند، این موضوع را به آمریکایی ها و میانجی ها اطلاع دادیم. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نکته مهم استاد فاطمی نیا برای شب قدر! 🎙🎙سخنرانان برتر کشوری @baineasatid313 💥💥اینجا برای کسانی هست که دنبال بهترینها می باشند ♦️ برای استفاده دیگران حتی المقدور با لینک نشر دهید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺ببینید | سخنرانی مرحوم آیت الله حاج آقا مجتبی تهرانی برای قبول شدن عمل در شب های قدر ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 🎙🎙سخنرانان برتر کشوری @baineasatid313 💥💥اینجا برای کسانی هست که دنبال بهترینها می باشند ♦️ برای استفاده دیگران حتی المقدور با لینک نشر دهید ‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
yabnal hasan adrekni.mp3
3.85M
استاد دانشمند غریبی امام زمان ( عج ) 🎙🎙سخنرانان برتر کشوری @baineasatid313 💥💥اینجا برای کسانی هست که دنبال بهترینها می باشند ♦️ برای استفاده دیگران حتی المقدور با لینک نشر دهید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻یه زمانی از ترس ممنوع‌الکار شدن هم شده، بازیگران اجازهٔ همچنین کاری رو نمیدادن ولی انفعال مسئولان ترسشون رو ریخته! پ ن: اقای وزیر فرهنگ و ارشاد خداقوت 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شب قدر چه دعایی کنیم؟ آیت الله جاودان 🎙🎙سخنرانان برتر کشوری @baineasatid313 💥💥اینجا برای کسانی هست که دنبال بهترینها می باشند ♦️ برای استفاده دیگران حتی المقدور با لینک نشر دهید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🖋 دستورالعملی مهم برای امشب ، از آیت الله فاطمی نیا(ره) ، که فرمودند : سِرّی دارد و نمی توانم سِرَّش را برایتان بگویم : امشب حتما و حتما اینارو بخونید...☝️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 محمد غلوم: امروز خیلی‌ها در دنیا فارسی یاد می‌گیرند تا صحبت‌های رهبر انقلاب را متوجه شوند. 🔷 مداح بحرینی در برنامه «هنوز» در تلویزیون اینترنتی خبرگزاری دانشجو: 🔸اگر از من بپرسید چرا فارسی صحبت می‌کنم؟ می‌گویم: «زبان اسلام، قرآن است ولی زبان انقلاب، فارسی است.» 🔸در بحرین افرادی وجود دارند که به آن‌ها «اوپِن مایند» گفته می‌شود؛ آن‌هایی که فکر می‌کنند ذهن روشنی دارند، در حالی که در غفلت‌اند. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
روایت کندس اَوئنز تحلیل گر امریکایی از سلطه صهیونیسم بر رسانه‌ها 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
ارتش رژیم صهیونسیتی از هلاکت یک نیروی خود در نوار غزه خبرداد 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
پیام اسرای اسرائیلی به خانواده‌هایشان؛ به دلیل سیاست‌های نتانیاهو روز به روز به سختی‌های من افزوده می‌شود و همچنان منتظر آزاد شدن هستم 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
طلال نصار از رهبران حماس: مصر مسئول محاصره مردم غزه و گرسنگی کشیدن آنهاست 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
شلیک‌های دقیق حزب‌الله به مواضع صهیونیستی شلیک گلوله‌های توپ به محل تجمع نظامیان دشمن در قلعه هونین. حمله توپخانه‌ای دقیق به یک گروه پیاده دشمن در حدب یارون. اصابت موشک‌های فلق به پایگاه جل العلام و محل تجمع سربازان دشمن اسرائیلی اطراف آن. حمله دقیق با تسلیحات مناسب به پایگاه متولا. هدف گرفتن پایگاه السماقه در تپه‌های اشغالی کفرشوبا با تسلیحات موشکی. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
جوشن کبیر با خط درشت.pdf
408.8K
@jahadetabiinvasavaderesanehei جوشن کبیر با خط درشت جهت استفاده در شبهای مبارک قدر @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد ❌حتی المقدور با لینک ارسال شود