eitaa logo
اخبار جبهه مقاومت
4.6هزار دنبال‌کننده
27.2هزار عکس
21.3هزار ویدیو
106 فایل
کانال آخرین خبرهای جبهه مقاومت _تحولات منطقه اخبار_جبهه_مقاومت @afsaranemam 🎤رسانه باشیم آیدی ادمین ارشد کانال👇👇 و سفارش تبلیغات @f_aaha
مشاهده در ایتا
دانلود
D1738457T14542757(Web)-mc.mp3
14.86M
🔹 معنای عرض من در سه موضوع است. اول دو سه جمله کوتاه درباره شب قدر عرض می‌کنم. بعد چند جمله راجع به دعا و اینکه راجع به آنچه باید در شب قدر از خدای متعال خواست و سوم چندجمله‌ای راجع به امیرالمؤمنین که شب ضربت خوردنشان است. 🎙 🎤🎤سخنرانان و اساتید برجسته کشور @asatid313 🔴 گامی بسوی آگاهی‌ بیشتر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 برخی مسئولین ( _سری اول_قسمت اول) 📝تنها راه حل مشکلات اقتصادی چیست؟ 🤔اندیشه صحیح⬅️ بینش و تحلیل سیاسی صحیح و قوی و شناخت درست دشمن و روشهای دشمنی‌اش⬅️ گفتمان صحیح⬅️ ورود مستقیم توده مردم برای مطالبه و بعد اداره مردمی حاکمیت با تشکیلات کاملا مردمی... 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
15 حجت-الاسلام-عالی-روز-پانزدهم-رمضان-1445.mp3
43.2M
🎤مراسم ظهرهای ماه مبارک رمضان موضوع سخنرانی: سیره امام حسن مجتبی علیه السلام 🗓سه‌شنبه 7 فروردین‌ 1403 📍اصفهان | حرم حضرت زینب خواهر امام رضا علیهماالسلام 🎤🎤سخنرانان و اساتید برجسته کشور @asatid313 🔴 گامی بسوی آگاهی‌ بیشتر
روزی عمار محضر امیرالمومنین رسید و متوجه خشم مولایش شد. علت را از حضرت سوال نمود. حضرت امیر فرمودند: از کوچه عبور میکردم و متوجه شدم مردی در حال دعوا با زنی هست و بر سر او فریاد می کشد... همین حالا سراغش برو و بگو اگر دست ازین کار نکشد علی با ذوالفقار می آید... عمار پیغام را رساند و مرد کوتاه آمد. بعد عمار با صدایی رسا گفت: بدانید که اگر کسی بر سر زن ها فریاد بکشد؛ مولای من تحمل نمی‌کند و با ذوالفقار می آید.‌.. اثر جدید حسن روح الامین🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بهتره هر چند وقت یکبار این کلیپ را ببینیم، تا فراموشی به سراغمان نیاید.... 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
HeyadarHeydar-Karimi.mp3
10.02M
🎙 حیدر حیدر اول و آخر حیدر 🎤 حاج محمود کریمی🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ما نیازی به دنیا نداریم ، ما آخرت را داریم ✌️😔 مظلومیت و بی نیازی و قدرت در یک قاب . چقدر این مردم خاص هستند. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خبر خاصی نیست. فقط آقای جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا دارن جابجا میشن!😳🇨🇦 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
مداحی آنلاین - چه کنیم شب قدر را درک کنیم - استاد عالی.mp3
1.8M
🌙 ♨️چه کنیم را درک کنیم؟ 👌 بسیار شنیدنی 🎙حجت الاسلام 🎤🎤سخنرانان و اساتید برجسته کشور @asatid313 🔴 گامی بسوی آگاهی‌ بیشتر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢پیام شهید بهروز واحدی و روایت خوابی که دیده بود. « جاده ظهور همین است که در آن در حال حرکت هستید🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 / اسرای داعش در زندانی در شهر رقه در شمال سوریه شورش کردند! ظاهرا توطئه ای در حال شکل گیریست برای فعال سازی داعش ... 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🔴 : کشتی های جنگی روسیه رسما وارد دریای سرخ شدند. 🔸رویارویی دریایی احتمالی با ناتو 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥استقبال امیرعبداللهیان از زیاد نخاله 🔻 وزیر امور خارجه امروز در محل وزارت امور خارجه از زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین استقبال کرد. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🔴 شکایت سودان از امارات در شورای امنیت سازمان ملل 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🔷 روز جمعه، دولت سودان شکایتی رسمی از امارات متحده عربی را بر روی میز کازویوکی یامازاکی (رئیس شورای امنیت سازمان ملل متحد) قرار داد. 🔷 این شکایت شامل دلایلی است که دولت سودان بر اساس آن اتهامات خود را علیه امارات درباره تجاوز به حاکمیت ارضی، تمامیت ارضی و استقلال سیاسی سودان از طریق شبه‌نظامیان واکنش سریع مطرح کرد. 🔷 در شکایت رسمی الحارث ادریس الحارث (سفیر و نماینده دائم جمهوری سودان در سازمان ملل متحد) از سازمان ملل و شورای امنیت خواسته شده است که تجاوزات امارات متحده عربی علیه سودان و مردم آن را به صراحت محکوم کنند. 🔷 وی از شورای امنیت خواست قاطعانه برای توقف دخالت بیگانگان در امور داخلی سودان، توقف فوری استخدام مزدوران و قطع پشتیبانی نظامی، آمادی و تدارکاتی از شبه نظامیان پشتیبانی سریع و شبه‌نظامیان متحد آن تلاش کنند. 🔷 در این شکایت دولت سودان خواستار جبران خسارات ناشی از حمله شبه نظامیان واکنش سریع تحت حمایت امارات متحده عربی، مطابق با اصول حقوق بین‌الملل مرتبط با مسئولیت دولت‌ها در عرصه بین‌المللی شده است. 🔷 الحارث در این شکایت رسمی دولت چاد را متهم کرد و در عین حال از شورای امنیت خواست تا دولت چاد را از ادامه همکاری در اجرای طرح تجاوز به سودان و جذب جوانان برای جنگ در سودان بازدارند. 🔷 وی هم‌چنین از چاد خواست تا از در دسترس قرار دادن زمین‌های خود برای پناه‌دادن به جنگجویان وابسته به امارات، پناه دادن به مجروحان و انتقال تسلیحات، تدارکات و تجهیزات نظامی به نیروهای واکنش سریع در دارفور و دیگر نقاط سودان جلوگیری کند. 🔷دولت سودان هم‌چنین از چاد خواست نیروهای مشترک را برای محافظت از مرزهای بین دو کشور تقویت کند. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🔺گسترش دزدی در عدن 🔺شهروندان عدن (مرکز دولت خودخوانده شورای ریاستی وابسته به عربستان) از افزایش دزدی در مناطقی از عدن شکایت دارند. 🔺سرقت باتری خودرو، کنتور آب و کفش نمازگزاران در چندین منطقه عدن، از جمله الممداره و شیخ عثمان، باعث نارضایتی مردم شده است. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رژیم جعلی برای دور زدن تحریم مردمی به جعل نام افتاد! 🔸در پی تحریم مردم بر خرید کالاهای ساخت رژیم صهیونیستی، ویدئویی منتشر شده که نشان می‌دهد خرماهای اسرائیلی به نام آفریقای جنوبی در فروشگاه‌های غربی توزیع شده است. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🔷 دبیرکل جهاد اسلامی: ما پیروز خواهیم شد 🔸از زمان پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، جمهوری اسلامی ایران همواره از مردم فلسطین و مقاومت این ملت حمایت می‌کند و این موضوع بر هیچکس پوشیده نیست. 🔸از ایران و ملت ایران که همواره در کنار عدالت و ملت مظلوم ایران می‌ایستد و از مردم ایران و رهبر معظم انقلاب اسلامی تشکر می‌کنم. 🔸ما پیروز خواهیم شد و پایداری ملت فلسطین الگویی برای همهٔ ملت‌های جهان خواهد بود و در پایان نبرد طوفان الاقصی پیروزمندانه با شما دیدار می‌کنم. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🔷 المنار: رزمندگان حزب‌الله پایگاه صهیونیستیِ الرادار در مزارع اشغالیِ شبعا را هدف حمله قرار دادند. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🔷 حمله پهپادی به مقر فرماندهی صهیونیست‌ها 🔸حزب‌الله لبنان اعلام کرد که با تعدادی پهپاد مقر فرماندهی تیپ غربی ارتش رژیم اسرائیل را در منطقه «یعرا» واقع در شمال فلسطین اشغالی هدف قرار داده و پهپادها مستقیم به هدف اصابت کرده است. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🖤 خواهش مرغابیان را رد نکن قدری بمان رفتن تو حال دنیا را پریشان می‌کند. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 صدای بمباران خواب برای ما نگذاشته است، بهترین دایی‌ام را در حمله اسرائیل از دست دادم 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تحلیل اسماعیل کوثری از اشتباه راهبردی آمریکا در جنگ غزه اسماعیل کوثری - عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی: 🔸اگر آمریکا و اسرائیل عقل داشتند، نمی‌گذاشتند کار به اینجا برسد که امروز مردم همه علیه آنها باشند. 🔸به نظرم در نهایت اسرائیل همه چیز را رها می‌کند و کار را به دست خود فلسطینی‌ها خواهد داد. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️آیا ایرانی‌ها در غزه موکب برپا کرده‌اند؟ احمد اثنی عشرران - مدیر بنیاد ام الیتامی خدیجه الکبری(س): 🔹️برخی حاضرند کالاهای زیادی برای غزه بفرستند ولی واقعا امکانش نیست، بلکه امروز بهترین کار، اختصاص پول به این کار است. 🔹️هیچ موکبی در غزه برپا نشده بلکه تکیه‌هایی برای طبخ غذا مهیا شده که با کمک‌هایی از سراسر دنیا فعال هستند. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ بی بی سی: 🔺اینگونه تاریخ ایران بر روابطش با جهان تاثیر می‌گذارد/اقدام تهران برای صادرات سلاح به دیگر کشورها تلاشی برای گسترش نفوذ جهانی ایران است/جنگ صدام علیه ایران پیامد سهمناکی داشت و باعث شد تا ایران بر توسعه برنامه موشکی بازدارنده خود تمرکز کند... 🇮🇷 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.