eitaa logo
اخبار جبهه مقاومت
4.5هزار دنبال‌کننده
26.9هزار عکس
21.1هزار ویدیو
105 فایل
کانال آخرین خبرهای جبهه مقاومت _تحولات منطقه اخبار_جبهه_مقاومت @afsaranemam 🎤رسانه باشیم آیدی ادمین ارشد کانال👇👇 و سفارش تبلیغات @f_aaha
مشاهده در ایتا
دانلود
🔹راه آهن ایران بزودی از طریق افغانستان به چین متصل خواهد شد‌. این یعنی دیگر در آینده تجارت در این منطقه بدون دسترسی و نظارت غرب خواهد بود‌. یعنی گزینه دیگر روی میز نیست! صدها هزار شغل و فرصت اقتصادی ایجاد خواهد شد 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
4_6025816937076889431.mp3
5.37M
🥀🥀🖤🖤😔😭 آروم آروم میری بابا حیدر از دنیا دلگیری بابا حیدر سید مجید بنی فاطمه @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد ❌حتی المقدور با لینک ارسال شود
🔹ارتش رژیم صهیونیستی خواهر اسماعیل هنیه را در نقب بازداشت کرد. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ا ⟬﷽⟭ ا (ره): حفظ جمهوری اسلامی از حفظ یک نفر ولو امام عصر(عج) مهم‌تر است 👌 روز جمهوری اسلامی مبارک 💞🍃🌸🍃 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 شهرداری اصفهان: با صاحب اسب آسیب‌دیده در میدان نقش‌جهان برخورد شده 🔹در پی انتشار تصاویری از یک اسب در میدان نقش‌جهان که باوجود آسیب‌دیدگی مورد استفاده قرار گرفته بود، شهرداری اصفهان اعلام کرد این تصاویر مربوط به چند روز قبل است و همان روز مجوز فرد خاطی لغو شده. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
مقاومت عراق از حملۀ هوایی به اراضی اشغالی خبر داد 🔹گروه «مقاومت اسلامی عراق» در بیانیه‌ای اعلام کرد که یک هدف حیاتی رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی را با تسلیحات مناسب هدف قرار داده است. 🔸رسانه‌های صهیونیستی نیز می‌گویند که پهپاد مهاجمی که امشب به بندر ایلات اصابت کرده، از جهت اردن وارد حریم هوایی فلسطین اشغالی شده و احتمالا از عراق پرتاب شده، نه از یمن.🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
وزیر خارجهٔ ارمنستان: قصد عضویت در ناتو را نداریم اما با آن همکاری می‌کنیم. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🔴سامانه گنبد آهنین در شهر اشغالی حیفا فعال شد 🔻منابع عبری زبان از فعال شدن سامانه گنبد آهنین در شهر اشغالی حیفا خبر دادند. 🔻این منابع تاکید کردند که در شهر حیفا صدای انفجار شنیده شده است. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🔴ارتش اشغالگر صهیونیستی دقایقی پیش یک خودروی غیرنظامی را در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه هدف قرار داد. 🔻دو نفر به شهادت رسیده و تعدادی هم زخمی شدند. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🔴دولت آفریقای جنوبی اعلام کرده است که در صورت بازگشت این تروریستها به کشور، شهروندان خود را که در ارتش اسرائیل جنایت می کنند به اتهام جنایات جنگی تحت پیگرد قانونی قرار خواهد داد. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
به دقت بخوانید شرایط دارد به سمت ظهور حرکت میکند .... 🔴 اکانت اسرائیلی ترور آلارم: روزهای باشکوهی در پیش است. پیش‎به‎سوی شمارش معکوس... پیش‎تر این اکانت خبر از ذبح گوساله سرخ (هایفر) را در عید پسح آینده (2024) داده بود. 🔻توضیحات 👇 عیدفطر امسال بر اساس تعالیم تلمودی برابر تاریخیه که میتونن گاوهای قرمز رو ذبح کنن و بعد از اون محرومیت حضور در مسجدالاقصی که براساس تعالیم تلمودی فعلا وجود داره، برداشته میشه و اجازه ورود به مسجدالاقصی رو‌پیدامیکنن صهیون‌ها به تازگی از گاوی سرخ با نژاد خاص رونمایی کرده‌اند که قراره در آخر ماه رمضان مصادف با بزرگترین خورشید گرفتگی کامل۳۷۵ سال اخیر قربانیش کنند «در آئین یهودی گوساله قرمز باید پس از تخریب مسجد الأقصی قربانی شود» بایدن هم اخیرا تو جمع نماینده هاشون گفته من و نتانیاهو بزودی در اورشلیم مسیحا رو می‌بینیم، رییس جمهور صهیون آرژانتین هم چنین اظهاراتی داشته.. با این تفاسیر یهود امسال از مسیح دروغین رونمایی خواهد کرد. 🌦 علائم ظهور امام زمان (عج) @zuhoor313 🚩به جمع سربازان امام زمان(عج)خوش آمدید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻هکرهای گروه العائدون نیم میلیون فایل از مراکز مهم رژیم صهیونیستی "برداشتند" گروه هکری العائدون اعلام کرد به تعدادی از انجمن های صهیونیستی نفوذ کرده است، از جمله: 1: - جمعیت هلال احمر صهیونیستی 2: - انجمن پزشکی Magen David 3: - انجمن امداد صهیونیستی 4: - جامعه صلیب سرخ صهیونیستی 5:-انجمن پزشکی حدسا 6:-انجمن موسیقی درمانی 7: - انجمن پزشکان صهیونیست 8: - انجمن صهیونیستی زکا این گروه هکری ادعا می کند توانسته نزدیک به نیم میلیون فایل را به دست بیاورد. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️وقتی مجری العربیه به اراجیف اولمرت پاسخ می‌دهد؛ چطور نتانیاهو قاتل نیست؟ او ۳۰ هزار فلسطینی را کشته! 🔹 گفتگوی ایهود اولمرت با العربیه که با واکنش‌های جالب مجری این شبکه و رد اظهارات و ادعاهای نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی همراه شد. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️حزب عدالت ‌‌توسعه به رهبری رجب اردوغان در انتخابات شهردار کلان شهرها و شهر های صنعتی و‌ مذهبی شکست تاریخی خوردند. 🔹ده ها هزار نفر با تجمع در میادین شهرها با شعار “اردوغان خائن “استعفا سر دادند. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🔴«سیزده‌ به‌در» واقعا نحس است؟ 🔹 مسئول تدوین و تهیه پرونده جهانی «نوروز»: نحس بودن سیزده‌بدر باوری غلط است. در آیین‌ها و اعتقادات ما هیچ روزی نحس نیست. با این وجود گروهی دیگر بر باورِ نحسی سیزدهم فروردین پافشاری می‌کنند. بر اساس باور به اساطیر نجومی در ایران، عمر جهان ۱۲ ‌هزار سال است و احتمالاً تحت تأثیر همین تصور، سال را به دوازده ماه تقسیم کردند. 🔹باور به نحس بودن ۱۳ تنها در میان ایرانیان رواج نداشته؛ برخی می‌گویند چون یَهودا که به حضرت عیسی (ع) خیانت کرد، سیزدهمین عضوی بوده که در «شام آخر» حضور داشته است، پس از آن زمان، ۱۳ نحس شده است. با این وجود باورها و فرهنگ عامه مردم موضوعی است که همواره دستخوش تغییرات شده است. در سال‌های نخست قرنِ نو، احتمالا کمتر کسی بپذیرد که یک عدد یا یک روز خاص، بتواند سرنوشت او را در طول یک سال تعیین کند. با این وجود البته هنوز هم کم نیستند افرادی که سیزده‌بدر را نحس می‌دانند و برای فرار از نحسی آن از خانه خارج شده و به طبیعت می‌روند! ❗️ برای رسیدن به ها و خودتان، بد نیست به قرارگاه رفع شبهات مجازی سری بزنید، اگر مطالب در حد سلیقه شما نبود، از آن خارج شوید👇 🇮🇷 قرارگاه رفع شبهات و ابهامات مجازی و شناخت فتنه ها @rafeshobahatemajazi
اختلاف‌نظر مقامات تل‌آویو بر سر مذاکرات آتش‌بس 🔺شبکه ۱۳ اسرائیل گزارش داد که نتانیاهو درباره مذاکرات آتش‌بس با حماس، هنوز تصمیمی نگرفته است اما آیزنکوت، عضو کابینه جنگ تل‌آویو معتقد است فضایی برای انعطاف اسرائیل در این پرونده وجود دارد. 🔺تایمز اسرائیل نیز نوشت که رئیس موساد، به نتانیاهو، اطلاع داده که توافق با حماس برای آزادی گروگان‌ها، فقط با حل‌وفصل موضوع بازگشت غیرنظامیان فلسطینی به شمال نوار تکمیل خواهد شد. 🔺روزنامه هاآرتص به نقل از یک منبع اسرائیلی تایید کرد که مذاکرات به بن‌بست رسیده است؛ زیرا حماس از هرگونه انعطاف در مورد درخواست خود مبنی بر اجازه بازگشت همه ساکنان شمال غزه خودداری کرده است. 🔺شروط دیگر حماس شامل آزادی تعداد بیشتری از اسرای فلسطینی و خروج تمامی نظامیان ارتش رژیم اسرائیل از غزه می‌شود که تل‌آویو این دو خواسته را قاطعانه رد کرده است. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
دولت غزه: ارتش اسرائیل ۴۰۰ نفر را در بیمارستان شفاء شهید کرده است 🔺دفتر اطلاع‌رسانی دولت غزه اعلام کرد ارتش اسرائیل تاکنون ۳۲ بیمارستان را در نوار غزه سوزانده و نابود کرده و در مجتمع پزشکی الشفاء نیز ۴۰۰ فلسطینی را به شهادت رسانده است. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🔺الجزیره: ارتش اسرائیل قبل از ترک بیمارستان، ساختمان‌‌ها را آتش زده است 🔺شبکه الجزیره قطر با انتشار تصاویر اختصاصی خود از بیمارستان الشفاء شهر غزه که دو هفته در محاصره ارتش رژیم اسرائیل بود، نوشت که نظامیان صهیونیست در آخرین ساعات ترک بیمارستان، اقدام به آتش زدن ساختمان‌‌های بیمارستان کرده‌اند. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🔴ایران: جنایات صهیونیست‌ها در بیمارستان شفا تکان دهنده است/ نیاز به تحقیق بین‌المللی است ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: ‏تصاویر منتشره از ‎ در ‎ پس از محاصره دو هفته‌ای توسط ارتش رژیم صهیونیستی، اظهارات شاهدان میدانی و گزارش‌های تصویری و خبری منتشر شده از میزان تخریب، شکنجه، کشتار و تعداد بازداشت‌ شدگان فلسطینی در این بیمارستان، هولناک و تکان دهنده است! تحقیق بین‌المللی ضرورت فوری دارد. آیا مجامع و نهادهای بین‌المللی به وظیفه خود عمل خواهند کرد؟ آیا مدعیان شناخته شده حقوق بشر از تحقیق بین‌المللی در خصوص ابعاد این جنایت جنگی آشکار حمایت خواهند کرد و یا رفتارهای گزینشی و تبعیض‌آمیز در خصوص ‎ همچنان ادامه خواهد یافت؟! 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🔴ارتش اشغالگر صهیونیستی دقایقی پیش یک خودروی غیرنظامی را در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه هدف قرار داد. 🔻دو نفر به شهادت رسیده و تعدادی هم زخمی شدند. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🔴نتانیاهو تحت عمل جراحی قرار گرفت 🔻طبق اعلام دفتر نخست‌وزیر اسرائیل بنیامین نتانیاهو تحت عمل جراحی فتق قرار گرفته و این عمل موفقیت‌آمیز بوده است. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🔴دولت آفریقای جنوبی اعلام کرده است که در صورت بازگشت این تروریستها به کشور، شهروندان خود را که در ارتش اسرائیل جنایت می کنند به اتهام جنایات جنگی تحت پیگرد قانونی قرار خواهد داد. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥بخش‌های محرمانه‌ای از پرونده سرهنگ جوانمردی ✍مجرم اصلی و هدایت پرونده تا به اعدام سرباز وطن از درون دادگاه سرهنگ جوانمردی پیگیری کنید،قاضی پرونده که حکم اعدام را صادر کرده با این تناقضاتی که در پرونده و نوع قضاوت وجود دارد آیا دستانش آلوده است یا خیر؟ دستگاه های امنیتی و انتظامی اگر اعدام سرهنگ جوانمردی کلید بخورد نوبت شما نیز خواهد رسید و آنروز کف خیابان های ایران جولانگاه عربده کشان نظام خواهد شد و هیچ نیروی نظامی دیگر رغبت به برخورد با این افراد نخواهد داشت... سید جعفر عزیز این انقلاب مهدی عج و متعلق به جده ات وفرزندان حضرت زهراست س در پناه مادرت هستید ان شاءالله 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.